• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tourist Trophy

Olen testannut jo useilla pyörillä. Esim. Suzuki GSX-R 750 -05 kyllä saa perän irti ilosesti mutkassa kaasulla, poltaa kumia etujarru lukossa
cool.gif
, mutta kun ei keuli eikä myöskään nosta perää jarrutettaessa etujarrulla ja samalla nojatessa eteen.
Ei sinänsä, että noita kikkoja tarttis pelissä, mutta kyllähän se olis kiva kokeilla...
wink.gif
Aijaa.. kyl mulla keulii viä nelosellakin toi 750 kiksu siin, onko sul pro-mode päällä? Ei paljon muuta keksi tähän hätään..
Pro-mode päällä, mutta ei keula nouse vaikka kuinka olis suoraa tietä edessä ja tekis vaikka mitä.

Olen testannut jo useilla pyörillä. Esim. Suzuki GSX-R 750 -05 kyllä saa perän irti ilosesti mutkassa kaasulla, poltaa kumia etujarru lukossa
cool.gif
, mutta kun ei keuli eikä myöskään nosta perää jarrutettaessa etujarrulla ja samalla nojatessa eteen.
Ei sinänsä, että noita kikkoja tarttis pelissä, mutta kyllähän se olis kiva kokeilla...
wink.gif
Aijaa.. kyl mulla keulii viä nelosellakin toi 750 kiksu siin, onko sul pro-mode päällä? Ei paljon muuta keksi tähän hätään..
Pro-mode päällä, mutta ei keula nouse vaikka kuinka olis suoraa tietä edessä ja tekis vaikka mitä.
On kyllä hyvä peli. Koko ilta tullut pelailtua. Ja kyllä keulii ja perä nousee, esim ZX-10R:llä. Pystyy jopa ajelemaan pitkät matkat keula kohti taivasta.

Tuossa pystyy muuten nyt sitten tallentamaan omat ajot usb muistin kautta nettijakoon. Eli miten olisi esimerkiksi parhaiden ja hauskimpien ajojen postaukset.
Millain omat ajot saa talletettua usb:lle? Käsittääkseni ei saa, kuin niitä valokuvia vain.

Millasta aikaa on mestareille ringillä tullut? Mulla pohjat tällä hetkellä 7.47.

Vähän ihmetytti kun bussi ei keulinut... eikä DR-Z Moto.

Nurmikolla voi tehdä endoja, mutta kaasusta kaataa heti
crazy.gif

Buellilla alkoi sitten stunttailu sujumaan
smile_org.gif

Perän raahaaminen (scrape) maassa onnistuu jotenkin.. jarrua vasten tasainen keuliminen onnistuu myös. Lyhyellä kokeilulla tuntui ylämäkeen keuliminen jollain gixulla sujuvan parhaiten... eli saa jopa balance pointtiin ja pystyy keulimaan hitaasti.

Puoliympyrän pystyy keulimaan.. ympyrä ei onnistunut ainakaan lyhyen kokeilun aikana.

Aijoo.. pitikö siinä ajaa kilpaa tms ?

Olipas onnettoman lyhyt peli. 100% tuli suoritettua pelistä parin viikon pelaamisella keskimäärin parin tunnin pelaamisella illassa.
No nyt ei oo sitte muuta tekemistä, kun kellotella nyyrburkrinkiä.
Enkka tällä hetkellä 7:31

edit: 7:29

Mä taijan sittenki jättää ostamatta tän pelin, ja odottelen enemmän sellasta Need for speed underground/most wanted tai gt1-4 tyyppistä peliä.
tounge.gif

Back