Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulkitoon sitten vaikka ilotulitukseksi.
Jos laitan sitten jalan sivuikkunasta luontoon?
Mikä ihme pistää ajamaan erilailla kuin valtaosa?KAL:lla on tämän vuoden koulutusteemana TURVAVÄLIT ja polttoaineen säässtö
suapi nöhhö millon rekat lakkaapi roikkumas perässä 80 rajoituksella
Ohituksen jälkeen kun on palattu takasin omalle kaistalle niin kerran,pari näyttää vilkkuja vasemmalleSano että se tuntuu yllättävän kivalta kun motoristi/auto kiittää vilkulla![]()
![]()
miten kiitetään vilkulla?
![]()
Voisi otta tavaksi..![]()
Mut mopolla mä olen kääntynyt satulassa ja heilauttanut kättä kiittääkseni sitä kuskia joka on näyttänyt että tie on vapaa.
Lainaa (Harri @ Maalis. 06 2006,11:32)
Lainaa (7ÄRRÄ @ Maalis. 05 2006,14:29)
Sano että se tuntuu yllättävän kivalta kun motoristi/auto kiittää vilkulla![]()
![]()
miten kiitetään vilkulla?
![]()
Voisi otta tavaksi..
Ohituksen jälkeen kun on palattu takasin omalle kaistalle niin kerran,pari näyttää vilkkuja vasemmalle![]()
Mut mopolla mä olen kääntynyt satulassa ja heilauttanut kättä kiittääkseni sitä kuskia joka on näyttänyt että tie on vapaa.
Mä oon käyttäny hätävillkua kiitoksien jakamiseen. Pari vilautusta ku on palannu omalle kaistalle![]()
![]()
+ 1Muutaman kerran tullut haketta ja purua kypärään kun olen kärkkynyt ohitusta suht lähellä. No eipä ole pahemmin haitannut nuo rekat. Kuitenkin niistä pääsee todella helposti mp:llä ohi, toisin kuin henkilöautolla ajaen. Jos rekkakuski näyttää vapaata tietä vilkulla, niin aina olen morjestanut kohdalla tai silloin kun olen takas omalle kaistalle päässyt.![]()
totta turiset, mutta yksi syy tähän ohitusmerkin käyttämättömyyteen on se että paljon on yleistynyt tapa että kun merkki annetaan menee siitä vielä kilometri ja sitte vasta lähdetään ohittamaan...ja mennään sitte kans...vaikka tilanne on jo jotain aivan muuta.JOVAIN ON !
![]()
ainakin ite muistelen aikoinaan sitä kun jos vähänkin pitempään ajelit ISON perässä niin kohta sait vilautuksen ja oli turvallinen mieli lähteä ohitukseen ! Nykyään ei moista juuri tapaa, korkeintaan risainen ressu lentää lavalta kun ei ole aikaa ollu kuskilla sitä kunnolla sitoa.