• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Puolet matkasta tuli vettä aivan sairaasti ja salamat iski viereen. Autot ajeli 50 kmh ja pysäkit oli täynnä jengiä--> ohi kaikista. Tumma visiiri ei ollut ihan paras tuohon keliin, niinkuin olis yössä ajanut. Kerran lähti mopo poikittain ennen Sauvoa kun tien yli meni jonkinmoinen joki. Tuli vähän kakkaa housuun. Sade loppui kun pääsin kotiin.

Juu, elokuussa vielä uudestaan. Viikollakin vois käydä ajeleen. Nyt
033102beer_1_prv.gif

Kyl kastu oikein kivasti, ei pidä coret enään vettä ulkopuolella, melkein täysinäisen röökiaskinkin heitin roskiin, niin hyvin kastuvat
sad_orig.gif
Ukiin tullessa sade loppui vasta vehmaan kohdilla.

Parasta, et mä en tilaile enää mitään tuleville reissulle
tounge.gif
Mites paljon te kastuitte? Ajoitteko koko paluumatkan pilven sisällä?

Mä päätin sitten ajella Dragsfjärdin kautta, kun te kurvasitte Taalintehtaalle. Ei siitä risteyksestä tarvinnut ajella kun kilometrin verran niin olin ihan keskellä myräkkää! Yhtäkkiä tuli pimeää, tuuli alkoi puhaltaa ihan hulluna ja vettä + salamoita joka paikka täynnä! Eteensä näki muutaman metrin, mutta jotenkin selvisin Dragsfjärdin K-kaupan taakse sadetta pitämään, sinne sai pyöränkin lipan alle. Siellä puolisen tuntia, sitten pilven reunaa Kemiöön, jossa piiiiitkä lounas. Ja sitten auringonpaisteessa kotiin    
smile_org.gif

Hemmetin säätiedotukset
033102ass_1_prv.gif
Se pilvi olis menny varmaan puolessa tunnissa ohi, jos oltais maltettu jäädä ihan rauhassa syömään Kasnäsiin  
biggrin.gif

Ps. Kiitokset muille sisseille ja Qwertille letkan vetämisestä. Otetaanko vielä elokuussa uudestaan?
Muistin et Taalintehtaan kautta olis inan lyhyempi, mut näköjään se olikin toisin päin. Me ei päästy varmaan sitä kilsaakaa vaan ajettiin suoraan vastapalloon sitä myräkkää. Vitutti niin paljon et melkein nauratti. Kuten Teppoman tuossa totesikin niin tumma visiiri ei ollut tällä kertaa se voittajan valinta, visiiri alhaalla oli pimeetä ku tontun persees ja visiiri ylhäällä olis tarvittu uimalasit.

Ajettiin tuosta risteyksestä suoraan Kemiöön missä heepan kanssa jäätiin pitämään sadetta ja hörpittiin kahvit. Muut jatko tuosta suoraan Turkua kohden. Puolisen tunnin jälkeen sade tosiaan taukosi ja ajtkettiin matkaa. Sade kyllä alkoi uudelleen, mut ei sentään tullu enää taivaan täydeltä.

Ehkä olis pitäny jäädä sinne Kasnäsiin, ehkä ei. Eipä noita säitä ole meteorologitkaan tänä kesänä osannu ennustaa.

Uusi yritys varusteiden kuivuttua.

Muutama kuva tämän päivän reissulta, kliks

Huomasin vasta kotona, et pyöräkameran muistikortti oli ollu huonosti paikallaan => löytyi kaikki kolme ajokuvaa
bawling.gif

Jos kelit on kohdillaan ensi keskiviikkona (11.8), niin illalle olis tiedossa joku pienempi lenkki. Lähtö jokirannasta 18:30. Lisää juttua täällä, kliks

Muutama kuva tämän päivän reissulta, kliks

Huomasin vasta kotona, et pyöräkameran muistikortti oli ollu huonosti paikallaan => löytyi kaikki kolme ajokuvaa
bawling.gif

Jos kelit on kohdillaan ensi keskiviikkona (11.8), niin illalle olis tiedossa joku pienempi lenkki. Lähtö jokirannasta 18:30. Lisää juttua täällä, kliks
Nätit kalsarit  
biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

...mutta Teppomänin kalsareille ei varmaan pelkkä tuulessa kääntely piisannutkaan.
crazy.gif

Kerran lähti mopo poikittain ennen Sauvoa kun tien yli meni jonkinmoinen joki. Tuli vähän kakkaa housuun

Me oltiin teiän takana siinä Kokkilan lossilla. Ajetaanko orgin ajoissa aina noin lujaa?
smile_org.gif
Vai oliko teillä semmonen porukka vaan että kaikki menee miljoonaa? Meinaan mä oon niin hidas, etten kyl voi sit ikinä lähtee mihkää ajoihin jos vauhti on toi
smile_org.gif

Me mentiin Perniöön, ja sieltä Saloon, ei onneks kastuttu lainkaan.

Muutaman kerran kokemuksella väittäisin ettei nyt niin hirveän kovaa kuitenkaan.

Ihan hyvin pysyi viimeksi letkan mukana tuollaisella ~50hv papattimella, nappularenkailla...

Jokainen ajanee letkassakin omaa ajoaan?

Pahus kun ei kumpikaan yhteisajelu luonaa itselle. Keskiviikkona on pesutupa varattuna (superääliöpäivä, jonka tajus liian myöhään - mut kun varattu niin silloin pitää hyödyntää). Ja lauantaille jo ohjelmisto lyöty lukkoon. Mut taas yritys seuraavan kerran, kun jotain järjestyy
smile_org.gif

Muutaman kerran kokemuksella väittäisin ettei nyt niin hirveän kovaa kuitenkaan.

Ihan hyvin pysyi viimeksi letkan mukana tuollaisella ~50hv papattimella, nappularenkailla...

Jokainen ajanee letkassakin omaa ajoaan?
Juu, ajaa varmasti. Veikkaankin että nämä kuus tiesivät että lujaa voi mennä
smile_org.gif

Jos mä oisin ollu tossa porukassa oikeesti mukana ja ajanu "omaa ajoa" niin se ois sit ihan sama ollu lähteä yksin ajelemaan. Nimittäin ensimmäisen kilsan matkalla kaikki 6 hävisivät näkyvistä.
smile_org.gif
Siis mitenkään heitä syyttämättä, mähän en ollu siinä porukassa
smile_org.gif

Me oltiin teiän takana siinä Kokkilan lossilla. Ajetaanko orgin ajoissa aina noin lujaa?  
smile_org.gif
Vai oliko teillä semmonen porukka vaan että kaikki menee miljoonaa? Meinaan mä oon niin hidas, etten kyl voi sit ikinä lähtee mihkää ajoihin jos vauhti on toi  
smile_org.gif

Me mentiin Perniöön, ja sieltä Saloon, ei onneks kastuttu lainkaan.
Ei kait nyt ihan miljoonaa sentään
tounge.gif

Joka tapauksessa hitaimman mukaan mennään, elikkä mukaan vaan jos siltä tuntuu
sport05.gif
Joskus ollaan tehty niinkin et on porukka jaettu "nopeampaan" ja "hitaampaan" ryhmään. Sitten taas seuraavalla pysähdys paikalla koottu ryhmä kasaan.

Seuraava letkailu olis tiedossa ensiviikon keskiviikkona 25.8 (jos vaan kelit sallii), lisää tietoa löytyy täältä, kliks

Tullaan tullaan  
tounge.gif
. Reittikin vaikuttaa mukavalta, juuri sopivalta iltalenkiltä.

Sunnuntaina 5.9.2010 Tamperelaiset miittaavat Säkylässä makkaraa rouhien [T-Makkara 05-9-2010] . Samaisena päivänä Turun katupyöräilijät goes extrem ja tekevät sorasurautuksen ja miittaavat Tampereen porukan tuolla laavulla [Sbs goes cravel 05-9-2010] .

Itse en noista sorasiirtymistä niin välitä, mutta makkarakestejä en sivuuta. Tarkoituksenani on ajella tuonne Säkylään "turvallisesti" päällysteteitä kurvaillen ja maalaismaisemiin tutustuen. Matkaa kertynee noin 200km. Mikäli innokkaita löytyy niin voin veturoida porukan tuonne laavulle. Lähtö samasta paikasta ja samaan aikaan kuin Turun sorapäilläkin eli 5.9. SU Paimion ABC klo10.30.

^ Jos ei kauhea krapula ole ja olen hereillä tuohon aikaan (ois kaverin syndet edellisenä iltana) niin mä ainakin lähden mukaan ajeleen. Laitan vaikka yöllä päivityksen kuinka ajokuntoiselta vaikutan
tounge.gif

Tullaan tullaan  
tounge.gif
. Reittikin vaikuttaa mukavalta, juuri sopivalta iltalenkiltä.

Sunnuntaina 5.9.2010 Tamperelaiset miittaavat Säkylässä makkaraa rouhien [T-Makkara 05-9-2010] . Samaisena päivänä Turun katupyöräilijät goes extrem ja tekevät sorasurautuksen ja miittaavat Tampereen porukan tuolla laavulla [Sbs goes cravel 05-9-2010] .

Itse en noista sorasiirtymistä niin välitä, mutta makkarakestejä en sivuuta. Tarkoituksenani on ajella tuonne Säkylään "turvallisesti" päällysteteitä kurvaillen ja maalaismaisemiin tutustuen. Matkaa kertynee noin 200km. Mikäli innokkaita löytyy niin voin veturoida porukan tuonne laavulle. Lähtö samasta paikasta ja samaan aikaan kuin Turun sorapäilläkin eli 5.9. SU Paimion ABC klo10.30.
Kyllä toi sorasurautus on ihan turvallinen (pyörästä kyllä joutuu pesemään pölyt) ja edistää myös turvallisuutta. Kenestäkään ei ole tarkoitus tehdä enska kuskia tolla reissulla.

Back