Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle passaa kyllä. Kaveri pääsee klo16 töistä ja saattaa lähteä myös mukaan, joten tuo 17:15 vois olla senkin puolesta hyvä aika. Nyt seuraamaan miten USA kaadetaan.Meneekö liian myöhäiseksi jos ABC:lla tavattaisiin vaikka 17.15 ja sit Paimiossa noin 17.45?
Kiitokset linkistä! Oli hienot mutkapätkät vaikka kylmä meinasi lopulta tulla, kiitokset oppaalle täältäkin..Kiitokset Paimioon oppaalle - mukava lenkki oli. Nyt saunaan!
THPR laitoin yv:nä sulle linkin peilikauppaan.
Niin, olisko mitään ideaa jos joku kerta tässä kesän aikana PK-ajelut (joka torstai) suuntais pikkusen Turun suuntaan. ( Lohja-Lahnajärvi ja pikkusen edempänäkin lännessä käyty viime kesänä), ja Turkkulaiset sit vähän itään päin ja miitattais jossain sopivassa paikassa, ja siitä sitten pikkunen kimppalenkki, ja sen jälkeen omiin suuntiin?? Ja tällä en tarkoita nyt tulevaa 14.5 torstaita, vaan jotain joskus, jos sopii. Pitää diskuteerata vielä noitten PK-veturien kanssa asiasta.Jaahas, koskas seuraavaa..?
Kuulostaa hyvältä idealta!!Karvanen Rexeri puhuu vähän mutta asiaaNiin, olisko mitään ideaa jos joku kerta tässä kesän aikana PK-ajelut (joka torstai) suuntais pikkusen Turun suuntaan. ( Lohja-Lahnajärvi ja pikkusen edempänäkin lännessä käyty viime kesänä), ja Turkkulaiset sit vähän itään päin ja miitattais jossain sopivassa paikassa, ja siitä sitten pikkunen kimppalenkki, ja sen jälkeen omiin suuntiin?? Ja tällä en tarkoita nyt tulevaa 14.5 torstaita, vaan jotain joskus, jos sopii. Pitää diskuteerata vielä noitten PK-veturien kanssa asiasta.Jaahas, koskas seuraavaa..?
sitten vaan![]()
mietintämyssy päähän,tai siin mulla olis kyllä jo jonkinmoinen visio
mistä mennään ja mihin tullaan,mutta sitä katsotaan kun saadaan
me hitaasti lämpenevät Turkulaiset sisäistettyä tää homma.
PS.tuolla jo kysyttinkin onko joku huomenna menossa ja mihin.
Joo, vähän epävakaiselta tuo vaikuttaa..Ei taida porukka tänään olla lähdössä lenkille.No sääkään ei juuri nyt näytä kovin hyvältä, joten omalta osaltani taitaa jäädä ajelut tältä päivältä väliin.![]()
Sunnuntaina mulla olisi vapaa päivä ja aikaa vaikka pidempäänkin lenkiin. Säävarauksella tietenkin tuokin.