• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei pysty,lähen lauantaina pyörällä ottaa kaveria vastaan kun kotiutuu tost http://sites.google.com/site/fin2pamir/ reissust  
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Näillä näkymin ehtivät lauantai päiväpaatilla hesaan tallinnast?

Mut jos ne ei ehdikkään lauantaiks niin sitten ehtisin minäkin mukaan Kasnääsiin,pitää kattoo ......

Sama ollut jo mielessä, mutta aika ollut itellä vähän kortilla. Tuleva lauantai tosin näyttäisi vapaalta, mutta mites muut??

Reittiehdotus
Reittiehdotus näyttäis kyllä hyvältä. Eiks toi oo muuten aika lailla sama reitti mitä sillon viimeks vedettii?
Ahaa, joo tosiaan mää en tainnut olla sillä lenkillä mukana ensinkään. Saattaa siis hyvinkin olla aivan sama lenkki kyseessä. Muutosehdotuksia kehiin, mulle passaa kaikki.  
062802moto_prv.gif

Taitaa olla kohdallani jo pari vuotta aikaa kun Kasnäsissä saakka viimeksi kävin. Hallituksen kanssa kävin vetäsemässä tänä kesänä Kemiössä lenkin, mutta tuonne kärkeen asti ei ennätetty, muutenkin reitti erosi hieman tuosta ehdotuksesta.

Mä sain siirreltyä lauantain menot eteenpäin, eli jos mahtuu jonon jatkoksi niin olisin mukana  
sport05.gif

Sama ollut jo mielessä, mutta aika ollut itellä vähän kortilla. Tuleva lauantai tosin näyttäisi vapaalta, mutta mites muut??

Reittiehdotus
Reittiehdotus näyttäis kyllä hyvältä. Eiks toi oo muuten aika lailla sama reitti mitä sillon viimeks vedettii?
Ahaa, joo tosiaan mää en tainnut olla sillä lenkillä mukana ensinkään. Saattaa siis hyvinkin olla aivan sama lenkki kyseessä. Muutosehdotuksia kehiin, mulle passaa kaikki.  
062802moto_prv.gif

Taitaa olla kohdallani jo pari vuotta aikaa kun Kasnäsissä saakka viimeksi kävin. Hallituksen kanssa kävin vetäsemässä tänä kesänä Kemiössä lenkin, mutta tuonne kärkeen asti ei ennätetty, muutenkin reitti erosi hieman tuosta ehdotuksesta.
Ainakin on hyvä et on joku reitti jo valmiina
thumbs-up.gif

Iteltä ei muutosehdotuksia taida tulla, kun on aika vähän tullut ajettua tuolla seudulla
tounge.gif
Ja Matildajärven ohittava pätkäkin jo löytyy tosta
062802jumpie_prv.gif

Ei taida ehtiä tällä kertaa, pikku reissunen suunnitelmissa...mut jos reissu peruuntuu, mukana tottakai.

Piru kun tekis mieli mukaan. Mutta työt haittaa harrastus toimintaa, eikä toi talokaan ittekseen valmistu. Tunnelmassa mukana
bawling.gif

Kiinnostaisi kyllä tulla mukaan kun en ole koskaan missään kimppa-ajeluissa ollut. Mihin aikaan olisi lähtö, noin niinkuin suunnilleen?

Kiinnostaisi kyllä tulla mukaan kun en ole koskaan missään kimppa-ajeluissa ollut. Mihin aikaan olisi lähtö, noin niinkuin suunnilleen?
Mukaan vain, osallistujilta ei tosiaan vaadita aikaisempaa letkassa-ajo kokemusta.  
tounge.gif
Vaikka alla olisi eka pyörä ja ajokokemuskin lähentelisi nollaa niin mukana pärjää kyllä. Lähtöpaikalla käydään tarvittaessa perusjuttuja läpi ja jos epäselvää niin rohkeasti vain kysymään.

Lähtö lauantaina 7.8. klo 11.00 ja paikkahan oli Paimion ABC. Sopiiko tämä kaikille?

Mukaan vain, osallistujilta ei tosiaan vaadita aikaisempaa letkassa-ajo kokemusta.  
tounge.gif
Vaikka alla olisi eka pyörä ja ajokokemuskin lähentelisi nollaa niin mukana pärjää kyllä. Lähtöpaikalla käydään tarvittaessa perusjuttuja läpi ja jos epäselvää niin rohkeasti vain kysymään.

Lähtö voisi olla vaikka klo11.00 ja paikkahan oli Paimion ABC. Sopiiko tämä kaikille?
Mulle ainakin käy edellä mainittu aika ja paikka.

Piru kun tekis mieli mukaan. Mutta työt haittaa harrastus toimintaa, eikä toi talokaan ittekseen valmistu. Tunnelmassa mukana  
bawling.gif
Aijai talo projektiin uppoo kyllä työtunteja aivan järjetön määrä
eek.gif
Onko alkuvaiheessa vai hyvässä mallissa jo, eli pyörätalli valmis ja viis siitä töllistä?
tounge.gif
Rakennuslupaa ja kustannusarviota. Tosiaan talli tehdään ensin että saa rakennus tarvikkeet suojaan
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
wink.gif

Joo, rakennushommat täälläkin vaiheessa. Ontelovalu maanantaina, ei oikein uskalla lähteä lauantaina ajelemaan.
nixweiss.gif
Ensi kertaa odotellessa ja mukavaa
062802moto_prv.gif

Dodiin päästiin sentään Kasnäsiin saakka kuivana. Takasin päin saiki sitten ajella kaatosateessa komioitten salamien kera. Noo ei oo tämmöstäkään tullu ennen koettua
tounge.gif

Kiitokset qwertille reitin vetämisestä ja mukana olleille :respect:Voitais melkein ottaa joku kerta uusiksi vähemmän kostealla säällä...

Kyllä veneily sentään on kivaa
tounge.gif
Ens kerralla taas mukana, ilman veneilyä toivottavasti. Kiitoksia kaikille, pari mulle uutta pätkää tuli ajettua.

Olipahan keli tosiaan, eikä tietty mitään sadevarusteita mukana. Saappaat piti hyvin kaiken veden sisällä, joka sinne valui
biggrin.gif

Parasta, et mä en tilaile enää mitään tuleville reissulle
tounge.gif
Mites paljon te kastuitte? Ajoitteko koko paluumatkan pilven sisällä?

Mä päätin sitten ajella Dragsfjärdin kautta, kun te kurvasitte Taalintehtaalle. Ei siitä risteyksestä tarvinnut ajella kun kilometrin verran niin olin ihan keskellä myräkkää! Yhtäkkiä tuli pimeää, tuuli alkoi puhaltaa ihan hulluna ja vettä + salamoita joka paikka täynnä! Eteensä näki muutaman metrin, mutta jotenkin selvisin Dragsfjärdin K-kaupan taakse sadetta pitämään, sinne sai pyöränkin lipan alle. Siellä puolisen tuntia, sitten pilven reunaa Kemiöön, jossa piiiiitkä lounas. Ja sitten auringonpaisteessa kotiin    
smile_org.gif

Hemmetin säätiedotukset
033102ass_1_prv.gif
Se pilvi olis menny varmaan puolessa tunnissa ohi, jos oltais maltettu jäädä ihan rauhassa syömään Kasnäsiin  
biggrin.gif

Ps. Kiitokset muille sisseille ja Qwertille letkan vetämisestä. Otetaanko vielä elokuussa uudestaan?

Back