• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuleeko huomaamatta ajettua ylinopeutta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Plootu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
jne jne...niin kannattaa ne kyselyt pitää maxiskootteriosastolla, mutta jos taasen yleisesti, niin laitettakoon ne kyselyt myös yleiselle puolelle.

Osastot eritelty juuri ko. syystä, hernettäkin pienemmillä aivoilla pystyy tuon verran järkeilemään.

Juuri näin. Nyt kylläkin kysymys tarkoitettiin yleisesti kaikille kakspyöräisille. Näillä herneillä se meni kuiteski väärään osastoon. Sorry x 15
withstupid.gif
(pitäisköhän delata koko thread?)

Eiköhän jätetä niiden aitojen rakentaminen ihan muualle ja keskitytä me tähän hyvään harrastukseen.

Minua ei haittaa, jos ei-kuminauhavetoisella pyörällä ajavat osallistuvat näihin keskusteluihin, ja omalta osaltani yritän muistaa laittaa uutta aihetta aloittaessani sellaisen otsikon, että siitä heti huomaa, jos aihe koskettaa vain potkukelkkailijoita.

Oman herneen kapasiteetti tosin usein on lujilla muutenkin, joten en uskalla luvata, että aina muistaisin noudattaa yllä mainittua. Mutta "älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon" ;)

Niin ja olen minä keneltäkään lupaa kysymättä osallistunut jokuseen keskusteluun tuolla putkirunkoisten puolella eikä siitä ole sanomista tullut. Jopa chattiin uskaltauduin pari kertaa eikä tullut turpaan.

Tähän loppuun pitäisi vielä laittaa joku skootteriaiheinen hymiö, mutta kun sellaista ei tähän hätään ole, niin valitaan sitten joku tilanteeseen täysin sopimaton koriste.

blush.gif

Taaskin vaihteeksi porukka vastailee, vaikkei maxiskootterilla ajelekaan  
tounge.gif
Mä puolustan vastaamistani sillä, että Iltalehti..vai sanomat tuossa joskus muinoin ilmoitti Kimi Räikkösen saanee kyydin varikolle SKOOTTERILLA, kun mese oli jälleen kerran hyytynyt radan varteen..Lehdessä oli kuva, jossa Kimi oli -03/04 kilogixxerin kyydissä..
Joten olen Iltiksen mukaan täysin oikeutettu vastaamaan tähän topiciin..!!
tounge.gif

-Muttajooh, anteeksi!
Töissä ei aina kerkee lukemaan ajatuksen kanssa näitä
blush.gif

biggrin.gif
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. En osaa edes katua sitä, että tulee ajettua enemmän fiilisten kuin nopeusrajoitusten mukaan. Laitonta mutta mukavaa...

Ennakoivaan ajotapaan olen saanut koulutuksen raskaankaluston puolella ja kaksipyöräisillä se kuuluu asiaan "luonnostaan".

nixweiss.gif

Harvemmin sitä huomaamattomasti tulee ylinopeutta ajettua. aina tiedostan nopeuden ja usein lasken aina tietyn verran nopeutta päälle + mittarivirheet, jotta juuri välttyy käräjiltä. Sama ajotyyli sekä mopolla, että autolla.

Ruuhkissa ajan yleensä rajoitusten mukaan ja pidän kunnon turvavälit, koska helposti niissä oloissa kolisee..

Jos taas ajelen vähäliikenteisellä 80-120 alueella, niin en taatusti aja rajoitusten mukaan, vaan sellaisella hyvältä tuntuvalla nopeudella..+20-30km/h todellista nopeutta.
biggrin.gif

...herneitä tarjolla....
cool.gif

Rekkaa ohittaessa vilkasin mittaria 160 aivan vahingossa motarilla ei tuntunnut kivalta sakkoa ajatellen.

Back