Veturikin jaksaa kyllä vaikka toisen mokoman, jos tarve vaatiiSeikkailu_R:n muutokset korjattu aloitusviestiin.
E: tohon jatkoksi reittiin, ainakin allekirjoittanut jaksaa vielä toisen mokoman ajella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veturikin jaksaa kyllä vaikka toisen mokoman, jos tarve vaatiiSeikkailu_R:n muutokset korjattu aloitusviestiin.
E: tohon jatkoksi reittiin, ainakin allekirjoittanut jaksaa vielä toisen mokoman ajella.
Sunnuntaina vaikka koko lenkki, jos vaan mies ja mopo on ajo kunnossa.Löytyykö halukkaita vaikka nyt viikonlopun aikana vetäsemään
tuon reitin vaikka tuolta Orinpäästä etiäppäin.Koski-somero-letku-torronkautta somero-ja jostain takaspäin.
edit.Oli suurinosa porukasta väärält pualt jokke,joten jos löytyy
halukkaita ottaa n-gaattorin mukaan ja pistääpi tallentaen.
Tule tuohon alkupätkälle mukaan, oikastaan sitten vahdolta raasin läpi tuonne laavulle.Jos olen maisemissa enkä missään muualla niin voin mennä pikkasen etukäteen grilliä virittelemässä kotaan,sen verran kiva oli toi vanha turuntie et pakkohan sinne on uudestaan mennä![]()
Siis 25.7
No eiköhän sekin onnistuu.Tule tuohon alkupätkälle mukaan, oikastaan sitten vahdolta raasin läpi tuonne laavulle.Jos olen maisemissa enkä missään muualla niin voin mennä pikkasen etukäteen grilliä virittelemässä kotaan,sen verran kiva oli toi vanha turuntie et pakkohan sinne on uudestaan mennä![]()
Siis 25.7
Ei tee isoa lenkkiä sieltä saaristosta tullessa.
Osuu se turuntiekin näppärästi siihen matkalle...![]()
Tervetuloa!Saattasin jopa tulla ekaa kertaa mukaan myös minä!![]()
Koski TL:stä on ihan mukava pätkä tuo Salontie, joka tulee Somerontielle Kuusjoen kautta. Siitä Somerontien risteyksestä ei ole kuin muutama kilsa moottoritielle, jos esim. pääkaupunkiseutulaisia tulee ja haluavat pyyhältää täysillä kotiin![]()
Salosta taas menee Hajalan kautta Paimioon tosi mainio mutkapätkä!
Hajala-Paimio
Google Mapsia en osaa käyttää mutta tossa Fonectan kartta.
Tämmöset vaan tuli mieleen, jos sitä loppupätkää ei oo vielä päätetty.
No juu eiTäältä pohjoisesta varma ehkä jossei porukkaa haittaa pohjoisen murre.![]()
Jonkun näköistä asfalttia tuo tie on, muuten ei niin ihmeellinen.Perjantain perusteella ehdotan reitiksi http://maps.google.fi/maps?f=....548&z=9
Kommentoikaa ja kritisoikaa, toi hongistontie on mulle vieras mutta meinaan käydä ottamassa siellä tyypi![]()
Ai kun sä oot ihana kun tolleettiin otat vieraat huomioonMatka jatkuu Tammelan suuntaan, mutkia keräillen. Pysähdymme Tammelan mopokahvilassa, saattelemaan mahdollisesti mukana olevat PK-porukat kotimatkalle.
No nyt alkaa kuulostaa...Jätetään niin sanotusti "panta kotio"