Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinkä aikaan olet radan varannut? Oisin kovasti kiinnostunut jos tilaa löytyy...Viime kesänä eka kerran radalla ja mukavalta tuntui... Tulevalla ajokaudella on haavena päästä kokeilemaan Alastaron lisäksi muitakin ratoja, joten seuraan ratapäiväilmoituksia tarkkana. Alastarolle menen joka tapauksessa kahteen otteeseen, kun olen kerran radan varannutkin, siis sinne kyllä mahtuu sitten muitakin mukaan...![]()
![]()
Sama vikaMihinkä aikaan olet radan varannut? Oisin kovasti kiinnostunut jos tilaa löytyy...Viime kesänä eka kerran radalla ja mukavalta tuntui... Tulevalla ajokaudella on haavena päästä kokeilemaan Alastaron lisäksi muitakin ratoja, joten seuraan ratapäiväilmoituksia tarkkana. Alastarolle menen joka tapauksessa kahteen otteeseen, kun olen kerran radan varannutkin, siis sinne kyllä mahtuu sitten muitakin mukaan...![]()
![]()
Kuin myös....
Sama vika![]()
Radalle, tottakai, ja hitaaseen, tottakai!Sama vikaMihinkä aikaan olet radan varannut? Oisin kovasti kiinnostunut jos tilaa löytyy...Viime kesänä eka kerran radalla ja mukavalta tuntui... Tulevalla ajokaudella on haavena päästä kokeilemaan Alastaron lisäksi muitakin ratoja, joten seuraan ratapäiväilmoituksia tarkkana. Alastarolle menen joka tapauksessa kahteen otteeseen, kun olen kerran radan varannutkin, siis sinne kyllä mahtuu sitten muitakin mukaan...![]()
![]()
![]()
Minä myös, jos mahtuu ja aikataulut sopii!Radalle, tottakai, ja hitaaseen, tottakai!Sama vikaMihinkä aikaan olet radan varannut? Oisin kovasti kiinnostunut jos tilaa löytyy...Viime kesänä eka kerran radalla ja mukavalta tuntui... Tulevalla ajokaudella on haavena päästä kokeilemaan Alastaron lisäksi muitakin ratoja, joten seuraan ratapäiväilmoituksia tarkkana. Alastarolle menen joka tapauksessa kahteen otteeseen, kun olen kerran radan varannutkin, siis sinne kyllä mahtuu sitten muitakin mukaan...![]()
![]()
![]()
![]()
Mites kap57, koska olet Alastaron varannut? Viime kesänä järjestämäsi keikka oli oikein mukava ja onnistunut...kiitoksia vaan...kovasti mielelläni lähtisin jälleen mukaan. Siis jos vaan pääseepi??
Elokuun ratakeikka sattuu mun viimeselle kesälomaviikolle elikkäs mukana olen 15.8.! Heinäkuun aika ei onnistu...Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla...![]()
Eli pari jämävuoroa olen Alastarolta saanut varattua: maanantai 11.7. klo 17-20 ja maanantai 15.8. klo 18-20. Ajoryhmiä ei ole vielä määritelty, mutta ainakin viimeksi sinne mahduttiin. Hintana on omakustannushinta eli pyörii 10-15 euroa/pyörä jos vain saadaan riittävästi porukkaa paikalle.![]()
Viimeksi ajettiin 20 minuutin erissä ja se oli kuulemma ihan sopiva aika. Pari ryhmää oli "hitaita" ja yksi porukka antoi happea koneille hieman rivakammin. Alastarolle mahtuu kerralla 15 pyörää ihan hyvin, hitaammassa parikymmentäkin.
Millä tavalla otat ilmoittautumisia vastaan? Heinäkuu kun on minulla lomakuu, joten 11.7. lähtisin varmasti mukaan. Elokuun työvuoroista ei ole vielä mitään tietoa, joten se jääköön jännitykseen.Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla...![]()
Eli pari jämävuoroa olen Alastarolta saanut varattua: maanantai 11.7. klo 17-20 ja maanantai 15.8. klo 18-20. Ajoryhmiä ei ole vielä määritelty, mutta ainakin viimeksi sinne mahduttiin. Hintana on omakustannushinta eli pyörii 10-15 euroa/pyörä jos vain saadaan riittävästi porukkaa paikalle.![]()
Viimeksi ajettiin 20 minuutin erissä ja se oli kuulemma ihan sopiva aika. Pari ryhmää oli "hitaita" ja yksi porukka antoi happea koneille hieman rivakammin. Alastarolle mahtuu kerralla 15 pyörää ihan hyvin, hitaammassa parikymmentäkin.
Voihan venäjä. Mun kannaltani hiukan ikävästi osuivat päivät kun pitäisi olla tuolloin Säkylässä varusmiespalvelusta suorittamassa.Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla...![]()