Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten olis Scottoiler?Auttaisi kummasti pitämään ketjut kunnossa matkoilla...
Itse ostin nykyisen Trumppani Motomarketista. Kaupankäynti sujui ihan jees (huonoa vaihdokkihyvitystä lukuunottamatta, olisinhan toki voinut yrittää kaupata entistä itsekin..). Motomarket-myyjä aukaisi liikkeen lauantaina varta vasten meikäläistä varten, kun kävin koeajolla, mikä oli plussaa.Onko väliä mistä Trumpan ostaa? Motomarketin kaverin kanssa juttelin puhelimessa ja ainakin silloin palvelu oli erittäin hyvää. Sovittiin tapaaminen MP-messuille heidän ständille.
Omani on myös väriltään Caspian Blue, mutta ei liene se myymälässä ollut yksilö, vaan sen on joku vienyt välissä, nimittäin omat kauppani tein 01.10.2003 ja pyörä tuli tehtaalta 13.10.2003 ja noudin ja rekisteröin sen sitten 14.10.2003.Onkohan sinulla myös Caspian Blue värisenä?Ostin omani Seinäjoelta (13490:- + toim. kulut 210ja oli kolmas kauppani siellä eikä mitään valittamista.
Nimittäin itse hain syyskuun lopulla Moto-Seinäjoelta
omani, ja silloin sain valita kahdesta samanlaisesta sinisestä
RS:stä... Otitko sinä sitten sen toisen...
Jaa-a, mitenkähän mahtaa luonnistua ketjujen pesu oilerilla? Rasvaa saa purkistakin, mutta ketjujen pesu ei taida oilerilta luonnistua...Miten olis Scottoiler?Auttaisi kummasti pitämään ketjut kunnossa matkoilla...
Saa taatusti halvemmalla..
Onnea.Kysymys: kuinka paljon äänet kovenevat kun vaihtaa tarvikepöntön? Onko hiilikuitu parempi kuin teräs? Saisin sen samaan hintaan kuin teräksen.
Kuinka hyvin toimii alkuperäinen pleksi? Entä mikä merkki olisi hyvä tankkilaukuksi?
Palautetta odotellen:![]()
![]()
Onko sulla vakiovaimennin vai tarvike-sellainen? Lähinnä kiinnostaa nuo äänet matka-ajossa ja tunteeko tehojen nousun myös ahterituntumalla (ei ainoastaan parempina ääninä)?Jammu/Trumppa . Jos haluat kierrättää ja "sulautua" massaan osta Jammu muuten Trumppa.Olen ajellut omalla Trumppa RS:llä melkein 50 tkm ja koneen vääntö on se, joka on tehnyt minuun vaikutuksen. Ei tarvi kierrättää muulloin kun niin haluttaa.
Toinen seikka mihin kannattaa kiinnittää huomiota on kantavuus,jos ajelet matka-ajoa kaks päällä.Meikä on melko iso äijä eikä vaimokaan niitä pienimpiä ole ja silti pyörässä riittää jousituksen ominaisuudet matkatavaroiden kanssa.
Olen huollattanut pyöräni Seinäjoella ja aina saanut asiallista palvelua ja lisäksi takuu on toiminut erittäin hyvin. Pyöräni vm on 2000 ja viime kesänä huolto huomasi pikkasen väljyyttä takapyörän laakerissa ja se vaihdettiin takuuseen, vaikka takuu oli loppunut jo aikoja sitten.![]()
Noi Triumphin omat putket ja ruiskusäädöt on tarkoitettu toimimaan vakioputsarilla.Ja jälleen kysymys liittyen tarvikevaimentimeen; kun vaihtaa vaimentimen ja samalla säädetään ruiskun toiminta uudestaan niin eikö silloin pitäisi vaihtaa myös ilmanputsari? Näin suositellaan ainakin kaasaripyöriin tehtäväksi. K&N ilmanputsari on kuullemma hyvää tavaraa. Onko kellään teistä kokemuksia asiasta?![]()
![]()