tupla X

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rudi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Vantaa
Ostin perjantaina mattamustan tupla X:n
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
ja nyt mietin paljonko pystyy ajamaan tankillisella suht rauhallista ajoa?  
062802moto_prv.gif

Pitäis saada se tiistaina
062802jumpie_prv.gif

en yhtään tiedä ruiskupelien kulutuksesta mutta mun 97 vie 6-7 litraa/100km, tankki 23l, varman päälle kun ottaa niin noin 250 km joka muutenkin on sopiva taukoväli mielestäni. Bensavalo syttyy kun on noin 5 litraa jäljellä. Onnittelut hienosta hankinnasta, väri on mahtava.

-99 ruutanalla pääsee n. 270km. ennenkuin bensavalo syttyy. Enpä osaa sanoa noista uudemmista digimittareilla varustetuista, mutta toimintasäde pitäisi olla suurinpiirtein sama ennenkuin Böööööööö...
crazy.gif

Omalla (-01 xx) oon ajanut 330km tankillisella eikä vielä menovesi loppunut. Kulutukseksi viimeksi sain 5.7lkm kaks päällä, tosin pelkkää rauhallista matka ajoa.
smile_org.gif

Matka-ajossa pääset ainakin sen +300km (mikäli vielä sisäänajot päällä). Itsellä n.280-320 kun alkaa "varatankkivalo" vilkkumaan eli pääsisi vielä jonkin matkaa. Paljonkohan muuten on ainetta on jäljellä kun se "valo" alkaa vilkkumaan??

xx on -04

Kävin pari viikkoa sitten lapissa mamman kanssa.
Kulutus oli 5.8 - 5.9l , kuormaa oli 3 x perälaukut + tankkilaukku kuljettajan ja matkustajan lisäksi.
Pisin tankkaus väli oli n 340km.

edit: erheet.

Onnea! Mulla on samanlainen. Sliparit kyllä on jo tilattu, vaikka kesän alussa olin aivan toista mieltä!
biggrin.gif

Kyllä tuo mun vekotinkin on pari kertaa kulkenut +300 km yhdellä tankilla. Mulla alkaa bensamittarin punainen vilkkua mielestäni todella aikaisin. Viimeksi vilkutti n. 40 km ennen tankkausta (moottoritiellä, vähän yli 120km/h) ja sit tankkiin meni vain 19 litraa. Onhan se hyvä, että varoittaa ajoissa.
smile_org.gif

Nauti ajosta!
buttrock.gif

Kyllä sitä 350 km pääsee yhdellä tankillisella matka-ajossa...
062802jumpie_prv.gif
...kaupungissa paljo enemmän...

Back