Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisätään tuohon vielä kypäräpuhelin niin eiköhän ne turhimmat siinä.teltta ja navigaattori
Kyllä navi on ollut meitin reissussa mukana jo neljättä kesää. Sitä en jättäis pois. Toki paperikartoilla perille pääsee, kun pitää suunnilleen joka risteyksessä taukoja. Teltat ja kypäräpuhelimet ei kuulu enää minunkaan varustuksiin. Ei paljoa muutakaan. Joka vuosi tavaran määrä vaan vähenee. Pyykkipulveri on hyväLisätään tuohon vielä kypäräpuhelin niin eiköhän ne turhimmat siinä.teltta ja navigaattori![]()
Turhin mitä mulla on ollut mukana on kontaktimuovi...
Oli kauppa reissulta unohtunu laukkuunTurhin mitä mulla on ollut mukana on kontaktimuovi...Ooookooo......![]()
Vaimo!
Et meinannut sitten itse ottaa mitään mukaan?Vaimo!
Vaimopa on ensimmäinen jonka minä mukaan pakkaisin - mutta turhaa tavaraa ei mitenkään voi tulla paljon mukaan, sillä tilasin juuri laukut ja pienintä kokoa eli 30-litraiset...
Luottokortti ja vaihtokalsarit mahtuvat kyllä...Et meinannut sitten itse ottaa mitään mukaan?Vaimo!
Vaimopa on ensimmäinen jonka minä mukaan pakkaisin - mutta turhaa tavaraa ei mitenkään voi tulla paljon mukaan, sillä tilasin juuri laukut ja pienintä kokoa eli 30-litraiset...![]()
Hah no sitten!Luottokortti ja vaihtokalsarit mahtuvat kyllä...Et meinannut sitten itse ottaa mitään mukaan?Vaimo!
Vaimopa on ensimmäinen jonka minä mukaan pakkaisin - mutta turhaa tavaraa ei mitenkään voi tulla paljon mukaan, sillä tilasin juuri laukut ja pienintä kokoa eli 30-litraiset...![]()
![]()
Niin ja otinhan minä sen vaimon mukaan - jos jotain sitten kovasti uupuu, niin voi sanoa, että "mikset pakannut mukaan"...![]()