Siellä taitaa olla vesieste reitillä vielä tuolloin, jos huonosti käy...
Eli ilmoituksen mukaan silta poikki/pois 12.6 - 15.6, arvioitu?
Eli ilmoituksen mukaan silta poikki/pois 12.6 - 15.6, arvioitu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...30.6 olisi tarjolla Helvetillinen Hiekkatie Härdelli.
Seikkailu_R sanoi:Jos mitään vedenpaisumusta yms. mullistavaa ei edellisellä viikolla ole niin 30.6 olisi tarjolla Helvetillinen Hiekkatie Härdelli.

Joke sanoi:Mukavaa hiekkatiesurautusta teille! Toivottavasti vedenpaisumusta ei tule Norjaankaan, muuten mulla, Arvo Penttillä, SQ89:llä ja fayout:lla voi tulla mielenkiintoinen herätys 30.6 täältä:
![]()
fayout sanoi:Juu onneks on muutama mäki lähellä et pääsee karkuun vedenpaisumusta.
Niin ja sen verran pelottavan kuulonen reissu toi hiekkasurautus et onneks oon kaukana poissa.![]()
shyhander sanoi:Näen sieluni silmillä miten Joke vetää kymppiärrällä tosta mäkeä ylös samalla kun uudestisyntynyt Nooa kerää lokinmunia, mustikoita ja muita eläimiä soutuveneeseen!

Joke sanoi:Turkumiitti goes Norway! Tää päivä ajeltiin Tukholmasta Norjan Tynsetiin (~670km)
Vuoriakin päästiin jo katselemaan etäältä:
![]()
Mut onneks tääl on halpaa; rullakebu + olut ~30€
![]()
No saitteko ajella kuivia teitä?Turkumiitti goes Norway! Tää päivä ajeltiin Tukholmasta Norjan Tynsetiin (~670km)
Vuoriakin päästiin jo katselemaan etäältä.
tate66 sanoi:No saitteko ajella kuivia teitä?

Nyt tuleekin vähän taukoa meikäläisen weturointiin. Tämän viikon illat kuluu reissuvalmisteluissa ja sunnuntaina ajellaan pyörät laivaan; ensi viikko kierrellään Norjan vuonoja![]()
Eiköhän me muutama kuvakin saada sieltä postailtua, halusitte tai etteJa videotakin kuvaillaan, niin saadaan katseltavaa talven baarimiitteihin
Heitän siis weturointipallon hetkeksi Markolle + muille halukkaille! Nähdään heinäkuun alkupuolella!

JMH sanoi:Oisko toi BikePoker mitään? Kuulostaa hauskalta tapahtumalta. (sillä kyselen, että A) joku suunnistustaitoinen B) navin omistava lähtis messiin, Marko, Joke?)
jajuntun sanoi:Mä ainakin aattelin osallistua jos kelit ovat ok. Suunnistustaidoista en osaa sanoa, mutta on mulla tietokoneavusteista eksymistä varten navi stongassa.