• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitit 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toivottavasti saa pian unta ...... anyways kello soimaan aamusti.
Keli ainakin näyttää helmeltä.
Nähdään Shellillä.......

-k-
singledero.gif

Ehkä mukana, ehkä en. Tuo ekan sivun lista kesän lenkeistä on kyllä aika komea. Tulee tunnontuskia, kun tietää olleensa mukan vaan yhdellä.

Kiitos seurasta mahtavassa kelissä!! Kahden kesän tauon jälkeen taas mukana  
062802moto_prv.gif

Kotimatkalla tuli kiire töihin ja Salon poliisi muisti 80 alueella 106kmh... Taisi olla hitain kohta kotimatkaani, hähähähähähhhäää  
tounge.gif

Olipas kiva ajella ja hyvät reitit oli.
Meinas juu aamulla tulla vähän kiire ku jostain syystä muistin et lenkki lähtee klo13 ja siinä 10:30 luin foorumilta et lähtö klo11.. No mukaan päästiin ja hauskaa oli
062802moto_prv.gif

Kiitos myös mun puolesta kaikille mukanaolleille, ja Jokelle tietty hienosti suunnitellusta reitistä.

Oli vissiin sitten tän vuoden ajoreissut tässä, mukavaa on ollut kaikilla reissuilla, ja ens kesänä sitten jatketaan. Tietty joku talvimiitti huurteisten ääressä on pakko johonkin kohtaan ottaa...

Kiitokset ajelusta. Pahoittelut kaatuilusta ja muutenkin hitailusta. Ei silti, loppumatka sujui jo paremmin.

Paikat aivan jumissa ja pikkusen viileinä, saunaa lämmittään!

sport05.gif

Noniin, kotiuduttu on, suuret kiitokset Jokelle tästä ajelusta ja vielä kerran kaikista muistakin kesän ajeluista. Itellä ainakin suurin osa kesän kilometreistä noilla ajeluilla tullut. Ja kiitokset muullekkin ajoseuralle toki ja muille letkojen vetäjille.

Alkaa kausi varmaan kohtapuolin olemaan paketissa, tänään oli jo aika ajoin melkosen vilposta ja hemmetin aurinkokin alkaa näin illasta paistamaan suoraan päin näköä, sai tarkkana olla kotimatkalla liikennevalojen ja edessä olevien autojen vilkkujen kanssa.

Nyt ei sit talvi muuta ku
033102beer_1_prv.gif
ja suunnitellen ensi kesän
062802moto_prv.gif

Peräpukama kiittää veturia ja ajelijoita. Hienot mutkat ja keli.

Mitä nyt pyörä meinasi talvilevolle laskeutua kylelleen, se ei ole sallittua vielä
biggrin.gif

..jos marko sorasuraututtaa meitit vielä, sitten vasta.

Veturille ja muille suurkiitokset seurasta ja kilsoista. Mopo on pesty ja vahattu, nyt kuskikin sitten pääsee jo saunaan +
033102beer_1_prv.gif
Ollaan yhteyksissä.

Btw... sattuuko jollain olemaan kaikkien Turku miittien kilsat tältä kaudelta ylhäällä ? Saattas tulla ihan kunnioitettavat kilometrit niistä ihmisille jotka on ollu joka "pätkällä" mukana. Itse tosin olin vain kolmella, mutta niistäkin jo semmoinen 850-900km

-k-
singledero.gif

Kiitokset Naakalle pukamoinnista ja koko köörille, oli mukava asvalttikauden päätösreissu eilen! Mä laskin jossain kohtaa 13 pyörää, oli komea letka kasassa. Ja kiitos muutenkin kaikille kesänmittaan mukana olleille. Mun veturoinnit on nyt tämän kesän osalta tässä. Kamerat on täynnä kuvia ja videoita, katsellaan niitä talven baarimiiteissä!  

Niin ja Marko uhkasi tosiaan järjestää vielä sorasurautuksen elikkäs makkaranpaistoreissun, sitä odotellessa
wink.gif

Btw... sattuuko jollain olemaan kaikkien Turku miittien kilsat tältä kaudelta ylhäällä ? Saattas tulla ihan kunnioitettavat kilometrit niistä ihmisille jotka on ollu joka "pätkällä" mukana. Itse tosin olin vain kolmella, mutta niistäkin jo semmoinen 850-900km

Löytyihän noi, kun aikansa navia naputteli. Mun veturoimia oli ~5500 km ja siihen päälle Markon, Naakan ja 666:n vetämät setit, niin ollaan reippaasti päälle kuuden tonnin! Yli puolet mun tän kesän kilsoista on siis tullut letkan keulilla ajellessa
tounge.gif

Kiitokset veturille ja koko porukalle. Harmi että piti lähteä kesken kaiken kotia kohti mutta kivaa oli. Ens kesänä lisää.

PS. Kekken pyörässä vissiin aika paljon tavaraa takalaukuissa kun eturengas meinas aina kiihdytyksissä irrota maasta
smile_org.gif

Kiitos Jokelle ja muille ajoseurasta. Veturille kyllä
bowdown.gif
, kilometrit ja suunnittelu huomioiden. Mukavaa oli, mitä nyt pari reissua tuli tänä kesänä oltua mukana. No jos ensi kesänä ehtisi sitten vähän useammin. Hyvää loppukautta, varokaa hirviä, peuroja, puusilmä kuskeja jne. ja muistakaa varsinkin siniset vuokot kukkii vielä joulukuussakin.
buttrock.gif

Ja kele, kun ei ehtiny yhteenkään turkku miitinkiin tänä kesänä. Ens kesänä melkeen ihan varmasti lupaan tulla sekottaan pakkaa, edes pikkusen.
nixweiss.gif

Kiitoksia vain miiteistä, tosin ehdin vain yhteen mukaan
blush.gif

Toivottavasti ensi kaudella ehtii enempi mukaan.
Kausi alkaa olemaan minun puolesta pulkassa, viikon päästä mopo lähtee talviunille.

Noniin keli rupeaa näyttämään siltä että sunnuntaina vois surauttaa makkaraa rillaamaan. Matkaa tulee noin 200 km, osa on päällystettä ja osa hiekkatietä. Osa tuttua ja osa vierasta mutta ei mennä mitään "tässä on kartan mukaan tie".

Reitti orikedon shell- kekkosplatsi- Paimion abc.
Lähtö klo 10 ja paluu joskus klo 16

Kaikki vaan mukaan. Pestään ne pyörät vasta sunnuntai iltana
wink.gif

No perhana mukana jos kelit sallii! Mut iltavuoro alkaa klo 1330 eli tuun ekalle stopille kaffelle ja sitte taas sakkovauhdilla kotio lämpimään suihkuun
wink.gif

No perskele, mopo ei ole silloin vielä levossa mutta minä olen hommissa
sad_orig.gif

Back