Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on shoeissa sininen Iridium ja toimii kuten arskatkin eli mukava ajaa kun arska paistaa vasten.Elikkäs kokemuksia visiireistä kaipailis.
Aurinkolaseillahan kyllä näkee mut nokkavarsi palaa kuitenkin. Tumma visiiri auttas kait ongelmaan mut kuis nuo peilit ja Iridiumit tohon auttaa? Ja kuis tollanen peilivisiiri pelaa iltahämärässä?
Täältä myös kehaisu shoein puolitintatulle ikkunalle. Tosin eihän alkuperäinen kysyjä tällaista halunnut, koska klyyvarin kärähtäminen oli ongelma, mutta muuten yksinkertaisen näppärä visiiri, jolla pärjää kelissä kuin kelissä.Mulla on sellainen Shoein liukuvärjätty visiiri (ylhäältä tumma, alhaalta kirkas). Toimii loistavasti, suojaa auringolta loistavasti ja illalla varsinkin kaupunki ajossa riittää kun avaa yhden pykälän ja tai ajaa vähän niska kenossa... Suosittelen![]()
Samoin täällä - toimii verrattain hyvin ja on vielä bonuksena tyylikäskin.Mulla on sellainen Shoein liukuvärjätty visiiri (ylhäältä tumma, alhaalta kirkas). Toimii loistavasti, suojaa auringolta loistavasti ja illalla varsinkin kaupunki ajossa riittää kun avaa yhden pykälän ja tai ajaa vähän niska kenossa... Suosittelen![]()
tossa:jossain ketjussa oli linkki jonnekkin ulkomaiseen firmaan mutta en äkkiä löytänyt.
+1 suupertille!Tiedän että huono vastaus mutta schuberth ja aurinkovisiiri <3