• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku mutkailee 25.7.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Just niin mun tuuria; vaimolla meni nyt aamulla selkä ja kotona 3kk taapero nosteltavana...  
bawling.gif
Jos täällä homma helpottaa niin ajelen teidät kiinni laavulta tms., muuten mutkailkaa munkin puolesta ja hyvää reissua!

Pilvetkin hävis johonkin ja aurinko paistaa, v***taa kun pientä oravaa

V*tuiksihan se meni. Eksynyt vihree pikkukawa tulee sinne laavulle

Lisäys: Noh loppu hyvin kaik hyvin, porukat löytyivät sitten pienen säätämisen jälkeen ja matka jatkui, hyvä reissu  
062802moto_prv.gif
.

Just niin mun tuuria; vaimolla meni nyt aamulla selkä ja kotona 3kk taapero nosteltavana...  
bawling.gif
Jos täällä homma helpottaa niin ajelen teidät kiinni laavulta tms., muuten mutkailkaa munkin puolesta ja hyvää reissua!

Pilvetkin hävis johonkin ja aurinko paistaa, v***taa kun pientä oravaa
aaawww onnea hurjasti vauvan johdosta!
smile_org.gif
inlove.gif

ps. sori off topic

No perhana ku ihmettelin, että mikäs poppoo tuolla tammarilla oli aamulla ja täältä se vastaus löyty.
Harmi ettei aiemmin sattunu silmään moinen keskustelu.
sad_orig.gif

Perhana. Mynämäelle asti ehti reitillä niin kesken oli jätettävä. Kyllä tuo takanen heti mutkapätkälle päästyä tuntui löysältä, en vaan osannu tajuta, että se puhki oli. Hyvä, että sitte tauolla tuli tarkistettua mikä mättää.

http://www.pgn1.kuvat.fi/kuvat/puhki.jpg

Pieni kuparinaula näyttäs olevan...

Nooh, mä vetäisin ojaan asti, vauriot seuraavanlaiset: Tankki ja lakaloksu naarmuilla (tankissa lommo, pallit ei oo kipeet) katkennut jarrukahva ja kolhittu polvi... Kovaa tekoa toi roketti
biggrin.gif

Tulen toistekkin...
Varoituksen sana, kun vaihtelette jalkatappeja katsokaa että kallistusvaraa on saman verran kuin alunperinkin (tai ajakaa hiljempaa)
Kiitti kaikille avusta, kotimatka meni ajaen ihan hyvin...
biggrin.gif

Harri

Päätit sitten oikein häppeninkiä järjestää muille,lähdin vissin liian aikaisin kotiinpäin
wink.gif

Pääasia et pyörä ajokunnossa et kotiin pääsi ja et kuski on kondikses!

Nytt oli ainakin tarpeeks kavereita mukana jeesaamas nostaamises
biggrin.gif

Tulipa sitten tsekattua tuo laavu vaikken letkassa ajellutkaan sen enempiä. Hieno paikka, varmasti tulee käytyä toistekin. Kiitokset vaan tästä, turkulaiset
smile_org.gif

Kiitos kaikille. Mukavat pätkät oli. Mä heivasin pikkusen Tammelan jälkeen mökille Antiaisiin. Tää kiittää ja kumartaa. Ei tarvinnu olla virallinen PP, mut nostotalkoissa olin kuitenkin, taitaa olla mun kohtalo. Onneks oli reippaita nuoria traktorimiähiä, et ei tarvinnu ku raportoida ja pikkusen ohjailla liikennettä.
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
Ja nyt
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
kun just käväsin järvessä (21C), mukavasti friskas.

Kuten jo Tammelassa totesin: "Tulihan se mullekin hetki, kun joutuu Turkulaista kiittämään".
biggrin.gif

Eikun ihan asiallisesti siis: paljon hienoja uusia mutkia, laavu oli kans eri bueno.
Turkulaisille kiitos järkkäilyistä ja veturoinnista, Riisorille loppumatkan vedosta. Siel oli kuulemma oikeen puhallusrazziakin Rajamäen liepeillä, onneks jengi otti Tammelas vaan ne yhet.
033102beer_1_prv.gif

Mä en päässy ees hönkäseen, ku jatkoin Rajiksest suoraan Nurtsille.

Päätit sitten oikein häppeninkiä järjestää muille,lähdin vissin liian aikaisin kotiinpäin
wink.gif

Pääasia et pyörä ajokunnossa et kotiin pääsi ja et kuski on kondikses!

Nytt oli ainakin tarpeeks kavereita mukana jeesaamas nostaamises
biggrin.gif
Polves pari reikää, mitäs sitä ei tekis ettei pyörä hajoo
biggrin.gif
Niinku sanoin pitäis olla tollanen kotari tms niin ei ojat haittais
smile_org.gif

No ei vais, huomenna stormilta uus jarru vipstaaki ja muutenkin olin ajatellut maalata koko pyörän joten katotaan mitä siitä tulee ja minkä värinen... Tänne luvattiin myös sitä enduromiesten suosimaa pyörännosto videota joten sitä odotellessa... Tosin traktorilla...
;)
Ha takista hajos vetskari, meneeköhän takuuseen?

Perhana. Mynämäelle asti ehti reitillä niin kesken oli jätettävä. Kyllä tuo takanen heti mutkapätkälle päästyä tuntui löysältä, en vaan osannu tajuta, että se puhki oli. Hyvä, että sitte tauolla tuli tarkistettua mikä mättää.

http://www.pgn1.kuvat.fi/kuvat/puhki.jpg

Pieni kuparinaula näyttäs olevan...
OhO
omg.gif
mie jo ihmettelinkin että kuinka lopetit leikin niin aikasin...

Kiitos Turku, oli muutama kiva pätkä ja yks aivan mahti siirtymä
062802jumpie_prv.gif
vau, kannatti jaksaa kömpiä aamulla reissuun.

Kiitos ajo seurasta. Oli makee ajella kun perässä tuli oikein kunnon letka. Uutta kertaa odotellessa.
062802moto_prv.gif

Kiitos vielä nuotion sytyttäjille.

P.s ens kerralla muuten pysähdytään jo Somerilla juomaan.

Onneksi kekkereissä ei mennyt kuin roketti, uuden saa rahalla, sitä toista ei.

Kiitokset täältäkin turkulaisille ja erityisesti veturille. Forssasta kaksi lähti Punkalaitumen mutkia myöden Porin suuntaan.

Kiitokset Naakalle ja Marko.fzs:lle ajon järjestämisestä ja vetämisestä
smile_org.gif
Oli yksi hienoimpia reissuja mitä tähän asti on tullut tehtyä
cool.gif

Seuraavaa odotellessa...

Voi jestas mikä reissu
062802jumpie_prv.gif
Ihan mahtimutkia ja loistoseuraa. 12 tuntia kotoota kotiin. Apaut 600 kilsaa vissiin.

Kiitos Naakalle tän mahtavan päivän järkkäämisestä ja Markolle vedoista ja niille nimettömille jotka tekivät ihan kamalan paljon puita sinne laavulle
tounge.gif
Taisitte luulla että me ollaan toooosi nälkäsiä, himppu vähempi ois riittäny...

Aivan mielettömät oli mutkat sekä Turun suunnalla että kotimatkalla Tammelasta (josta kiitos Riisorille).

Päivän saldo siis: yks polvi, yks takanakki, yks Trumppa ruhjeilla, pari eksynyttä, ihan hitosti hyvää mieltä. Luulen että jälkimmäistä on kaikkein eniten joten 10+ tästä päivästä
bowdown.gif

Otin yhteensä 113 kuvaa
crazy.gif
Laitan ne latautuun nyte, linkki: http://picasaweb.google.fi/ahyppon....ectlink

Jos joku on luvatta ollut karkuteillä ja todistusaineisto halutaan poijes niin privaa...

Ps. ens kerralla Turku, voitteko fiksaa muutaman asteen vähempi lämpöö, kiitti ootte ihanii
inlove.gif
tounge.gif

SuurKiitos. Aivan mahtavan monipuoliset mutkat ja nasta fiilis. Vauhti just passeli et viitti sakoillakin kurvailla hyvillä mielin ja ei tarttenu vesivärejä kaivaa esille.

Kaikenkaikkiaan hieno päivä ja hellettä piisas niin että saldoks tuli liki 2 lirtaa juomista ja kaikki tuli huokosista läpi.

580 kilsaa rikkaampana (tai köyhempänä, miten sen ottaa), eikä tod. kaduta. Reittien suunnittelussa oli nähty selvästi vaivaa ja laavulla oltiin ku Kekkoset konsanaan.

Kiitos myös RiiRe1lle hemmetin kivasta home coming mutkailusta.

Back