• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "WarmUp" su 22.7. klo 14.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oi jospa oisin saanut olla muukaaanaa... Eiku hei! Mähä olin ainakin puolet matkasta. On se vaan mukavaa et mee Lpr tai Uki nii aina tulee TouRinki puoleen väliin vastaan ja saattaa kotiin :grin:

Pitäähän ne maailmalle eksyneet porsaat kotiin saattaa!!
Hei kiitoksia mukana olleille, hieno oli sää, hienot oli mutkat!
Meillä oli pari vierailijaakin hetken... Mutta heillä tais olla krooninen sora-allergia?
Kuvia laitettu: Tänne!
Reitti oli: Tommonen!

R1ivattu sanoi:
GoZ, Baltiaan pmr mukaan.
Mulla on tollaset pienet käsi pmr:t joita kerran kokeilin. Kuuluvuus oli jopa parin sadan metrin luokkaa...
Ja mun puhetta ei saanu kuulumaan mihinkään (ääniohjaus ei toiminu).
Ja nyt ei kyllä ole varaa hankkia sellasta kunnon vehjettä (Ellei joku vinkkaa että jostain sais jotain muutamalla kympillä?? YV:LLÄ!)

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
Mulla on tollaset pienet käsi pmr:t joita kerran kokeilin. Kuuluvuus oli jopa parin sadan metrin luokkaa...
Ja nyt ei kyllä ole varaa hankkia sellasta kunnon vehjettä (Ellei joku vinkkaa että jostain sais jotain muutamalla kympillä??)

Multa saat kymmenellä kympillä Alan HP446 pemarin.
Kysele saitilta minkälaatuinen vehje on kyseessä.
kmkj(ät)saunalahti.fi
tai
YV

Kiitokset syheröistä, hienoja reittejä taas.

Mites muuten muilla tomtom-käyttäjillä, näkyykö teillä päivämatkat ja keskinopeus siinä tilasto-valikossa ihan todenmukaisina? Ei oikein tunnu uskottavalta että tällä mun vanhan ämmän ajotyylillä sais edellisen 8000km keskinopeudeksi 96km/h. (Mutta sellaista se vaan väittää.) Vois kuvitella että siinä olis puolet liikaa, vaikka se laskis keskinopeuden vaan liikkeelläoloajastakin.

Mulla anto päivän eli tosta klo 11-19:30 ajalle keski nopeudeksi 74km/h ja 10267km sannoopi tasa 70km/h.

Go-Za sanoi:
Ja nyt ei kyllä ole varaa hankkia sellasta kunnon vehjettä (Ellei joku vinkkaa että jostain sais jotain muutamalla kympillä?? YV:LLÄ!)

Ömm... Ihan perus verkkiksestä haettu cobra autokoomassa, ja todistetusti kantavuus on letkailussakin ollut reilusti yli kilsan luokkaa. Käsikapulana saaristossa testattiin 4km vaikka oli kalliota välissä. Tangenttinappi on mulla erikseen, eli voxilla ohjautuvuutta ei ole mun virityksillä testattu.

Juujuu, OOTEE

Pukama kiittää ja kumartaa. Mukavaa seuraa, mukavat mutkat ja kerrankin jopa kax moottoripyörää letkassa.:dunno: No joo. Hyvin meni, kaikilla pysy kumipuoli alaspän. Jotain pientä ohjelmaa oli, mut ei mitään kummempaa. Ja mulla Tomppa antaa ihan oikeita arvoja. Juuri nyt en muista noita, mut viimeks ku katoin, niin tuntui ihan järjellisiltä.

Back