• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Seuraava letkailu olis tiedossa ensiviikon keskiviikkona 25.8 (jos vaan kelit sallii), lisää tietoa löytyy täältä, kliks
Mette lupailee torstaille kuivempaa keliä joten siirretään päivällä eteenpäin, jos tällä kertaa onnistais:

Eli TO 26.8 lähtö Auranlaakson ABC:lta klo 18:30.

Mites olis tämmöinen pieni iltalenkki, kliks ?
Iltaloma meni läpi
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
mähän lähen mukaan kans
sport05.gif

Voisin itsekkin osallistua jossei näytä liiaksi sateelta, mustaa ja valkoista mopossa ja kuskissa jälleen.

Hiukan on pilvistä, mutta ei ainakaan vielä oo pahasti satanut täällä sataman kupeessa, eli mukaan vaan!  
sport05.gif

Kökköjen kökkö. Kerrankin ois ollu kaikki buenosti, niin eikös joku mee nukahtaan sohvalle töistä tullessa ja missaa sit hauskuuden. Voi..
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Kolmas kerta toden sanoo sitten?
wink.gif

Hauskat ajelut taas, eikä saatu edes vettä niskaan vaikka uhmakkaasti lähdin farkut jalassa matkaan
smile_org.gif

^ Pakko sanoa. Oikeesti ketutti niiiiin paljon, kun heräsin vähän jälkeen puolen puhelimen soimiseen. Prkl.. En mä tätä ees yhtään odottanu, en... pah mun kanssa. Noh, seuraavalla kerralla sit *huoh*

Mukava lenkki jälleen. Entuudestaan tuntematon pätkäkin löytyi tuolta Aura-Salo tien takaa, Heikinkulmaako se oli?? Kiitokset veturi-J:lle ja muille.
bowdown.gif

Seuraavat ajelut sitten ensi viikonloppuna 5.9. sunnuntaina. Toivottavasti säät suosivat vielä tuolloin. Kohteena siis Säkylän Kekkosplassi ja ohjelmassa makkaran grillausta tamperelaisviritteisessä ilmapiirissä. Reittivaihtoehtoina tällä kertaa tarjolla kaksi eli siirtymän voi tehdä joko soralla tai asfaltilla. Tarkemmat tiedot --> kliks.

Tämä meni multa ihan ohi mutta spottasin teidät kuitenkin. Olitte vissiin just lähdössä siitä abc:ltä. 5.9. messissä, pikitietä pitkin.

Tämä meni multa ihan ohi mutta spottasin teidät kuitenkin. Olitte vissiin just lähdössä siitä abc:ltä. 5.9. messissä, pikitietä pitkin.
Mä katsoinkin liikennevaloissa, et nyt tulee tutun näköinen Kawa... olisit kiepannut uukkarit ja jonon jatkoksi  
smile_org.gif

Seuraava lähtö sun kotiportilta, heräät sitten viimeistään mopojen pärinään.
+1  
biggrin.gif

Mukavasti oli letkaa takana, kiitos kaikille! Tossa oli veturillekin yksi uusi tienpätkä, just se sama Heikinsuo, mistä Qwertti kirjoitteli. Sen olis päässyt oikaisemaan hiekkatietä pitkin, mut säästetään ne 5.9 lenkille  
wink.gif

Lähtö samasta paikasta ja samaan aikaan kuin Turun sorapäilläkin eli 5.9. SU Paimion ABC klo10.30.
Kyllä toi sorasurautus on ihan turvallinen (pyörästä kyllä joutuu pesemään pölyt) ja edistää myös turvallisuutta. Kenestäkään ei ole tarkoitus tehdä enska kuskia tolla reissulla.

Kauheeta. Lähtö oli jo 10:30. Sitähän joutuu herään aikaisin
crazy.gif
. No onneksi on miehen lapset paikalla niin herää varmasti sopivissa ajoin (jos haluaa)
smile_org.gif

Ja ite jätän mielelläni tosiaan tuon sorapätkän väliin. Ei sillä että pelkäisin soraa, mutta kun ajan niin varovasti sillä, että oon hemmetin hidas soralla...
lookaround_orig.gif
Ei sovi toi hitaastiajaminen meikäläiselle
tounge.gif

Kyllä sora sopii sullekkin kun totut ajelee. Jos tuut soraa pitkin mä tarjoon sulle makkaran, niin ei tarvii tamperelaiten makkaroihin kajota
tounge.gif
tounge.gif
wink.gif

Lähtö ja rillauspaikka löytyy linkist,sorateitä mennään mutt ilmeisesti jotkut oikaisevat pölyn pelossa pikitietä pitkin rillauspaikalle mutt jos olen oikein tän ymmärtänyt niin lähetään kaikki siin yhtä aikaa mallia eka laji  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=dmyz_f8Sx14
Kuka tunnustaa!? Kuka on tuo roisto, joka on käynyt kuvaamassa viime talvikauden .org porukan kuivaharjoitteluja tämän kauden yhteyslähtöjä sekä varsinaista ajoa varten  
mad.gif

Piti kans lähteä, mutta tallin formulaudoitus sen verran vaiheessa, että sitä tehdään huomenna. Noh toivottavasti talli valmis ens kesäksi, niin on taas kunnon tilaa ropailla.

Sunnuntaina 5.9.2010 Tamperelaiset miittaavat Säkylässä makkaraa rouhien [T-Makkara 05-9-2010] . Samaisena päivänä Turun katupyöräilijät goes extrem ja tekevät sorasurautuksen ja miittaavat Tampereen porukan tuolla laavulla [Sbs goes cravel 05-9-2010] .

Itse en noista sorasiirtymistä niin välitä, mutta makkarakestejä en sivuuta. Tarkoituksenani on ajella tuonne Säkylään "turvallisesti" päällysteteitä kurvaillen ja maalaismaisemiin tutustuen. Matkaa kertynee noin 200km. Mikäli innokkaita löytyy niin voin veturoida porukan tuonne laavulle. Lähtö samasta paikasta ja samaan aikaan kuin Turun sorapäilläkin eli 5.9. SU Paimion ABC klo10.30.
Reilu tunti lähtöön. Sadetta ei taida olla luvassa. Ylimääräiset kalsarit kannattaa varmaan kyllä vetasta jalkaan ja eikun  
062802moto_prv.gif

Ei tullut merkittävästi kuvattua, mutta kun kerran paikalla olin:

Linkkilinkkii

Tarjoilu oli kyllä kertakaikkisen loistavaa !
Ja seura laavulla, sekä erityisesti moottoripyörät.

Kiitos jälleen
inlove.gif

Back