• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on huomenna vapaapäivä, joten jos jollakulla on aikataulun puolesta rajoitteita niin mentäköön hänen/heidän toiveiden mukaan. Mulle sopii siis miten vaan.

Saatan lähteä. Mistäs porukka Turun seudulta starttaa? Mun täytyy kyllä ekaks käydä Stormilla hakemassa uus vilkku. Huomasin äsken, että oli takavilkun "lasi" tipahtanut. Alkaa Bobista siis tulla ihan aito HooDee...
tounge.gif

Meneekö liian myöhäiseksi jos ABC:lla tavattaisiin vaikka 17.15 ja sit Paimiossa noin 17.45?

Kiitokset Paimioon oppaalle - mukava lenkki oli. Nyt saunaan!

THPR laitoin yv:nä sulle linkin peilikauppaan.

Jaahas, koskas seuraavaa..?
Niin, olisko mitään ideaa jos joku kerta tässä kesän aikana PK-ajelut (joka torstai) suuntais pikkusen Turun suuntaan. ( Lohja-Lahnajärvi ja pikkusen edempänäkin lännessä käyty viime kesänä), ja Turkkulaiset sit vähän itään päin ja miitattais jossain sopivassa paikassa, ja siitä sitten pikkunen kimppalenkki, ja sen jälkeen omiin suuntiin?? Ja tällä en tarkoita nyt tulevaa 14.5 torstaita, vaan jotain joskus, jos sopii. Pitää diskuteerata vielä noitten PK-veturien kanssa asiasta.
nixweiss.gif

Pistäkääs joku mulle turku foorumin salasana kun olen sen onnistunut unohtamaan. Michelle ja loop kun näyttävät olevan aika poissaolevan tuntuisia.
Ainakin jos viimeisiä kirjoituksia katsoo niin päivämäärät ovat jo hamassa menneisyydessä.

Khiitoosh......

Jaahas, koskas seuraavaa..?
Niin, olisko mitään ideaa jos joku kerta tässä kesän aikana PK-ajelut (joka torstai) suuntais pikkusen Turun suuntaan. ( Lohja-Lahnajärvi ja pikkusen edempänäkin lännessä käyty viime kesänä), ja Turkkulaiset sit vähän itään päin ja miitattais jossain sopivassa paikassa, ja siitä sitten pikkunen kimppalenkki, ja sen jälkeen omiin suuntiin?? Ja tällä en tarkoita nyt tulevaa 14.5 torstaita, vaan jotain joskus, jos sopii. Pitää diskuteerata vielä noitten PK-veturien kanssa asiasta.
nixweiss.gif
Karvanen Rexeri puhuu vähän mutta asiaa  
biggrin.gif
sitten vaan
mietintämyssy päähän,tai siin mulla olis kyllä jo jonkinmoinen visio
mistä mennään ja mihin tullaan,mutta sitä katsotaan kun saadaan
me hitaasti lämpenevät Turkulaiset sisäistettyä tää homma.

PS.tuolla jo kysyttinkin onko joku huomenna menossa ja mihin.
Kuulostaa hyvältä idealta!!

Miten on, olisko kellään kiinnostusta lähteä torstaina heittämään lenkkiä?

Ei taida porukka tänään olla lähdössä lenkille.  
nixweiss.gif
No sääkään ei juuri nyt näytä kovin hyvältä, joten omalta osaltani taitaa jäädä ajelut tältä päivältä väliin.

Sunnuntaina mulla olisi vapaa päivä ja aikaa vaikka pidempäänkin lenkiin. Säävarauksella tietenkin tuokin.

Ei taida porukka tänään olla lähdössä lenkille.  
nixweiss.gif
No sääkään ei juuri nyt näytä kovin hyvältä, joten omalta osaltani taitaa jäädä ajelut tältä päivältä väliin.

Sunnuntaina mulla olisi vapaa päivä ja aikaa vaikka pidempäänkin lenkiin. Säävarauksella tietenkin tuokin.
Joo, vähän epävakaiselta tuo vaikuttaa..

Kahtellaan sunnuntaita lähemmin, nyt ainakin lupailevat hyvää
062802moto_prv.gif
-keliä sunnuntaille!!

Su voisin itsekin aloittaa tämän miittikauden, jos siis kelit ja tytöt kotona vaan suinkin sallivat..
062802moto_prv.gif

Tosin itsellä aamuhuki joten pääsisin vasta klo 15 aikasintaan mukaan?

Launtaina ja sunnuntai sopii mulle oikein hyvin ja kellon ajastakaan ei ole väliä. Elikkäs mukana ollaan. Onkos jotain reittivalintoja mielessä? Kuinkas pitkää lenkkiä porukka lähtis ajaa?

Meikäläinen vois tulla mukaan sitten kun on saanut pyörän korjaamolta. ensi tiistaina pitäisi mopo olla kunnossa,että sen jälkeen voin lähteä mikä päivä vaan ajelee. Arkisin kello neljän jälkeen ja viikonloppuisin ihan milloin vaan
062802moto_prv.gif

Oikein mukavaa säätä näyttää Forecan täsmäsää lupailevan huomiseksi Turkuun.

fin-fi-45_200905231200.png

Sovitaanko lähtöajankohdaksi vaikka tuo klo 15:00 niin BigL ehtii myös mukaan. Itse olen ensi yön töissä, joten minullekin sopii mainiosti tuo hieman myöhäisempi ajankohta.

Reittisuunnitelmaa ei ainakaan minulla ole mielessä. Mikäli 666 tai joku muu on jotain miettinyt niin mennään sen mukaan.

Reittinä vois olla lieto yhdistettynä johonkin... Kuinka moni olis tulossa miittiin huomenna? Vois senkin mukaan sitä reittiä vähän katsoa.

Juu kelit näyttää huomenna paremmalta!  Ja kiva jos klo 15 lähtö sopis muillekin, itse ehdin siis pikkulenkille, missä vois kaffitella/syödä tietty  
biggrin.gif

Elikkäs huomenna sitten lähtö Auranlaakson ABC:lta klo 15.00, tarkemmin rekkaparkin edestä. Sovitaan reitti sitten paikan päällä, kun tiedetään tarkemmin kaikkien aikataulut.
Maanantaina en itse ainakaan pääse paikalle, kun tuo viikonloppuvapaa loppuu.

Back