• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitit 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitosta reissusta! Viissataa kilometriä tuli ajettua tänään, kyllä tällä jo taas hetken pärjää.  
062802moto_prv.gif
Jaa huomiseen asti  
wink.gif

Mikuni kiteytti kyllä hyvin tämän päivän tunnelmat, kiitosta kaikille letkailijoille! Mä olen tehnyt koko viikon kotona maailman väsyneiltä sisäkattoremonttia, en tiedä johtuiko siitä, mutta oli kyllä yhtä juhlaa olla tänään ajelemassa! Oli mukava nähdä uusia naamoja (niitä vanhoja unohtamatta) letkassa mukana!

Ensi viikolla mä olen mökkeilemässä ja sitä seuraavan viikon ohjelma on vielä vaiheessa, joten seuraava meikäläisen vetämä Turkumiitti on vasta parin-kolmen viikon päästä. Mut jos jollain  on sopivasti reitti mielessä, niin nyt olisi veturin paikka vapaana
sport05.gif

Kiitokset Jokelle ja muille myös allekirjoittaneen puolesta. Toivottavasti en liian pahasti ollut porukan tulppana siinä letkan puolivälissä
blush.gif

Mites olis Turkulaiset vähän pidempi iltalenkki ensi viikolla? Mä olen pyörän kanssa mökkeilemässä Karjalohjan kulmilla ensi viikon, joten jos vaan kelit sallii niin ensi keskiviikkona voitais järkätä letkailua hiukan kauempana Turusta.

KE 27.7
Lähtö Suomusjärven Kivihovin TB:ltä klo 18 (motarin varressa)
Paluu samoille kulmille joskus tunti-pari myöhemmin

Turusta ajaa tonne motaria ~40 minuutissa, vanhaa ykköstietäkin alle tunnissa. Tuolla kulmilla on tosi makeita mutkapätkiä ja tiistaina etsin lisää...
sport05.gif

Päivittelen säätiedot vielä ke klo 15 mennessä.

Teistä osaa olla erossa lomallakaan  
biggrin.gif

Mieli tekis lähtee huomenna, mut on kyl "kaukana" alotuspaikka.
Avoimin mielin huomisia sääennustuksia tarkkaillen.

Saaks statilainen vakiperäpukama tuupata matkaan mukaan, jos nyt iltalomaa saa? Satun oleen kanssa mökillä. Pusula-Antiainen akselilla ja toi lähtöpaikkahan ei olis kaameen kaukana.

Ei tost ny olis pali matka täält Tampereelt nääs, Tammelankautta pieniä teitä... Jaa'a... tuolla päin ei muuten tule varmaan ajettua, niin olis kiinnostavaa joo.. Kattoo ny miltä huominen näyttää, tankkikin olis kyl tyhjä, että tankata tarttis, ja sillonhan se sitte helposti lähtee lapasesta toi ajamisen rajottaminen kun tankki on täynnä...

Saaks statilainen vakiperäpukama tuupata matkaan mukaan, jos nyt iltalomaa saa? Satun oleen kanssa mökillä. Pusula-Antiainen akselilla ja toi lähtöpaikkahan ei olis kaameen kaukana.
Mukaan vaan ja kaikki muutkin! Jos ei jotain ihan ihmeellistä tapahdu, niin sadetta ei tarvii täällä päässä pelätä; aurinko paistaa, ei tummia pilviä missään ja lämmintä on +26
smile_org.gif

Jos ajelette TB:lle vanhaa tietä, niin pihaan pääsee takapihan kautta kävelytienpätkän kautta.
wink.gif

Mä starttaan, ny! Google arvioi reitin kestoksi 3 tuntia ja minuutti, jotta voi olla jämpti... tai sitten vähempi...
tounge.gif

Turussa veti taivaan pilveen, mutta eipä tuo sadetta taida tehä. Ei ainakaan lupaa, joten tulen paikalle.
062802moto_prv.gif

Lähden ajelemaan kohti Suomusjärvin TB:tä noin klo16 Orikedon Shelliltä, valtaväylää ainakin osaksi vältellen. Navi huollossa, joten täytyy ottaa vähän eksymisvaraa. Mikäli muita Turusta lähtijöitä (fayout?) niin mukaan sopii, jos aikataulut vain passaa.

Täällä vaan kärvistellään töissä :/// Eikä oo ku 33c tosa mittarissa
033102ass_1_prv.gif

Noh naatiskelkaa te sitte senkin edestä.

Ja pahus. Ei päässy. Emännän siko tuli vauvelinsa kanssa kyläileen, ja sehän sit ajo pioriteeteissä ekas. Hieno ilma täällä ainakin on, menee hyvä ajoilta ihan hukkaan, hitsi.

Olipa hieno ilta-ajelu, noin 420km kertyi mittariin. Mahtava sää, upeita mutkia, Trumpan koeajo ja lopuksi vielä Kasvihuoneilmiö yllätti tarjoamalla ilmaiset munkkikahveet.
bowdown.gif

Hienot pätkät olit Joke taas naviin hakenut, kiitokset myös Tampereen vahvistukselle.

Olipas mukavat iltalenkit. Etelän kurvit (Suomusjärveltä Lohjan kautta Saukkolan kulmille) oli vanhoja tuttuja, mut omaksikin yllätykseksi myös koko loppupätkä Saukkolasta eteenpäin oli mahtimutkaa, joskus käy tuuri  
smile_org.gif
Tänne tullaan uudestaankin!

Kiitos Qwert Kingitestistä, on se vaan hauska peli! Ja meidän Tamperelaiselle iso hatunnosto, sulla oli piiiitkä matka letkailemaan

sport05.gif

Jooh, kotio päästy, 523 kilsaa tuli mittariin. Varman vähän alle. Pikkasenko mää pelästyin tulomatkalla motarilla, painelin aikalailla reipasta vauhtia eli täysillä ja vastaan tuli jotain porukkaa, ainakin yksi prätkä jota vilkaistessani sillä oli vilkku vasemmalle...
crazy.gif
Olin kyl varma et se olikin sitte ajot tältä vuodelta tässä. Mut näky sit vaan autonvaloja takana...

Mut kyllä oli mutkia, kun omat tulomatkan Tammelan kulmat vielä pälle. Hämeen härkätie
inlove.gif

Back