Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nope, mä laitan ainakin pyörän talvisäilytykseen jo kesäkuun lopussa! Eli ei mitään kokemusta pimeässä ajosta.. huoh.. Ja lapsiakin pitää olla nukuttamassa jo kahdeksan aikaan, joten en ikinä ole ajanut tuota kellonaikaa myöhempinä ajankohtina.Sen verran olen katsonut Iridium ja muide peililäystäkkeiden läpi että ei toimi pimeässä. Itse en ainakaan ala kantamaan matkassa kahta eri visiiriä syksyllä ajaessa. Eli kun ajetaan pimeässä syksyllä vaikka vesisateessa niin ei paljon naurata jos joutuu pitämään visiiriä auki.
Oliko herrat ajaneet pimeässä, eli syyskuussa klo 22 jälkeen ?
Ei ole palkokasveja eikä varsinkaan hyttysiä nenässä.. kirjoitinpahan vastineen ja vieläpä kohtuullisesti perustellen (ainakin omasta mielestäni) noihin kommentteihin.No, ei näistä tarvi ottaa hyttysiä neniin. Alkoi juttua syntyä. Tosin täällä moni suojautuu nimimerkkien taakse mutta näillä mennään.
Kannattaa re reiskat valita sitten mallia "kärpäs-silmät".
Silmälasit omaavana voin sanoa että ei paljon vaihtoehtoja jää olla kantamatta kahta visiiriä mukana. Iridiumin päivällä (kesällä myös yöllä) ja tarvittaessa kirkas.Sen verran olen katsonut Iridium ja muide peililäystäkkeiden läpi että ei toimi pimeässä. Itse en ainakaan ala kantamaan matkassa kahta eri visiiriä syksyllä ajaessa. Eli kun ajetaan pimeässä syksyllä vaikka vesisateessa niin ei paljon naurata jos joutuu pitämään visiiriä auki.
Samaa mieltä. Monien lasien kanssa on paljon hankalampaa. Mulla kirkas kulkee tankkilaukussa aina mukana. Nythän ne illat muuten alkaa taas pimeneen...Silmälasit omaavana voin sanoa että ei paljon vaihtoehtoja jää olla kantamatta kahta visiiriä mukana. Iridiumin päivällä (kesällä myös yöllä) ja tarvittaessa kirkas.Sen verran olen katsonut Iridium ja muide peililäystäkkeiden läpi että ei toimi pimeässä. Itse en ainakaan ala kantamaan matkassa kahta eri visiiriä syksyllä ajaessa. Eli kun ajetaan pimeässä syksyllä vaikka vesisateessa niin ei paljon naurata jos joutuu pitämään visiiriä auki.
Helpompi kantaa kahta visiiriä mukana kuin leikkiä useampien lasien kanssa (normaalit silmälasit, piilarit, aurinkolasit).