• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuore kyytiläinen kyselee neuvoa asusteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Hei. Olen tänä kesänä innostunut mieheni matkaan moottoripyörän kyytiin (itse asiassa olen myös varannut ajotunteja autokoulusta, vaikka en tänä kesänä vielä ajaisikaan itse, on tunneista varmasti hyötyä myös kyydissä istuvalle). Haluaisin ostaa kypärän ja puvun, mutta eilen Tampereella tehty kierros osoitti, että ne varusteet joita haluan, ovat tyystin loppu (koko Suomesta? Shoei Vogue TC7 kypärä, M-koko ja MP-asun pinkki-valk. Flirt-takki, 38). Naisten ajovaatteissa ei ollut juuri minkäänlaista tarjontaa ja kysynkin nyt teiltä kokeneilta konkareilta, että mistä löytyisi sellainen mp-kauppa, jossa olisi panostettu myös naisten ajovarusteisiin (eli olisi valikoimaa enemmän)? Kiitos etukäteen vinkeistä.

Kyllähän noita naisten ajoasuja (ja itse asiassa Vogue-kypäriäkin ainakin TC5:sta) on tullut monissa liikkeissä vastaan ainakin täällä Turun seudulla. Luulen, että nyt on siinä mielessä huono aika vuodesta, että valikoima alkaa olla vähissä melkeinpä minkä tahansa varusteen valikoimassa.

Valikoiman kannalta paras aika lähteä liikkeelle on kuulemma tammi-helmikuu, jolloin uudet mallistot saapuvat liikkeisiin. Sitten tietty noita nettikauppoja kannattaa katsella läpi, esim. ORGin oma nettikauppa tuosta etusivun bannerista tai www.reliatec.fi.

Kannattaa kysäistä R.M Heinolta Tampereelta. Ei ole pitkä aika kun näin siellä kyseisen pinkki- valkean takin. kokoa en kyllä katsonut. Mulla itsellä on Heinolta ostettuna useampikin puku, ja vihreän sävyisenä sama Flirt takki.
Ja jos mitä ei ole ollut varastossa niin he ovat kyllä ystävällisesti tilanneet jos niitä on vain tilattavissa.

Kiitos viesteistä. Kävin tosiaan myös siellä MR-Heinolla, mutta valitettavasti sielläkään ei enää ollut sitä kypärää. Mototown (olikohan nimi tämä, Tre) oli yksi, mutta L-kokoa. Myyjä kertoi, että ympäri Suomea on heillekin soiteltu ja kyselty löytyykö kypärää. Minulla kävi uskomaton onni, sillä Salosta Takatalosta löysin kyselykierroksen jälkeen kypärän M-koossa. Onnen kantamoinen siksi, että sekin kypärä oli jo ollut menollaan, mutta asiakas oli perunut. Menemme huomena sitä hakemaan! Ah onnea. Se vihreä Flirt-takki oli kyllä hyvän näköinen! Mutta kun on tämmöinen päähänpinttymä pinkkiin väriin, niin ei kai tähän hoitoakaan ole. Olen tosi onnellinen kun löysin tuon kypärän, sillä ymmärrän hyvin, että olen tosi huonoon aikaan liikkeelle. Maijamyöhäinen.

Valkeakoskella on Motoparkki, siellä on kans jonkin verran naisten ajovarusteita... Itse hain sieltä Ixonin naisten takin, vaaleanpunaista, mustaa ja valkoista
062802moto_prv.gif

Älä sekaannu vaaleisiin/valkoisiin tekstiileihin. Paska näkyy niistä tienpäällä kauemmas kuin sinä
biggrin.gif
Joojoo voihan ne pestä
baaa.gif

Back