• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph MC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wizard11
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hyvähyvä
062802jumpie_prv.gif

Liittymisinfo päivitetään kohtsilleen kun ehditään...
(tarttis varmaan teherä jotain)
Päivitetty: liittymisinfo löytyy www.rat.fi

Jaa mikä?

Sivut toimii, tosin ajoittain foorumi ja vieraskirja bugittaa. Liittymisinfo siellä ainakin on.

Juuh, vähän näyttää bugeja olevan... Katotaan josko sais oikeen foorumin sinnekkin... (kun keritään...)
P.S. Mulla toimii niin foorumi kuin vieraskirjakin... Oliskohan jotain hämminkiä selaimissa???
062802jumpie_prv.gif

Oikea ja ehta foorumisofta saapi kannatusta.

Noita bugeja ainakin mulla esiintyy sekä firefoxilla että exploderilla. Se ilmentyy niin että ei aina aukee se foorumi tai vieraskirja ruudulle.

Jos tarttee jotain apuvoimaa tohon nettisivun työstöön niin mulle voi jakaa taakkaa.

maksoin/liityin tähän yhdistykseen n. kolme viikkoa sitten ja kerholta päin ei ole kuulunut mitään. Joten missä mennään ja mikä on tilanne?

Loistavaa
062802jumpie_prv.gif
olin tuossa intruder clubin jäsenenä pari vuotta heillä oli oikein hyvät nettisivut, hauska ole myös galleria jossa jäsenten menopelit ! toivottavasti saadaan homma rokkamaan myös täällä

Back