• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph Daytona 650 kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edellinen viesti ilmeisesti katosi kun kone tilttasi lähetyshetkellä. Kesä tulee ja pyörää tekee mieli. Ducati SS:n lisäksi olen katsellut tuollaista Triumph Daytona 650:stä. En löytänyt vastaavaa Triumphin sivuilta mutta pistin linkin tuonne alas nettimoton vastaavaan. Haulla en löytänyt aiheesta mitään, mutta toivottavasti joku osaa kertoa.

Eli kaikki kokemukset/mielipiteet ovat tervetulleita.

Koska kyseessä on vähän harvinaisempi merkki&pyörä niin itseä askarruttaa laatu&osien hinnat. Onko tyyppivikoja/ongelmia ? Hinnalla nuita ainakaan ei ole pilattu. Miten tehojen riittävyyden kanssa ja moottorin luonne ? Matkustajan mukavuus on myös eräs kriteeri.

Onko huoltoja vaikea tehdä itse tai pikemminkin sisältääkö tuo erikoista tekniikkaa ja vaatii mahdollisesti erikoistyökaluja ?

http://www.nettimoto.com/viewVeh....+%3E%3E

Googlettamalla  löytyy melko paljon tietoa pyörästä. Myös täällä on keskusteltu parissakin ketjussa ko pyörämallista.

2003-2004 vuosina tehtiin 599cc koneella ja 2005 vuonna 646cc koneella, jolloin varsinkin vääntöä saatiin mukavasti lisää ala-ja keskikierroksille. Vaihteistoakin parannettiin vuodelle 2005.
Myös luistokytkin löytyy, joka helpottaa alaspäin vaihdettaessa ja lisää turvallisuutta, koska takarengas ei lukkiudu niin helpolla.

Pyörä on kevyt, 165kg kuivana. Eli ihan kohtalainen teho/paino-suhde.

Laatu tuntuu olevan vähintäänkin kohdallaan ja mitä nyt olen seurannut ulkomaisia foorumeita, niin melko vikavapaa laite vaikuttaisi olevan. Itsellä ei ole mitään pahaa sanottavaa ja kyseessähän on pyörä, joka mukavasti erottuu massasta ja ainakin omasta mielestäni on varsin hienosti muotoiltu!
buttrock.gif

Pari linkkiä:

Sportrider

Motorcycle-Usa

Edit: Linkki aikaisempaan keskusteluun

Back