• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triplen vaihdelaatikko paskana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaap. tulipa tänää käytyä trumpan liikkeessä ihailemassa dayttonaa ja speed tripleä. Tuli kokeiltua daytonassa istumistakin mut ei oikee ollu sopiva asento mulle. Mut speed triple sopi ku hanska käteen
062802jumpie_prv.gif
taitaapi kohta mennä tilaukseen.... mutta vaikea kysymys oranssi vai musta. Musta olis varma nakki sillee et tietää mitä tulee mut toi oranssi on kyl aika nätti kuvissa ainaki...
Seinäjoelle pitäisi tulla oranssi näytille... Näin itse siellä jo -08 mustan...Ja komia on...Paitsi et itse tilaan valkoisen...

Jaap. tulipa tänää käytyä trumpan liikkeessä ihailemassa dayttonaa ja speed tripleä. Tuli kokeiltua daytonassa istumistakin mut ei oikee ollu sopiva asento mulle. Mut speed triple sopi ku hanska käteen  
062802jumpie_prv.gif
taitaapi kohta mennä tilaukseen.... mutta vaikea kysymys oranssi vai musta. Musta olis varma nakki sillee et tietää mitä tulee mut toi oranssi on kyl aika nätti kuvissa ainaki...
Ite päädyin oranssiin sen jälkeen, kun näin sen liikkeessä. Pyörän sain viikko sitten ja nappasin pari kuvaa heti ennen liikkeestä poistumista. Tosin mikään kuva tuskin on sama kuin nähdä luonnossa, mut on toi iissäkin niin pirun nätti, et pois alta. Ensviikon alussa tuun takas reissusta ja voisin laittaa muutamia kuvia näytille, jos kiinnostaa?

Kiinnostaa kovasti... Vieläkin vain uhkun valinnan vaikeutta... Morini, Tuono, Trumppa, CB1000R... Jokin näistä on saatava... Ja pian... Muuten kaali tuppaa sekoomaan... Luultavasti toi trumppa...

Ite päädyin oranssiin sen jälkeen, kun näin sen liikkeessä. Pyörän sain viikko sitten ja nappasin pari kuvaa heti ennen liikkeestä poistumista. Tosin mikään kuva tuskin on sama kuin nähdä luonnossa, mut on toi iissäkin niin pirun nätti, et pois alta. Ensviikon alussa tuun takas reissusta ja voisin laittaa muutamia kuvia näytille, jos kiinnostaa?
JOO pistä ihmees kuvia! ensviikol pitäs mennä ite tilaamaan trumppa
062802jumpie_prv.gif
On vaa toi väri piinaamas mua tosi pahasti.... Oranssi olis makee ku toi takavanne erottuis paljon paremmi... mut sit kuitenki musta olis aina varma valinta... tosin runko ei erotu nii hyvin siitä. Murkele
veryangry.gif
eka oli vaikeeta valita pyörä nyt on vaikeeta valita väri.....

Back