Go-Za sanoi:Siihen hylsyyn varmaan tarttis se räikkä kans?
semmonenkin löytyy meinasin vaan et jos ei muuta niin suhailee tähän leppävaaraan kiristelemään
tietysti jos multa vaan löytyy oikeeta kokoa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Siihen hylsyyn varmaan tarttis se räikkä kans?
Mulla on tollaset pienet käsi pmr:t joita kerran kokeilin. Kuuluvuus oli jopa parin sadan metrin luokkaa...R1ivattu sanoi:GoZ, Baltiaan pmr mukaan.
Go-Za sanoi:Mulla on tollaset pienet käsi pmr:t joita kerran kokeilin. Kuuluvuus oli jopa parin sadan metrin luokkaa...
Ja mun puhetta ei saanu kuulumaan mihinkään (ääniohjaus ei toiminu).
Ja nyt ei kyllä ole varaa hankkia sellasta kunnon vehjettä (Ellei joku vinkkaa että jostain sais jotain muutamalla kympillä??)
Liian kallis! Loput tarjoukset YV:llä.kake10 sanoi:Multa saat kymmenellä kympillä Alan HP446 pemarin.
Go-Za sanoi:Mulla on tollaset pienet käsi pmr:t joita kerran kokeilin. Kuuluvuus oli jopa parin sadan metrin luokkaa...
Ja mun puhetta ei saanu kuulumaan mihinkään (ääniohjaus ei toiminu).
Ja nyt ei kyllä ole varaa hankkia sellasta kunnon vehjettä (Ellei joku vinkkaa että jostain sais jotain muutamalla kympillä?? YV:LLÄ!)
No joo. Hyvin meni, kaikilla pysy kumipuoli alaspän. Jotain pientä ohjelmaa oli, mut ei mitään kummempaa. Ja mulla Tomppa antaa ihan oikeita arvoja. Juuri nyt en muista noita, mut viimeks ku katoin, niin tuntui ihan järjellisiltä.