• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tuplakupla (Puig)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trally
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen ajatellut hommata Puig:n tuplakupla pleksin... Kuinka kyseinen pleksi muuttaa ajoviimaa? Onko thundercatin omistajilla kokemuksia? Kannattaako hommata? Vai kenties joku muu... Ajatukseni on saada ajoviimaa pois hartia seudulta nopeuden noustessa yli 80km/h. Auttaako tuplakupla yhtään asiaa?

Mä oon vähän kuullu, että puig:in pleksiä saa säätää paikoilleen tosin omakohtaisia kokemuksia ei ole..
MRA: pleksit on ainakin laadukkaita.

itte hajin just tänään puigin tuplakuplan -01 R1:een ...pitää käyä joku päivä vaihtaan paikalleen...kai se jotenki auttaa...tai sitte huonontaa sen näkee kesällä
062802moto_prv.gif

itte hajin just tänään puigin tuplakuplan -01 R1:een ...pitää käyä joku päivä vaihtaan paikalleen...kai se jotenki auttaa...tai sitte huonontaa sen näkee kesällä
062802moto_prv.gif
Minä kans asensin puigin tuplakuplan 03 R1:een! Vaivatta meni paikoilleen !Ja aivan sika hyvännäköinen
smile_org.gif

Toivottavasti sit toimii asianmukaisesti!
Vastaavasti edelliseen mopoon laitoin MRA:n pleksin ja sitä täyty sit säätää..
Oothan kuullut puigin pleksistä, miten se ohjailee auringon säteitä?!

062802moto_prv.gif
Minä kans asensin puigin tuplakuplan 03 R1:een! Vaivatta meni paikoilleen !Ja aivan sika hyvännäköinen
smile_org.gif

Toivottavasti sit toimii asianmukaisesti!
Vastaavasti edelliseen mopoon laitoin MRA:n pleksin ja sitä täyty sit säätää..
Oothan kuullut puigin pleksistä, miten se ohjailee auringon säteitä?!
?? siis miten se niitä ohjailee??

Liittyneekö tuo nyt siihen "myyttiin", kuinka tuplakuplat ovat toimineet auringonpaisteessa kuin suurennuslasit ja sulattaneet mittariston reunoja?

Kyllähän tuo mainittiin ohjeissakin...
mutta , mitenkähän lie?
Ei ehkä viitti testata!
Mutta kesällähän aurinko paistaa! Toivottavasti
smile_org.gif

Lainaan tätä vanhaa ketjua, kun en viitsi uutta tehdä.

Tietääkö kukaan mistä sais halvalla tilattua netistä tai ostettua tuplakuplan YZF-R1 (1999) pyörään?

Viimeksi muokattu:
Back