Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VFR:ssä oli sama ongelma samassa vauhdissa. Kyseessä myös raskaskeulainen mopo.Taitaa olla usemmassa XX:ssä ja 1000F:ssä samaa ongelmaa. Niin minullakinwoblaus tapahtuu 70-100 välillä. Ja ongelma alkoi siitä paikasta kun vaihdoin Bridge BT020 renkaan alle. Nyt perjantaina menen hakemaan alle Metzeler MZ4 ja huom. B version joka on tarkoitettu kuulema raskaskeulaisille mopoille. Saas nähä miten vaikuttaa, toivottavasti positiiviseen suuntaan.![]()
Tänään muistin vihdostaviimein kokeilla "voblaileeko" nykyisellä BT-020 kumilla kun tästä on ollut juttua. Ainakaan 60 ja 80 km/h ja kädet irti tangosta en saanut kyseistä ominaisuutta esiin. Kumilla ajettu vajaa 6000km, mutta ei voblaillut myöskään alkuperäinen dunloppikaan mikä meni vaihtoon n.16000km kohdalla.onko normaalia ton XX woblaus tuossa n60vauhdissa kun löysää räpylät tangoista, siis tangostaja jos on auttaisko ohjausiskari, ja jos auttais niin mistä sen saa?![]()
Siis onko Bt-020:sta joku vahvistettu versio olemassa. Olen kuullut puhuttavan, mutta missään hinnastoissa tai vastaavissa ei minun mielestä ole mainintaa kyseisestä ns. painavamman pyörämallin renkaasta niinkuin MZ4 renkaasta on selvästi kerrottu tuo B version olemassa olo. Ja kumma jos pyöräliikkeet eivät edes mainitse asiasta että on samasta renkaasta kaksi versiota ja vieläpä jos kaikenkukkuraksi iskevät alle jonkun perusversion vaikka on pyörän kera käyny vaihdattamassa alta alle renkaan.Mulla nyt uudet 020, ei wobbblaa, etunen vahvistettu versio, saa nähdä kun matka etenee.
lmsaari sanoi:Sama tärinä täälläkin...