• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tupla d-rengas

Elikkä mää ostin tollasen kbc vr2 kypärän.ja mietiskelin että mahtaako muissa kypärissä olla kans tollanen nappi tossa kiristys hihnan päässä,jolla saa remmin pään kiinni ettei jää roikkumaan. Nappi häiritsee kypärää avatessa ainakin mua,onkohan sillä jotain tärkempää tehtävää vai repäisenkö napin irti vai olenko liian tottunut vaan pika lukitukseen.kertokaa omista kokemuksistanne !!!!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

ei sillä sen tärkeämpää tehtävää ole kuin pitää tuo "hukkapätkä" kiinni läpättämästä kaulaa vasten ajaessa. Itse olen täysin tottunut jo napsauttamaan sen kiinni ja auki enkä keksi miten se hankaloittaisi kypärän riisumista. pidä vaan nappi paikoillaan kyllä siihen tottuu.

Taitaa napilla kiinnittäminen estää hihnan päätä lepattamasta ajoilmavirrassa. Arain kypärissä on ainakin sellainen. Jättäisin paikoilleen
wink.gif
..

Back