• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitit 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itekki tässä vielä haaveillu vaan mukaan tulemisesta. Huomisen lenkki sopis muuten mut ku töis niinku jokaisessa tän vuoden ajelussa
smile_org.gif

Pitää kattoo jos lähtisin soralle kokeilemaan onneeni lauantaina. Sorakokemukset on kyl melko vähäisiä mut ei se alustan vaihtuminen oo tähänkä mennessä vaikuttanu. Ehkä jarrutustekniikat on vähän hukassa ku ajetaan soralla.
Mukaan vaan siitä se lähtee ja onhan kumminkin puolet päällyste mutka pätkääkin
062802moto_prv.gif

Kiitoksia ajelutuksesta eilen jälleen, hyvää pätkää oli ja sadekin vältettiin kohtuu kunnialla.

Huomista pitää hieman pohtia mitä tekee, ratkasen aamulla miten menee... voipi olla et aamupäivä menee kuntoilun merkeissa ja illal sit kattoon Thunderbirdsiä, kelit ratkasee. Muutenkin nää sadekelit sais riittää taas vähäks aikaa, miks Suomessa kaikkea nestemäistä kuluu aina litratolkulla eikä koskaan kohtuudella?
tounge.gif

Kävin vähän kattelemassa teitä ja ei hyvältä näytä, varsinkin jos huomenna sataa. Mutta joka tapauksesa Nesteellä nähdään ja kattotaan mihkä mennään ja missä rillataan. Eikös sellaiset reissut yleensä ole parhaita
biggrin.gif

Höh, just tarkistin että hinausliina, kirves ja kenttälapio on matkassa pahojen paikkojen varalta...
tounge.gif

Nesteellä nähdään siis.

Markon sorasurautukselle mukaan. Olin itse viime vuonna vastaavalla ja voin kertoa, että tuon lenkin jälkeen soralla ajaminen ei pelota enää yhtään!
Tänään taisi sitten olla jatkokurssi edelliseen, eli mitäs siellä hiekkateiden ulkopuolella oikein onkaan...  
crazy.gif

Osanottajia vaan valitettavan vähän.

Mutta menohan tunnetusti muuttuu hauskemmaksi kun tiet pienenee, nyt meno oli suorastaan ratkiriemukasta...  
tounge.gif

tnIMGP6157.JPG

Vähän tuli tänään mieleen että Markolla on ihan väärälainen yamaha alla...
Vaan käsittämättömän hienosti veti nykyiselläkin kalustolla  
bowdown.gif

Kuullostaa hauskalle reissulle, olitteko kahdestaan? Anna mä arvaan; garminin mukaan tossa meni sellainen vähän valtatietä pienempi hiekkatie  
biggrin.gif

Kuullostaa hauskalle reissulle, olitteko kahdestaan? Anna mä arvaan; garminin mukaan tässä menee sellainen vähän valtatietä pienempi hiekkatie  
biggrin.gif
Juu, kahdestaan lähdettiin kun muita ei ilmaantunut.

Kelikään ei ollut mitenkään paha, kostea muttei märkä.
Ihan hellekamoilla pärjäsi koko päivän sen kummemin kastumatta.

Paha sanoa että oliko hiekkatie kun tuo ruoho oli niin pitkää...
tounge.gif

Ja sigusta löytyy loput otokset...

Oli kyllä mahtava reissu. Ei kyllä ollut ollenkaan se reitti mitä olin suunnitellut. Mutta kun peilistä näkyi vain yksi enska niin pitihän se päästää edelle. Hieno 200km lenkki ja täysin hatusta vedetty.

No jos enskerralla on muitakin mukana niin mennään vähän kesympiä reittejä.

Kuullostaa hauskalle reissulle, olitteko kahdestaan? Anna mä arvaan; garminin mukaan tässä menee sellainen vähän valtatietä pienempi hiekkatie  
biggrin.gif
Juu, kahdestaan lähdettiin kun muita ei ilmaantunut.

Kelikään ei ollut mitenkään paha, kostea muttei märkä.
Ihan hellekamoilla pärjäsi koko päivän sen kummemin kastumatta.

Paha sanoa että oliko hiekkatie kun tuo ruoho oli niin pitkää...  
tounge.gif

Ja sigusta löytyy loput otokset...
pikkupoikana kun tuolla pyöräilin niin tossa meni ihan hyvä metsä/peltotie

Noh onpa kuvan perusteella ainakin ollut hauskaa :P Ite oli pakko jättää välistä, sain eilen sen viimesen pisaran sadetta niskaan vähään aikaan kun yheksältä illalla ajelin sateen läpi Mynämäeltä Turkuun. Toisin sanoen alko sateet vituttamaan ja hetkeen lähen liikkeelle vaan jos kuivana pysyminen on taattu.

Mut Thunderbirdsit tuli tänään nähtyä, ihan komeeta menoa ja alko toi varjoliitokin kiinnostamaan, sanoivat ständillä että ei ole moottoripyörää tullu ikävä, nätit kesäpäivät menee lennellessä...
smile_org.gif

Listaa päivitelty tulevien miittien osalta, KLIKS

Seuraava olis näillänäkymin jussin jälkeen KE 29.6, ensi viikolla ei ehdi järkkäillä. Mut jos jollain on reitti mielessä, niin eikun setti pystyyn. Ihan mielelläni mä ajelisin välillä letkan perälläkin
tounge.gif

Ja muistakaahan ilmoittautua <span style='color:red'>T</span>urku <span style='color:red'>G</span>oes <span style='color:red'>J</span>yväskylä-turneelle 24.6 mennessä niin pääsen varaileen majoituksia, KLIKS

Olisiko innokkaita lähtemään lenkille nyt keskiviikkona, jos ei vaan sada?
Oon nyt koittanu väsätä 150-250 km pätkää, mutta sateitten takia en ole reittiä vielä päässyt tarkistamaan. Tarkoitus olisi kuitenki huomenna käydä se läpi.

Olisiko innokkaita lähtemään lenkille nyt keskiviikkona, jos ei vaan sada?
Oon nyt koittanu väsätä 150-250 km pätkää, mutta sateitten takia en ole reittiä vielä päässyt tarkistamaan. Tarkoitus olisi kuitenki huomenna käydä se läpi.
Voisin ainakin lähteä. Tarkoitus on muutenkin mennä, kun taitaa olla viikon ainoa poutaisempi päivä...

Ehkä pääsen mutta todennäköisesti en, pyörä huolletaan huomenna ja en tiä koska illal käyn hakemas pärrän takas.

Hienoa! Mä koitan järkkäillä omat menot niin, että pääsen mukaan. Eli varma ehkä
sport05.gif

Back