• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Trumpetistit, ketä niitä täällä onkaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys kaikille.

Täältä löytyy myös tuore Triumphin omistaja. Kuumeisena odottelen roulette green Speed Fouria "valmistuvaksi" HD-Centteristä ensi viikon alussa.
Homma kävi vähän vahingossa kun kävin kysymässä hintaa GSX-F Suzukille. Ei oikein Suitsa näyttänyt miltään tuon Trumpan jälkeen..  
smile_org.gif

Tässä on aikaa kulutettu tietoa hakemalla tuosta uudesta perheenjäsenestä ja mm. tänne tuo google johdatti.
Triumphrat.netissä tuntuu olevan jonkinverran elämää. Onkos tuo R.A.T kovinkaan aktiivinen täälläpäin maailmaa?
Ratpackillä on täällä jonkin verran toimintaa, Torque-lehdestä löydät lisäinfoa tapaamisista sitten kun se postiluukusta kolahtaa.

Tervehdys kaikille.

Täältä löytyy myös tuore Triumphin omistaja. Kuumeisena odottelen roulette green Speed Fouria "valmistuvaksi" HD-Centteristä ensi viikon alussa.
Homma kävi vähän vahingossa kun kävin kysymässä hintaa GSX-F Suzukille. Ei oikein Suitsa näyttänyt miltään tuon Trumpan jälkeen..  
smile_org.gif

Tässä on aikaa kulutettu tietoa hakemalla tuosta uudesta perheenjäsenestä ja mm. tänne tuo google johdatti.
Triumphrat.netissä tuntuu olevan jonkinverran elämää. Onkos tuo R.A.T kovinkaan aktiivinen täälläpäin maailmaa?
Ratpackillä on täällä jonkin verran toimintaa, Torque-lehdestä löydät lisäinfoa tapaamisista sitten kun se postiluukusta kolahtaa.
Ei taida kolahtaa, jos hd-center hoitaa paperiasiat. Mulla ainakaan ei ole postiluukussa kolissut vaikka helmikuun alussa tein kaupat.

Eipä ole mullakaan näkynyt (HD-Center).
Ensimmäinen tonni takana Fourilla. Voi olla että en tiedä paremmasta (en ole ajanut 7 vuoteen) mutta stana kun mitoitus on paikallaan. Jaksaa ajaa paikat puutumatta kunnes tankki vinkuu lisää ainetta.
sport05.gif

Ainoa joka ärsyttää on aikaisemmin mainittu "tökkiminen" 2500-3500rpm. välillä. Inhoittavan nykivää menoa.

En ole vielä nähnyt kuin yhden "oranssin" Fourin liikenteessä pääkaupungin alueella.
Kuinkahan monta niitä on myyty...?
nixweiss.gif

Tervehdys kaikille.

smile_org.gif
Kävitkös sitä keltaista Suitsaa kattelees (?) ja innoistuit Speed Fourista?

Ei taida kolahtaa, jos hd-center hoitaa paperiasiat. Mulla ainakaan ei ole postiluukussa kolissut vaikka helmikuun alussa tein kaupat.
Mun paperit hoiti Moto-Seinäjoki (kaupat tehtiin jouluaaton aattona), eikä ole postilaatikossa mitään ollut...mut rekisteröintihän tapahtui vasta 2 viikkoa sitten, ehkä se sieltä vielä
cool.gif

Kävitkös sitä keltaista Suitsaa kattelees (?) ja innoistuit Speed Fourista?
No sinistä, mutta kuitenkin.
Olin jo oikeastaan päättänyt Suitsan laittaa. Melkein kaupat tehty Frankillä, mutta poikkesin ohi kulkiessa lauttasaaressa kysymässä tarjousta.  Speed Fouria ei oikein voinut olla huomaamatta siinä rivissä..
inlove.gif

Seuraavana aamuna kävin tekemässä kaupat.

En ole vielä nähnyt kuin yhden "oranssin" Fourin liikenteessä pääkaupungin alueella.
Kuinkahan monta niitä on myyty...?  
nixweiss.gif
Ajossa en ole nähnyt vielä yhtään Fouria, mutta ainakin kaksi (oranssia) oli Centterissä varustettu "myyty" -lapuilla. Josko sitten jäävät pääkaupunkiseudulle..
Täytyykin kysäistä noiden myytyjen Fourien määrää ihan mielenkiinnosta.

Meitä Trumpetisteja alkaa oleen pääkaupunkiseudulla ihan kivasti... Hetko nyt, olikos se joku helatorstai vai mikä kun mentiin sinne Keppanakellariin?

Meitä Trumpetisteja alkaa oleen pääkaupunkiseudulla ihan kivasti... Hetko nyt, olikos se joku helatorstai vai mikä kun mentiin sinne Keppanakellariin?
Helatorstai hyvinkin
062802jumpie_prv.gif
.Silloin on tarkoitus mennä katsomaan tuota seitsemättä ihmettä. Toivotaan hyvää keliä. Sinne on muuten tosi kivat mutkapätkät kun ajelee Vihdin kautta, Karkkilan eteläpuolelta. Parina kesänä on tullut siellä päin ajeltua aika paljon.

Tuohon RAT-asiaan; itse ostin mopon helmikuussa ja siitä reilun kuukauden päästä putosi lehti ja nuo muut härpäkkeet postiluukusta (kts. aikaisempi topikki RAT:sta).
062802moto_prv.gif

Mulle tippu kanssa RAT postia jo talvella (kaupat tein loppusyksystä 2003 , Seinäjoella) Peli rekistöröitiin noin kuukausi sitten , joten siitä se homma ei ole kiinni , vaan mun mielestä myyjäliikkeen /myyjän aktiivisuudesta. Mulla on 350 kilsaa matkaa ostopaikkaan , ja heidän palveluihin , jotka oli ja on olleet tähän asti erinomaiset. Jatkossakin aion hoitaa asiat siellä tai JL Bikessa. Kiitos vaan H-D Centerin suhtautumisen
ja alkeellisen asiakspalvelun.

Ulkona mahtava ilma, enkä ole vieläkään saanut pyörääni HD-centeristä
veryangry.gif
yli viikko sitten tein kaupat siellä. Luvattiin alkuviikosta, soitin sinne ke. niin ei ollut valmi. Soitin perjantaina sinne eikä ole vieläkään tietoa millonka pyörän saa hakea
buttrock.gif

No mulle sano pe. et on tullu 12 uutta pyörää eikä mitään tietoa milloinka saan pyöräni
baaa.gif

Tuntuu vaan vähän tyhmältä, kun on tehnyt pyöräkaupat ja sen jälkeen tuntuu et unohdetaan asiakas välittömästi
nixweiss.gif

Toivottavasti ens.viikolla sais pyörän.

Onko muita tällä hetkellä odottamassa pyöräänsä??

En ole odottamassa, mutta huollossa on ruuhkaa juuri useiden luovutushuoltojen takia...Trumppa (ja muut) kauppa ilmeisesti käynyt hyvin
wink.gif

Japanilaispyörän omistajat ovat heränneet näköjään talviunesta ja vaihtavat Britti pyöriin
Japanilaispyörän omistajat ovat heränneet näköjään talviunesta ja vaihtavat Britti pyöriin
062802moto_prv.gif

Ainakin minä heräsi, mut tänään täytyy vielä lähteä ajelemaan Thundercatillä
sport05.gif

Ulkona mahtava ilma, enkä ole vieläkään saanut pyörääni HD-centeristä
veryangry.gif
yli viikko sitten tein kaupat siellä. Luvattiin alkuviikosta, soitin sinne ke. niin ei ollut valmi. Soitin perjantaina sinne eikä ole vieläkään tietoa millonka pyörän saa hakea
buttrock.gif
Onko se luovutuspäivä sopimuksessa ? Pyydä sieltä väliaikainen pyörä.

Back