Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan ässä. Noita eri pastapusseja kokeilleena sanoisin, että Knor tekee ylivoimasesti parhaat.Yksi kpl pasta carbonara
+
Jalostajan purkkilihapullat
Lämmitä pasta veden kanssa sopivaksi ja linttaa päälle purkkilihapullat ja lämmitä hieman sekoitusta.
Tarjoillaan sellaisenaan mehun kera.
Jovain..Aikoinaan tuli kokeiltua kaikenlaista, nykyisin syön mieluummin paikoissa joissa tarjoilija tuo sapuskat pöytään.
+1 tälle. Silloin kun heitetään rinkka selkään, lähdetään Apostolin Autolla tiettömään korpeen, otetaan Trangia tykötarpeineen mukaan. Moottorin voimalla kun mennään, niin olkoon syömäpuolikin "moottorin voimalla" tehtyä.Aikoinaan tuli kokeiltua kaikenlaista, nykyisin syön mieluummin paikoissa joissa tarjoilija tuo sapuskat pöytään.
Toiset menee minne huvittaa ja tekee mitä huvittaa ja toiset kattelee teeveestä kun toiset on tehnyt.Tää taitaa olla "Motoristin karmeimmat sapuskat"-topic..
..kaikkee paskaa te reissussa syöttekin...![]()
Ei kai kukaan trangialla sentään sinolia käytä kun siihenkin sopiva kaasupolttimo ja pieni kaasupullo menee pienempääm tilaan kuin sinolipullo. Puhumattakaan muista poltinyhdistelmistä, joissa paino taitaa lähteä 20 g ylospäin. Kaasunpottimen teho ja säätömahdollisuudet ovat lähes toiselta planeetalta kuin sinolin kanssa tuhraaminenpari tippaa sinolia antaa pikantin säväyksen pöperöihin![]()
Kyllä kai kaasulla menee jokainen joka asian päälle mitään ymmärtääEi kai kukaan trangialla sentään sinolia käytä kun siihenkin sopiva kaasupolttimo ja pieni kaasupullo menee pienempääm tilaan kuin sinolipullo. Puhumattakaan muista poltinyhdistelmistä, joissa paino taitaa lähteä 20 g ylospäin. Kaasunpottimen teho ja säätömahdollisuudet ovat lähes toiselta planeetalta kuin sinolin kanssa tuhraaminenpari tippaa sinolia antaa pikantin säväyksen pöperöihin![]()
![]()
sanoi:Seuraavaksi varmaan sanotte, että nukutte teltassa reissuillanne
sitte ku puiston sedätkin alkaa kaasuttaan itteään ni mäki siirryn nesteestä kaasuun.Kyllä kai kaasulla menee jokainen joka asian päälle mitään ymmärtääEi kai kukaan trangialla sentään sinolia käytä kun siihenkin sopiva kaasupolttimo ja pieni kaasupullo menee pienempääm tilaan kuin sinolipullo. Puhumattakaan muista poltinyhdistelmistä, joissa paino taitaa lähteä 20 g ylospäin. Kaasunpottimen teho ja säätömahdollisuudet ovat lähes toiselta planeetalta kuin sinolin kanssa tuhraaminenpari tippaa sinolia antaa pikantin säväyksen pöperöihin![]()
![]()
![]()
Joka asiassa parempi ja lisäksi sillä lämmittää mukavasti nolla ja sade keleillä teltankin.
No nythän tässä päästiin asiaan. Itse edustan sitä häviävää luonnonvaraa joka, tekee itse ruokansa/ aamukahvinsa tenttutrangialla ja viettää teltassa yönsä, ajaa noin 600 km päivän aikana, ei pidä pitsilakanoista, voi nukkua teltassa vaikkapa Saksan pellonpientareella, katsoo aamulla reittinsä paperikartasta, eikä vielä koskaan ole ollut eksyksissä. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.
Ethä sää ny kolome vooninkise taloon isoo isäntä lähäre telttaha asumaha nuillakaa reissuullas. Eihä sitä ny olla enää mitää kölövejä jokka tentulla evääsä syämäkuntohon laittaa. Sitä mennähä parahisee ravintolahan ja sanotaha piika plikoolle notta pankaha pöytään mykyrokkaa, hernetuuvinkia, sianpääsylttyä ja jäläkiruuvaksi kropsua kräämillä.No nythän tässä päästiin asiaan. Itse edustan sitä häviävää luonnonvaraa joka, tekee itse ruokansa/ aamukahvinsa tenttutrangialla ja viettää teltassa yönsä, ajaa noin 600 km päivän aikana, ei pidä pitsilakanoista, voi nukkua teltassa vaikkapa Saksan pellonpientareella, katsoo aamulla reittinsä paperikartasta, eikä vielä koskaan ole ollut eksyksissä. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.![]()
tota pitäis jokaisen edes kerran elämässään kokeilla.
tiedä vaikka tykäistyiskin.
tolla asenteella ku reissuun lähtee niin on aika omillaan eli eipä juuri mikään saa pilattua reissua.
teltasta pääsee aina hotelliin, mutta matka täpötäyden hotellinovelta teltaan onkin jo paljon vaikeampi.
ajatteles ny kuin atventurelta se kuulostaa yäkerhon paaritiskillä puol kolomen aikaa ku tuumaa konjamiini pöhönäs, notta oikiastaan mun piti lähteä teltankans retkelle..Ethä sää ny kolome vooninkise taloon isoo isäntä lähäre telttaha asumaha nuillakaa reissuullas. Eihä sitä ny olla enää mitää kölövejä jokka tentulla evääsä syämäkuntohon laittaa. Sitä mennähä parahisee ravintolahan ja sanotaha piika plikoolle notta pankaha pöytään mykyrokkaa, hernetuuvinkia, sianpääsylttyä ja jäläkiruuvaksi kropsua kräämillä.No nythän tässä päästiin asiaan. Itse edustan sitä häviävää luonnonvaraa joka, tekee itse ruokansa/ aamukahvinsa tenttutrangialla ja viettää teltassa yönsä, ajaa noin 600 km päivän aikana, ei pidä pitsilakanoista, voi nukkua teltassa vaikkapa Saksan pellonpientareella, katsoo aamulla reittinsä paperikartasta, eikä vielä koskaan ole ollut eksyksissä. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.![]()
tota pitäis jokaisen edes kerran elämässään kokeilla.
tiedä vaikka tykäistyiskin.
tolla asenteella ku reissuun lähtee niin on aika omillaan eli eipä juuri mikään saa pilattua reissua.
teltasta pääsee aina hotelliin, mutta matka täpötäyden hotellinovelta teltaan onkin jo paljon vaikeampi.![]()
No tuohan on nyt päivänselvää! Pyörä tykkää kun sillä ajetaan.Ja lisäksi ei mennä lentämällä alpeille, kuljeteta mopoa rekanperseessä pelipaikoille tai edes matkusteta osaa matkasta kätevästi junassa. Mennään ajamalla... joskus vielä jopa Ruotsin kautta![]()