• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph Bonneville SE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Riffeliina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bongasin testin kun tämän sivuston viimeisimmistä viesteistä etusivulla. Minun hornetti on 600 F/S. Eipä voi pyörää mistään moittia.
smile_org.gif

Mut on se Bonne toista
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

On mulla ollut speedmasterikin...siinä tuli alaselkä kipiäksi, ettei ollut mun juttu. Toi uusi Bonneville kiinnostaisi...kattoo miten projektit etenee
sport05.gif

Jep, hyvä testi
062802jumpie_prv.gif

1. Street Triple
2. F800R
3. Z750
4. SFV Gladius
5. BONNEVILLE !
6. BONNEVILLE BLACK !
7. Pegaso Trial
8. Hornet

Moi!

Ensimmäiset yhteiset kilometrit Bonnevillen kanssa taivallettu ja on ihana. Ihana!
062802moto_prv.gif

Sydän meinasi särkyä kun Hornetin luovutin tänään, mutta kyllä näyttää ikävä Bonnen selässä häviävän. Miten näppärä pyörä käsitellä. Olen niin lööööv
inlove.gif
.

Nostetaans vähän tätäkin aihetta. Riffeliina olikin jo ostanut oman bonnensa. Omia kokemuksia: ajettu nyt 2000 km. Kaikki on toiminut hienosti. Pyörä helppo ja kevyt käsitellä. Tehoa saisi olla ehkä pikkuisen lisää? Jotkut moittineet liian matalaksi, mulle sopii mainiosti (olen 185 cm ja 100-kg) ajoasento silti mieleinen, lienee mielipide kysymys. Ärsyttävintä oli ketjuveto, koska olen tottunut kardaanin huolettomuuteen. Keskiseisontatuki tuli asennetttua, vaatii hiukan sovittamista, meni 4 tuntia! Se kyllä helpottaa ketjun (ja takapyörän) huoltoa. Pyörään ja HD-centerin toimintaan olen kyllä erittäin tyytyväinen.

Itselleni 165cm. tapille on istuinkorkeus perfekt.
idea3.gif
Mieheni totesi kun kävi koeajamassa pyörälläni, että liian helppo ajaa
biggrin.gif
.

Mielestäni tehot ovat olleet ihan sopivat. Ei olla jääty jalkoihin vielä missään ja ohitukset ovat sujuneet mallikelpoisesti.

Eilenaamulla kun kävin aamuajelulla ja poikkesin aamukaffelle eräälle huoltamolle, oli pyörän ympärillä vanhempia motoristipappoja ihailemassa pyörää. Sanoivat, että jo on tytöllä hieno pyörä.
sport05.gif

Niin onkiii....Rif
062802moto_prv.gif

Back