• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tre 18.6 Mutkat rullalle vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soikka83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos muita mittaukseen menijöitä kuin minä ja Soikka?

edit: ja poiketaanko kahvilla? On kyl niin lyhyt pätkä ettei tarvis minun puolesta mutta jos on Murole joltain korkkaamatta niin ei kai sen väliä  
smile_org.gif

edit2: kun nyt tää flunssa parantuis prkl

Onkos muita mittaukseen menijöitä kuin minä ja Soikka?

edit: ja poiketaanko kahvilla? On kyl niin lyhyt pätkä ettei tarvis minun puolesta mutta jos on Murole joltain korkkaamatta niin ei kai sen väliä  
smile_org.gif

edit2: kun nyt tää flunssa parantuis prkl
Minä olen... klo 15 alkavassa setissä.

Tosin ny näyttää ennusteet siltä että ei tartte lähtee.
nixweiss.gif

joo meillä on kans klo 15 alkavassa!
ajattelin kyl käydä sielä vilkasemassa vaikka sataiskin, sateet kun voi olla aika paikallisiakin...

Rottis varmaa laittaa aamusta infoo paremmin että miltä kelit näyttää, pikku tihku tai kuurot tuskin haitannee..?

Olis ollu kiva tulla fiilistelee Treen tuttuja mutkia, mut mua ainakin sateet haittaa sen verran, etten täältä asti viitsi lähteä nyt mukaan, vaikka harkinnassa olikin
smile_org.gif

Mitäs jos kasaisitte hyvän porukan kasaan ja tulette edustamaan Tamperetta tuonne Meri-Keijoon 19.-21.8 Salon seudulle!

ei se välttämmättä sada!
biggrin.gif

taitaa iteltä meri-keijo jäädä välistä kun oon just tuollon Saksanmaalla...

Näyttää sadetutkaennusteen perusteella aika pitkälti kunnon rankkasateelta pikku kuurojen sijaan
biggrin.gif

Taidan passata itsekin, jos ei ennuste oleellisesti muutu.

no perskeles...
bawling.gif

toisaalta oman mopon huiput tuli testattua jo saksan baanalla mutta letkapöristelykin taitaa olla sitä myöten peruttu juttu vai mitä sanoo tähän Rottis? sun soittos..!

Jämsässä pääsi äsken nopeusajon sijaan hitausajoon kun satuin V8 summer -letkaan iltalenkin päätteeksi...no, letkailua sekin. Enpä olekaan nähnyt niin paljon ruostetta ja lommoja yhdellä kertaa pitkään aikaan.  
cool.gif

062802moto_prv.gif
Pistähän Soikka ajelua kasaan taas paremmalla kelillä!

Rottis eiköse rytkönen ruleta ruåttissa ollenkaa?
biggrin.gif

eiköhän tässä joku letka muodosteta vielä tänäkesänä!  
tounge.gif

mutta tämä on siis peruttu.

Kai sitä vois tänään jonkun lenkin pöräyttää jos ei sada. Tutkaennuste on aika erikoinen vrt. havainnot. Käydään vaikka tankkaamassa siellä Nesteellä jos ei muuta keksitä  
tounge.gif

Back