• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (Wapun Ympäriajo) su 1.5.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se näyttäis siltä että jotain vihmoo 13-15 aikoihin, mua se ei haitaa mutta....
Jos porukkaa lähdössä, niin mä oon mukana. Otan sadepuvun messiin ja heitän sen sitten päälle. Goret kyllä pitäää vettä mutta tuo sadepuku lämmittää vielä näppärästi. Pikku tihku tekee tietysti tien yllätysliukkaaksi, jos on vielä pölyä. Kunnon sade ei taas sitten enää niin siltä osin haittaa kun on tasasen liukasta....

eli jos muut niin minäkin....

ja ollanhan me oltu monta kertaa sadeuhan alla ajamassa ja onkin ollu ihan hyvä keli...kuka pelkää mustaa miestä....

Miehen puhetta, sadekamat messiin ja jos vettä tulee niin mennään sit vähä rauhallisemmin
biggrin.gif

On TouRinkia sateessakin ajettu...
tänään ei pitäis olla luvassa mitään tihkua kummempaa.
Ja kun reitti on lyhyt niin lähretään vaan!
klo 12 Mankin Neste!

selkä ennustais joo sadetta, se ei ole syyajamatta jättämiseen. pakko kuitenkin passata ton selän takia. Ei viitsi otsa hiessä vetää lenkkiä.

Kävin just mopon tankkaamassa ja tuo tuuli oli kyllä melkoisen raaka... lisää vaatetta ja
sport05.gif

Joo kunnolla relettä päälle. Mä olen puolivälissä eli karkkilassa välikahvilla ja tankilla, tuuli on kylmä.

Kotona, kiitoksia Go-Za:lle. 325km yhteensä mukavaa oli vaikka lähdettiinkin Lohjalta jo kotiinpäin.

Virkkalaahan tuo olikin, korjaus siihen

kotona juu iso kiitos vetäjälle ja perämiehelle
bowdown.gif
lähdettiin virkkalasta kolmen koplana kohti kotia nummelassa saatiin kunnon räntäsade niskaan  
tounge.gif

Tästä(kin) kehkeytyi oikein mainio reissu!!
21 pyörää lähti Mankista liikkeelle ja letka pysyi hienosti kasassa...
Erityismaininta (special credits) PK-mopoilijoille eli "vierailleville tähdille"!
Reitistä tosiaan löytyi kaikkea: Moottoritietä, isoa valtatietä, loivamutkaista hyväkuntoista tietä, tiukempimutkaista tietä monessa eri kunnossa ja jopa se "pakollinen" 3km soraa
biggrin.gif
.
Kiitos kaikille mukana olleille, erityiskiitos Suzu-Ukolle peräsimenä toimimisesta... (Tai oikeastaan se oli se harakka siellä ihan viimeisenä!)
Reitti oli Tämmönen!
Tuli napsittua jonkun verran kuvia!

Tattista vaan kaikille mukavata tuo oli taas kipasta
062802moto_prv.gif
. Enemmän oli porukkaa kun odottelin.

Juu. onnistunu oli munkin mielestä. Vaatteita ois saanu olla vaan vähän enempi päällä. No, kahvilla kompensoitiin. Kiitos veturille.

Back