Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, eipä kyl oo vaarallisemmasta päästä tuo shortseilla ajelu. TOSIN sattuu sitten vaan hemmetisti, jos sattuu kaatuu (aina kun se kaatuminen ei ole oma vika). Mut kukin tyylilläänkyllä tossa kilsan päässä tulee kaupassa käytyä ihan shortseissa. kyllä sitä itsekkin tulee varmasti harrastettua vaarallisempiakin asioita mp:llä kuin tuo shortseissa kauppaan ajelu.
Just näin. Kyydissä olen kyllä ollut shortseissa (vai mitkä lie caprit ne nyt olikaan) ja t-paidassa... en lähtis enää.Tällä hetkellä enemmän epävarmuutta tuo oma ajokokemukseni suhteessa siihen, etten viitti heppoisilla ajovarusteilla reisuun lähteä (naisen kropassa kun arpi ei ole kaunistus - miehellä toki saattaapi olla jopa komistus). Mutta sitten kun varmuutta tulee ja ehkä uskaltaisi lähteä liikenteeseen heppoisin varusteisin, niin toivottavasti vielä sitten muistan että ehkä se en ole minä joka ryssii vaan se joku ääliö kotilokuski, joka jätti huomioimatta pyöräni ja veti kylkeen/perään/nokkaan... Liikennevakuutushan korvaa, mutta sattunee aikast prkleesti...
Mä komppaan tätä. Perustelut taisinkin jo sanoa aikaisemmin tässä ketjussa. Päivystyksessä ei voida muuttua lihaksi vaikka kuinka haluttaisiin.Käyttäkää niitä pitkiä vaatteita, kun ajatte. Ja vähintään farkut jalassa.
Oisko jollakin männy öljyt ja vedet sekaisin... En ole nähny aikapäiviin tai siis ikinä esim. motarilla shortseissa riuhtovaa motoristia. Siltä osin kyllä minusta valistus menny perille.
Kyllä olisi jäänyt kaikkea hauskaa elämässä kokematta jos olisi kunnon turvallisuusfriikki. Jääkiekkoa ei olisi voinut pelata, kun siinä voi sattua ja sattuikin. (jalka poikki) Puissa ei olisi saanut kiipeillä. Ei olisi hypitty benjiä tai laskuvarjolla tandemia, kun niissäkin voi kuolla. Kiekkojakaan ei varmaan saisi ampua haulikolla? Oikeasti elämä on paljon hauskempaa rennolla asenteella. Voisin tietysti pelätä kaikkea ja linnoittautua 4 seinän sisään, mutta siinäkin on vaaransa. Suurimpana varmaan se, että ampuisin ajan kuluessa aivoni seinille.
ps: en muuten käytä suojia rullaluistellessakaan. Kertaakaan en oo kaatunut. *koputtaa umpipuista otsaa*
Mä komppaan tätä. Perustelut taisinkin jo sanoa aikaisemmin tässä ketjussa. Päivystyksessä ei voida muuttua lihaksi vaikka kuinka haluttaisiin.Käyttäkää niitä pitkiä vaatteita, kun ajatte. Ja vähintään farkut jalassa.