Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menihän siinä samassa mittari resettiin ... Millä ilveellä sen varviviisarin sieltä itäsuunnasta saa alas kun se rupesi siellä asumaan? Juu ja orkkis akulla ollaan vielä liikkeellä...Ei kuitenkaan mene mittari resettiin?
se on varma merkki siitä, että akku on finaalissa ja juu halpis akkuja ei oikein näihin vehkeisiin kannata hommata...
Lucky you! Sit kun rupeaa mittari nollailemaan tai ei jaksa pyörittää vaihda akku. Katotaan kuin kauan kestääNyt kun täällä jauhetaan noista akuista, niin tulipa vaan mieleeni, että kuinka kauan teillä on kestäneet nuo vakioakut? Mulla on vielä Yuasa:n vakioakku paikoillaan ja se on 3 vuotta vanha eikä mitään ongelmia ole ollut vaikka alle 10 asteen lämpötiloissa olen sitä joutunut pihalla starttailemaan.
5 vuosi menossa nyt hondan vakioakulla(taitaa juurikin olla yuasa). Hivenen jännittää jo koska loppuu potku mutta ei ole vielä antanut mitään viitettä moisesta..Nyt kun täällä jauhetaan noista akuista, niin tulipa vaan mieleeni, että kuinka kauan teillä on kestäneet nuo vakioakut? Mulla on vielä Yuasa:n vakioakku paikoillaan ja se on 3 vuotta vanha eikä mitään ongelmia ole ollut vaikka alle 10 asteen lämpötiloissa olen sitä joutunut pihalla starttailemaan.
Alkuperäis-Yuasa kesti 7 vuotta. Mitä sitä suotta hyvää vaihtamaan.Nyt kun täällä jauhetaan noista akuista, niin tulipa vaan mieleeni, että kuinka kauan teillä on kestäneet nuo vakioakut? Mulla on vielä Yuasa:n vakioakku paikoillaan ja se on 3 vuotta vanha eikä mitään ongelmia ole ollut vaikka alle 10 asteen lämpötiloissa olen sitä joutunut pihalla starttailemaan.