• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuleeko tarjouksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ttuttu

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Helsinki/Etelä-Savo
Pistin "ihan huvikseen" Motopalstan kautta tarjouspyynnön "Olen kiinnostut pyörän ostosta"-linkin kautta jo pari viikkoa sitten. Mitään ei ole kuulunut. Toimiiko moinen systeemi ollenkaan, vai onko se pelkkä ööö.... ?
wink.gif

Vuosi sitten laitoin kiinnostukseni kolmesta mopottimesta. Vain yksi vastasi ja siitä mopottimesta kaupat tein.

Aika heikosti ovat ainakin minulle vastailleet yhtään mitään kyselyihin. Ihan perus tiedot olen korkeintaan saanut kyselyihini. Parhaimmillaan, kun soitin kysyäkseni tarkemmin pyörästä, sanoi myyjä että tuossa se on hallissa, tule katsomaan!

Syksyllä ainakin Takatalo vastasi kyselyyni. Tosin pyörä oli ehtinyt jo mennä, joten vähän aktiivisemmin voisivat päivittää ilmoituksiaan.

Usein mietityttää, että mitenköhän monet tällaiset palveluiden kautta lähetetyt tarjoukset juuttuvat roskapostisuodattimiin.
Niiden lähettämissä viesteissä kun on yleensä sellaisia kaavamaisia elementtejä, jotka suotimet juuri voivat ottaa silmätikukseen.

Minäkin syksyllä kyselin (tosin Nettimoton kautta) eräästä yksityisen myymästä pyörästä mahdollisuutta tulla sitä lähempää tarkastelemaan, muttei mitään vastausta ikinä tullut.
Eikä kyse ollut siitä, että pyörä olisi myyty toiselle, lähetin viestin sattumalta ensimmäisenä päivänä kun pyörä pantiin myyntiin, ja oli se kaupan vielä silloinkin kun hankin muualta kulkupelin.

Eli jos panette ilmoituksia jonnekin, varmistakaa että palvelusta tulevat viestit myös tulevat nähtäviksenne (lisätkää palvelun osoitteet sähköpostiohjelmanne osoitekirjaan ja tarkastakaa spämmifiltterit tarpeeksi usein).

miettinyt samaa
sad_orig.gif

tullut siihen johtopäätökseen et nykysin kantavat repulla immeiset rahaa liikeisiin notteivat, muualle eheri soittaa kuin tilaamaan lavakuormureita siirtämään pienempiä seteleitä kaatikselle.
nixweiss.gif

aikas huonosti vastailleet..

Back