• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph vastaan Kawasaki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hulluenska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sport05.gif
:häähää:itsellä nyt triumph ja lukenut japsikinnerien naljailua kunnon trumppa jätkille.tässä imperiumin vastaisku
033102ass_1_prv.gif
:hanuria:itsellä ollut jo kolme kawasakia joten kokemusta omaavana voin sanoa että paska pyöriä.kawa pyörien opel.koneet ei kestä ja ei mitenkään hyviä ajettavia.triumph on hyvä pyörä.hyvä,hauska ja kevyt ajaa.ja se soundi ,siinä on munaa kun kuulee kolme sylinterisen koneen murinan :WAZAAP:niin hondiakin ollut.mutta tässä se nyt sitten pitkän etsimisen jälkeen on ja pysyy.ja vielä viimeiseksi
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
:jippikaijee:ei enää ikinä kawaa :orgmp:hyvää cruisailukesää ja hyviä ajonautintoja teille kaikille triumph motoristeille ja tietenkin kaikille moottoripyöräilijölle.ei tämä ole mitään vakavaa

Koltiainen koittaa saada Kawapojat kiukkusiks... Tollasella kolmelylinterisellä kummajaisella et siihen pysty
033102bebe_1_prv.gif

Kunnon vääntöön nääs tarvitaan kunnon vastus, trumppapumppa ei sitä tarjoa...
033102bebe_1_prv.gif

Kun halutaan kunnon vääntö, täytyy mennä tuonne Suzukitalkkiin ja kirjottaa sinne että Busa vs 1400Zetori, Zetori voittaa, niin jo saadaan kunnon vääntö dynokäyrineen kaikkineen.
nixweiss.gif

Kesää myös sinulle!
sport05.gif

062802jumpie_prv.gif
:jippikaijee:im back .muutin sähköposti osoitteeni ja meni läskiksi joten rekistöröidyin uudellen .ja yhdyn samaan uudelleen.kawan koneet huonoja.yläkerta.on se kumma kun 50 tuhatta ajettua konetta pitää ruveta korjaa.esim zephyr,gpz,gpx.ja esimerkiksi hondan vanhalla vfr koneella 100 tuhatta ei ole mitään.en tiedä onko uudemmat parempia siis puhun vanhemmista kawoista.niin ja varaosien saanti perseestä kun -88 eliminaattoriin en saanut maahantuojalta edes puolia.britteihin saa vaikka mitä ja sodan aikaisiin.eli maahantuoja perseestä ja tämä ei ole vain minun mielipide.jos joskus vielä erehdyn japanin pyörään niin se on honda,yamaha tai susuki ne ovat hyviä.
buttrock.gif
buttrock.gif

joo taidan olla väärässä keskustelu paikalla kun ei näytä porukalla olevan huumoria.olen myöskin huomannut liikenteessä muutoksen vähän iäkkäämpänä motoristina että ennen tervehdys kanssa motoristille oli itsestään selvyys ja jos pyörä levisi matkalla aina sai apua.mutta semmoisia ajat oli ennen.nyt näyttää olevan paljon juppeja tai juippeja liikenteessä jotka vain nauravat ohi ajaessaan jos vanha pyörä on jättänyt tielle.ja en väitä että kaikki ovat samanlaisia vaan niitä on tullut paljon liikenteeseen.
bowdown.gif

En ota mitään kantaa Hulluenskan/Madenzon huumoriin, mutta yritin vain sanoa, että virhe tuli tehtyä siinä vaiheessa kun rekisteröidyit uudelleen uudella nikillä, se on kiellettyä.

joo taidan olla väärässä keskustelu paikalla kun ei näytä porukalla olevan huumoria.olen myöskin huomannut liikenteessä muutoksen vähän iäkkäämpänä motoristina että ennen tervehdys kanssa motoristille oli itsestään selvyys ja jos pyörä levisi matkalla aina sai apua.mutta semmoisia ajat oli ennen.nyt näyttää olevan paljon juppeja tai juippeja liikenteessä jotka vain nauravat ohi ajaessaan jos vanha pyörä on jättänyt tielle.ja en väitä että kaikki ovat samanlaisia vaan niitä on tullut paljon liikenteeseen.
bowdown.gif
Vai huumorin puutteesta moitit
062802jumpie_prv.gif
Tällä foorumilla jos missä, huumori nimenomaan kukkii, eikai tuo köpikään ihan tosissaan ollut, jos huumoria ymmärrät?

vai juippeja ja juppeja , voi voi...
pftroest.gif
, näkemys on
033102ass_1_prv.gif

En ota mitään kantaa Hulluenskan/Madenzon huumoriin, mutta yritin vain sanoa, että virhe tuli tehtyä siinä vaiheessa kun rekisteröidyit uudelleen uudella nikillä, se on kiellettyä.
okei yritin ottaa sen hulluenskan pois kun en saanut vaihdettua oikeata sähköpostiosoitetta eikä sekään onnistunut.miten sen saa pois?
withstupid.gif

okei yritin ottaa sen hulluenskan pois kun en saanut vaihdettua oikeata sähköpostiosoitetta eikä sekään onnistunut.miten sen saa pois?
withstupid.gif
jaa etkö ole itse huomannut vastaavaa.kaverilla hyyty viime kesänä vt shadow tienposkeen ja 12 pyörää ajoi ohi kysymättä voinko auttaa,ennen oli toisin.soitti mulle ja ajoin 120km ja hain uudet tulpat hänelle,ja matka jatkui.tietysti voi pistää hänen piikkiin kun ei ollut varannut tulppia mukaan.itsellä meni kumi puhki ja sama juttu.tilasin taxin ja lähimpään hultoasemaan.rengaspaikkaus purkki ja sitten varovasti ajaen korjaa rengas.oli onneksi vielä semmoinen vanha hultoasema jossa renkaan sai korjattua.ja kyllä se niitä jotka ei tervehdi on lisääntynyt.vai onko vanhus tullut sokeaksi.pitää varmaan vaihtaa pyörä pappa tunturiin.
bowdown.gif

jaa etkö ole itse huomannut vastaavaa.kaverilla hyyty viime kesänä vt shadow tienposkeen ja 12 pyörää ajoi ohi kysymättä voinko auttaa,ennen oli toisin.soitti mulle ja ajoin 120km ja hain uudet tulpat hänelle,ja matka jatkui.tietysti voi pistää hänen piikkiin kun ei ollut varannut tulppia mukaan.itsellä meni kumi puhki ja sama juttu.tilasin taxin ja lähimpään hultoasemaan.rengaspaikkaus purkki ja sitten varovasti ajaen korjaa rengas.oli onneksi vielä semmoinen vanha hultoasema jossa renkaan sai korjattua.ja kyllä se niitä jotka ei tervehdi on lisääntynyt.vai onko vanhus tullut sokeaksi.pitää varmaan vaihtaa pyörä pappa tunturiin.
bowdown.gif
En haluaisi provosoida, mutta oletkohan hieman katkeroitunut?
nixweiss.gif

Älä jännitä, vaan ajellaan kato kaikki rauhassa ja voithan vanhempana ja viisaampana näyttää meille koltiaisille mallia miten liikenteessä ollaan ja autetaan lähimmäisiä
sport05.gif

withstupid.gif
bowdown.gif
En mä ainakaan pysähdy, jos pysähtynyt ei osoita jollain eleellä olevansa avun tarpeessa. Ja ei enää edes jaksa/viitsi moikata kaikkia. Motoristeja on varmaan noin sama määrä kuin 15 vuotta sitten, mutta moottoripyörillä liikkuvia on liikenteessä jo liikaa, että ehtis kaikki noteeraata.

eipä olekaan valehtelijaksi ennen syytetty.okei.niin onhan se niinkin että on tullut paljon pyöräilijöitä.ja joutuisi vain ajelemaan toinen käsi ylhäällä.itse pyrin kuitenkin aina moikkaa.niin palatakseni tienvarteen jäämiseen.kun tulin kaverini luo niin hänellä oli kaikki tieposkessa levällään että kyllä ilman huiskuttamista olisi pitänyt huomata hänet.ja jos renkaasta on ilmat pois sekin pitäisi näkyä.itse kyllä käyn aina kysymässä jos näen että joku räpeltää pyöräänsä maantien varrella että voinko auttaa kun vanhalla ei ole kiire.eli kyllä minä näytän esimerkkiä.ja toisaalta ainahan se on kiva jäädä vaikka vähän rupattelemaan.itse kun olen tupakkamiehiä niin saahan tupruteltua.ps. triumphilla tullut jo 650km ajeltua ja kesä ei ole vielä alkanutkaan.
062802moto_prv.gif

Back