• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saaristolenkille mukaan, mielelläni!
Ehdotus, ei halvin: Rumarstrand mökit jees + sauna varaukseen
wink.gif

Dodii olen tässä nyt koittanut vähän penkoa tietoa siitä saaristolenkistä. Tosiaankin sen opuskirjan saisi melkein ostaa, että jotain tietoa löytyisi...

Reittinä olisi tietty paras kustavi-iniö-houtskari-korppoo-nauvo-parainen, mutta käsittääkseni tämä reitti ei ole mahdollinen ajettavaksi. Ainakaan lautta-aikaa ei löytynyt Iniö-houtskari väliselle ylitykselle, vaikka kartan mukaan Inimön pitäisi reitillä kulkea
omg.gif
Jos tietoa asiasta niin korjatkaa.
Toinen vaihtoehtoinen reitti olisi hieman lyhyempi parainen-nauvo-korppoo-seili-rymättylä, mutta tosiaan siitä jää sitten puolet saaristosta näkemättä
sad_orig.gif

Ehdottaisin majoittumiseksi joko Nauvon vierasvenesatamaa taikka Korppoon Ruma strandia. Molemmat ovat reitin kannalta hyvässä paikassa. Kuitenkin itse olisin Ruma strandin kannalla, varsinkin ajatellen maisemia. Mitään varauksia en ole vielä kysellyt kummastakaan paikasta.

Tässä pari linkkiä selventämään matkaa
http://www.saaristo.org/index.php?page=119&lang=1
http://www.saaristonrengastie.fi/
http://www.lautat.fi/

Reittinä olisi tietty paras kustavi-iniö-houtskari-korppoo-nauvo-parainen, mutta käsittääkseni tämä reitti ei ole mahdollinen ajettavaksi. Ainakaan lautta-aikaa ei löytynyt Iniö-houtskari väliselle ylitykselle, vaikka kartan mukaan Inimön pitäisi reitillä kulkea
omg.gif
Löytyy toki yhteysalus Dalen (Iniö) - Mossala (Houtskari), aikataulut klix

e: lisätään vielä toinen linkki, näkee Kustavin osuuden aikataulunkin klix

Olisiko ketään lähössä vko:lla 33 sinne saaristolenkille? Vois nyt alustavasti kerätä vähän nimiä listalle ja sen mukaan suunnitella reittiä.
Tarkoitus olisi tehdä kahden päivän reissu ja viettää yö saaristossa. Mieluiten ehkä arkipäivänä, mutta itsellä käy myös viikonloppu. Tietysti myös sää vaikuttaa päivän valintaan...
Mitäs tälle reissulle kuuluu? Omat suunnitelmat estää alkuviikon 33 lähdöt... tällä hetkellä siis...

Vihdoinkin netin ääressä
mad.gif
Soitin tossa tiistaina sinne rumariin ja alkuviikosta ainakin oli mökkejä vapaana. Kyselisinkin että kuinka moni olisi suht varmuudella lähdössä niin osaan sitten varata mökin sen mukaan.
Kyselin vähän mökeistä niin vaihtoehtoina tosiaan oli se 4 hengen mökki, jossa käsittääkseni kaksi huonetta tai sitten isompi 6 hengen mökki. Yö maksaisi 35 € per lärvi ja petivaatteet sekä aamiainen sisältyvät maksuun.
Loppuviikko käy meikälle oikein hyvin ja katson tossa sunnuntaina viimeistään lauttojen aikataulut. Kierros varmaan kannattaa aloittaa Paraisten kautta?

Mä lähden 99% varmuudella reissuun. Mulla myös menoa ma ja ti, joten ke eteenpäin sopii hyvin. Vieläkö lyödään se lähtöpäivä lukkoon niin varmistan sen prosentinkin
tounge.gif

Kelit näyttäs just ke alkaen huononevan
sad_orig.gif

Ja itsellä ei aikataulu anna myöden kahdelle ajopäivälle, millään
sad_orig.gif

Noh jos torstaina paistelis, tulisin kyllä mielelläni Rumarin grillaamaan ja saunomaan, pe aamupäivällä on oltava kotiväen käytössä eli en yöpyisi

Joo, huomasin myös, että epävakaista keliä ennustetaan ke eteenpäin. Tarvii seurata, muuttuuko keli, onhan tässä vielä aikaa? Niin ja tuleeko muita?

Kelit näyttäisi suosivan.
Onko kukaan sunnuntaina lähdössä johonkin? Täti vois olla passissa vaikka Nousiaisten Nesteellä su 9.8. klo 13.00.
Jos ei muita tule, ajelen yksin johonkin
biggrin.gif

Kyllä on Sunnuntaina suunta Lopen Räyskälä erittäin mukavaa mutkatietä ja perillä kilvanajoa,siis Räyskälän RR kisat kyseessä,
onko halukkaita starttaan Su.n, klo10.00 Paimiosta.

Räyskälään ei sunnuntaina ehdi, ei millään, vaikka mieli kyllä tekisikin.

Saaristolenkille ilmoittaudun mukaan - säävarauksella tosin.
Päivällä ei minulle ole merkitystä, mutta jos vettä tulee pisaraakaan, passaan ajelun. Kertaalleen saaristo kaatosateessa kateltu ja se oikeastaan riitti mulle. Ei siinä paljon maisemat lämmittänyt.
tounge.gif

Majoitukseen en anna sitovaa ilmoittautumista, jos mökkikylä sellaista vaatii. Käsittääkseni ovat kyllä aika joustavia tuon suhteen, näin offseasonilla varsinkin. Mikäli makuupaikkaa ei tuolloin järjesty niin rillaan sitten vain palan manggaraa ja karautan yöksi kotiin.

Back