• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph thunderbird?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terrorizer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt mä kiikaroin sitten semmoista Hontan hornettia (juujuu, tiedetään, mäkin olen vähän järkyttynyt että viitsin edes leikilläni ajatella sekaantuvani ko. merkkiin!
biggrin.gif
)
Etkä kyllä mitään Hornettia osta! Jonsei Tiiböödejä löydy, niin America tai Speedmaster. Käypä Lämmittäjäntiellä istumassa... (House of Bikes, entinen HD Center)
wink.gif

Etkä kyllä mitään Hornettia osta! Jonsei Tiiböödejä löydy, niin America tai Speedmaster. Käypä Lämmittäjäntiellä istumassa... (House of Bikes, entinen HD Center)
wink.gif
Tuota noin.... myöhästyit!  
biggrin.gif
Kävin tänään hakemassa hornetin kotiin.  
lookaround_orig.gif
Ja ihan yhtä hymyä olen koko illan ollut. Ei sitä osaa ilman pyörää elää.  
inlove.gif

Enkä mä sinne hoodeecentterille uskaltais muutenkaan, siellä kun on se mun koeajobenellini  
wink.gif
tounge.gif

No muttakun tuo on ruma. Tai siis ihan tavallinen ja tylsä, ei säväytä.
wink.gif
Ja Hornetin sit hommasit
tounge.gif

sanoi:
Miksei kukaan rätkävalmistaja tee mulle sopivaa unelmien mopoa: remmiveto, veekone, benellin ulkonäkö, toimiva tekniikka ja riittävästi (mutta ei liikaa) tehoja ja vääntöjä??

Moniko noista asioista toteutui Hornetissa? Niin se mieli muuttuu naisilla
tounge.gif
Kas kun tuo ko. hornetin yksilö nyt sattuu olemaan erikoinen, spesiaalimaalattu ja muutenkin modattu. Erittäin erottuva eikä ollenkaan tylsä. Toista samanlaista ei taatusti tule MISSÄÄN vaiheessa vastaan.
wink.gif

Ja noista mainitsemistani asioista tuon hornan kohdalla toteutuu hieno ulkonäkö, toimiva tekniikka ja passeli määrä tehoja ja vääntöjä....
wink.gif
Mieli ei mihinkään ole muuttunut, edelleen kelpais yhtä komea peli veekoneella ja remmillä, vaan eipä niitä tunnu kasvavan puissa. Kompromisseja täytyy tehdä jos mielii joskus oikeasti ajellakkin eikä tuhlata koko ajokautta nettimoton tutkiskeluun ja/tai rahan säästämiseen.

Back