• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joo mielelläni ja rauhassa ajelisin ei taivu meikäläinen tälläpyörällä kurveihin eikä muutenkaan
tounge.gif
aattelin ajaa viellä ensikesänäkin
biggrin.gif

...ja kuten Piihovissa kys. herran kanssa sovimme, niin haastan minäkin lisää customisteja ajeluihin! Voidaan sitte ajaa omaa vauhtiamme, romut asfalttia raapien, kun muut kaahaa edellä...
buttrock.gif
Noo, ihan hyvinhän me pysyttiin sporttisempienkin pyörien mukana, mutta kyllä sinne minun mielestäni vielä kustomeita tai ihan mitä tahansa pyöriä mahtuu mukaan. Jos oikein laskin niin paikalle oli ainakin 12 pyörää. Kymmenen hieman vauhdikkaamman mallista kampetta ja kaksi kustomia. Ei muuta kuin kasvatetaan letkan pituutta ensi kerralla jos vain suinkin mahdollista. Perjantai-illan päristelyt joudun tällä viikolla skippaamaan, mutta ensi viikolla jatkoa seuraa, ellei työ haittaa harrastuksia...

.

E: ja vinkkejä otetaan vastaan halvoista ja hyvistä B&B paikoista, ruokapaikoista, nähtävyyksistä jne tuolla reitillä!!?!?
bowdown.gif
Seilin saari, Nauvosta lähtee lautta, on mukava paikka käydä katsomassa mihin spitaaliset ja hullut suljettiin 1900-luvulla, pysyvästi
biggrin.gif

Itse olen yöpynyt/ruokaillut Rumarstandissa, Korppoossa. Ruoka on hyvää, ihan ala cartea. Tosin hinnat eivät olleet halvimmat...
Houstärissä on useampi ok b&b, kannattaa netistä katsella ja soitella, ovat varmasti melko täynnä nyt!

Komia reissu, hieno letka oli liikkeellä. En tiedä huomasiko muut, mutta muutamassa risteyksessä autoilijat antoivat aika mukavasti tietä, että pysyi jono kasassa. Kelpo suoritus heiltäkin.
biggrin.gif

..kotimatkalla innostuttiin Samun kanssa jopa poistamaan reissun tuomat karstat pois pöntöistä.
033102bebe_1_prv.gif

Tarkotus ois kiertää ens viikolla myös saariston rengastie.. joko yhdessä päivässä tai rauhallisemmin kierrellen ja nähtävyyksiä katsellen ja nukkua yö jossain.

E: ja vinkkejä otetaan vastaan halvoista ja hyvistä B&B paikoista, ruokapaikoista, nähtävyyksistä jne tuolla reitillä!!?!?
bowdown.gif
Rataporukka palannut myös kotiin. Kiitokset Eetu78:lle ja pitkälleiskulle seurasta. Mukavat setit oli.

Perjantaina koitetaan sitten taas olla muun porukan mukana. Pakkahuoneen munkki kahveet toimii kyllä hienosti.

Vinkkiä Pellesille:
Käytiin kuukausi takaperin vetäsemässä kaverin ja mammojen kans tuon Saariston Rengastien. Yövyttiin Korppoossa. Päivässäkin tuon ihan helposti ajaa, mutta jos haluaa katella hiukan enemmän paikkoja tai muuten ottaa rauhallisemmin niin suosittelen varaamaan pari päivää lenkin tekoon. Tuo yöpyminen mahdollistaa tietysti myös iltasella saunomisen ja kaljomisen.

Mikäli luksusta ette ole hakemassa, suosittelen yöpymiseen esimerkiksi Rumar Strandia. Maanläheinen, rauhalinen paikka ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Löytyy rantasauna ja varsin laadukkaan oloinen ravintola. Itse halusimme kuitenkin hiukan katella muitakin paikkoja ja päräytimme Korppoon toisella taksilla keskustaan Ravintola Buffaloon saunomaan ja syömään. Tuolla söin muuten tähän astisen elämäni parhaat ribsit. Aivan hel***in hyvää!!! Kaiken lisäksi tuotetta tarjoillaan niin kauan, että nälkä on varmasti lähtenyt. Saunan ja ruokailun jälkeen palasimme Rumar Strandiin istumaan iltaa.

Edit: Jahas ja biglimited näköjään ehtikin jo suositella Rumaria.

Tarkotus ois kiertää ens viikolla myös saariston rengastie.. joko yhdessä päivässä tai rauhallisemmin kierrellen ja nähtävyyksiä katsellen ja nukkua yö jossain.

bowdown.gif
Rataporukka palannut myös kotiin. Kiitokset Eetu78:lle ja pitkälleiskulle seurasta. Mukavat setit oli.

Perjantaina koitetaan sitten taas olla muun porukan mukana. Pakkahuoneen munkki kahveet toimii kyllä hienosti.

Vinkkiä Pellesille:
Käytiin kuukausi takaperin vetäsemässä kaverin ja mammojen kans tuon Saariston Rengastien. Yövyttiin Korppoossa. Päivässäkin tuon ihan helposti ajaa, mutta jos haluaa katella hiukan enemmän paikkoja tai muuten ottaa rauhallisemmin niin suosittelen varaamaan pari päivää lenkin tekoon. Tuo yöpyminen mahdollistaa tietysti myös iltasella saunomisen ja kaljomisen.

Mikäli luksusta ette ole hakemassa, suosittelen yöpymiseen esimerkiksi Rumar Strandia. Maanläheinen, rauhalinen paikka ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Löytyy rantasauna ja varsin laadukkaan oloinen ravintola. Itse halusimme kuitenkin hiukan katella muitakin paikkoja ja päräytimme Korppoon toisella taksilla keskustaan Ravintola Buffaloon saunomaan ja syömään. Tuolla söin muuten tähän astisen elämäni parhaat ribsit. Aivan hel***in hyvää!!! Kaiken lisäksi tuotetta tarjoillaan niin kauan, että nälkä on varmasti lähtenyt. Saunan ja ruokailun jälkeen palasimme Rumar Strandiin istumaan iltaa.
hieno reissu tosiaan
smile_org.gif
ajeltiin se mamman kanssa ympäri viimekesänä ja mökkejäkin löytyi mukavasti. kaikkiaan hieno reissu.

bowdown.gif

Vinkkiä Pellesille:

Edit: Jahas ja biglimited näköjään ehtikin jo suositella Rumaria.
Jaaha et siellä on jo saunottu ratapölyt pois
biggrin.gif
Oikein hauskaa oli taas radalla, vielä ku keli oli aivan loistava, toisin ku eilen..
Mulle tulee väliviikko ensi viikolla, pitää olla mökkeilemässä ja ajelemassa keskisuomen mutkateitä
buttrock.gif

Komia reitti tosiaan, jäätiin petri_78:n kanssa Muurlaan jälkeen pois, kun toisella oli kiire hakemaan emäntä töistä ja mulla kiire nukkumaan (jotta olisin virkeänä 4.30 kirjoittamassa .Orggiin
tounge.gif
)

Kiitokset saariston vinkeistä Qwert ja biglimited! Korppoossa mulla on valmiina mahdollinen yöpymispaikka, mutta enemmän kiehtois olla yötä Houtskärissa, eli jos joku tietää sieltä hyvän B&B paikan niin ilmoita! Ruokapaikka nyt tais varmistua, eli noi ribsit voisin käydä syömässä
tounge.gif

..kotimatkalla innostuttiin Samun kanssa jopa poistamaan reissun tuomat karstat pois pöntöistä.  
033102bebe_1_prv.gif
Sama vika Rahikaisella...
033102bebe_1_prv.gif
Rahikaisen putket taitavat olla niin suorat, että eihän niihin voi mitään jäädä.  
buttrock.gif
No mä ihan kaiken varalta avasin vähän hanaa, jos siellä putkessa olisi sattunut jotain karstaa olemaan.
biggrin.gif
Suoralla tiellä se onkin helppoa, mutkateillä loppuu ajo-ominaisuudet...

Noi perjantain ja viikonlopun reissut ei mulle oikein yleensä sovi, mutta jos arkipäivinä on jotain äksöniä, niin yritän raahautua paikalle. Onko ensi viikolle vielä mitään alustavaa suunnitelmaa?

Sunnuntaina jos ilma sallii, ajattelin ajella Dragsfjärdiin tai Taalintehtaalle ja syödä siellä samalla.
Oiskos kiinnostuneita lähtemään mukaan?

ehkäpä, jos mut huolitaan mukaan
omg.gif

mut en mä mitään jäätäviä nopeuksia ajele et pysyy pyörän päällä!ja pyörä tiellä....

(haaveilen kuitenkin pitkistä unista, joten jos saan asiaan vaikuttaa niin vast klo 14 jälkeen jos olis lähtö niin olis <3 )

Voisihan tuota ehkä lähteäkin mukaan. Riippuu vähän mihin aikaan tuo kokoontuminen on ja tajuaako mun vieraat lähteä kotiin ajoissa...katellaan...

Back