• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinkin tapainen ruisailu la 16.6 klo 12:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®
Betatestaaja
Veli Go-za karkasi kesälaitumille ja ajamaan pitäisi päästä. Lauantaille lupaili melkoisen mukavaa keliä ja se johti siihen että piirtelin 348km lenkuran.

Mikkelän ABC olis START!
Osoite
Mikkelänkallio 1, 02770 Espoo

Ajoa noin 120km ja mahdollisuus tankata ja kaffetella jos ei turhia kiirehdittäs.
Noin 220km kohdalla olisi toinen tankkauspaikka ja kaffe/safka tauko.
348 km oltais maalissa.
Soraa pikkupätkä.

Katotaan se sää vielä ennen lähtöä. No nyt on säätä katottu. Se olis GO!

ilmoittele jos tulet mukaan!

:orgmp: :thumbup:

Jos keli on ok (ja jos mä saan huomenna ajorytkyt takaisin ehjäämöltä), niin mä voisin tulla rullaamaan tuolla mun huoltopyörällä johonkin sun taakse.

Miksi aina sitä soraa :'( . just ku ajattelin pestä ja puunata pyörä vkl aikana niin ei viittis samantien soralle lähteä.

Hytz sanoi:
Miksi aina sitä soraa :'( . just ku ajattelin pestä ja puunata pyörä vkl aikana niin ei viittis samantien soralle lähteä.

Ei sitä paljoa ole.. Ajellaan hissukseen niin ei pelit likaannu.

HEP:)

Ainaisten pitkien lähtöpaikalle tapahtuvien siirtymätaipaleiden estämiseksi tein äsken tilauksen Espoon Sokos hotelliin ensi yöksi, josta huomenna lähtöpaikalle on vain 16,8 km, joten sen suhteen samalla viivalla ollaan:D
Tosin, lenkin loputtua (missä lie päätepiste) joudun kyllä taas ajaa extraa kotiin:;): varmaan hiukka alle 200 km?
Eli mukana ollaan:orgmp:

Tonnijammu sanoi:
HEP:)

Tosin, lenkin loputtua (missä lie päätepiste) joudun kyllä taas ajaa extraa kotiin:;): varmaan hiukka alle 200 km?
Eli mukana ollaan:orgmp:

140-160km riippuen mistä ajat....

Mukana.
Piirtelin just 200km lenkin,josta suurin osa soraa.Ajelen sen tänään pois alkuverryttelyksi.:)

Jos mä saan kykän kii huomiseks ni voishan sitä vaik tullannii. En kyllä koko matkaks kerkee mutta osan matkaa. Nii et mä joko ilmaannun tai sit en ilmaannu :)

Kappas kehveliä.....

Siis täähän on huomenna eikä Söndagina.

Taidanpas sit lopettaa viinin litkimisen et pääsee ajoissa liikkeelle.

Bing sanoi:
Kappas kehveliä.....

Siis täähän on huomenna eikä Söndagina.

Taidanpas sit lopettaa viinin litkimisen et pääsee ajoissa liikkeelle.

Sunnuntaina tulee vettä kun Esterin :hanuria:. Eli kyllä, huomenna olis :orgmp3:

Back