• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Vuolee kultaa" su 5.8. klo 12.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JMH sanoi:
hehiö.... (Copyright Relander)

Ongelmaksi väännöissä usien muodostuu, että porukka ottaa turhan henkilökohtaisesti nää jutut, vaikka oikeasti tämä vittuilu vain piristää olematonta elämää (samaa vittuilua saa muuten kuulla tuolla letkassa).

Asiahan ei ole kummempi kuin, että osa porukasta jää tulematta, kun siinä on soraa. Tätä kutsutaan palautteeksi. Letkan vetäjä sitten muuttaa tai ei muuta toimintaa palautteen perusteella (kaikissa tourinkeissa ei muuten ole ollut soraa). Letkan vetäjä kuitenkin tekee just niin kuin tykkää. Jos tekee päin vittua, niin saa ajella yksin, mutta tähän mennessä osallistujia on riittänyt. Sora-allergiset voivat sitten olla mukana ens kerralla tai sitä seuraavalla, tai ens keväänä. Mahkuja on.

Carry on...

Kiitos tästä. :thumbup: Nauroin ääneen lukiessani noita edellä olevia kun en voinut uskoa näkemääni...

Kyllä on valitettavasti herrat ottaneet kovin henkilökohtaisesti joo. Ja edellä mainitusta luetunymmärtämisen puutteesta voisi ehkä syyttää jotain muuta kuin minua.

Veturin, joka ensimmäisessä viestissä ilmoittaa "Varaudu hurttiin huumoriin ja nälvimiseen!" itsetunto ei selkeästikään kestänyt sitä, että tulin ilmaisseeksi sen, että tulisin mielelläni mukaan, mutta ikäväkseni en tykkää yhtään ajaa soralla.

Tiettävästi en ole vaatinut veturia muuttamaan yhtään mitään nyt eikä tulevaisuudessa. En edes pyytänyt. Onhan se päivän selvää varmasti ihan kaikille, että veturi suunnittelee reitin juuri niin kuin haluaa.

Niille tiedoksi jotka eivät tiedä: olen osallistunut aikoinaan pk-ajeluille, enkä muista valittaneeni koskaan mistään - päin vastoin - enkä muutenkaan aiheuttaneeni viivästystä taikka ongelmia.

Ihmeellistä, että tästä "keskustelupalstasta" on tullut joku "kehu-, kiitos- ja kunnioitus" -palsta...
:no: Ja jos ei sitten muista pelkästään kehua ja kiittää, vaan erehtyy herättämään keskustelua, niin tulee leimatuksi. Olikohan tämä nyt ihan perusteltua, vai oliko vaikutteet jossain syvemmällä?

Koittakaa kestää.

Kiitos täältä kaikille mukanaolleille, varsinkin tietty veturille ja pukamalle.
Ehkäpä mä muistan putsata visiirini seuraavaa ajelua varten...

Kiitoksia myös vanhalla Porvoontiellä pohjoiseen päin Linnanpellon jälkeen vastaantulevalle motoristille, joka näytti kämmenellään alaspäin hiljentämisen merkiksi. Taisi myös Suzu-ukko taada saman viestin?

CJ sanoi:
Kiitos täältä kaikille mukanaolleille, varsinkin tietty veturille ja pukamalle.
Ehkäpä mä muistan putsata visiirini seuraavaa ajelua varten...

Kiitoksia myös vanhalla Porvoontiellä pohjoiseen päin Linnanpellon jälkeen vastaantulevalle motoristille, joka näytti kämmenellään alaspäin hiljentämisen merkiksi. Taisi myös Suzu-ukko taada saman viestin?

No kyllä viestiä tuli ja tulikin tarpeeseen :thumbup:

Tattis veturille ja pukamalle kuin myös kaikille siinä välissä olleille. Reitti oli :rakastunut:.

Hyvä reissu, hyvät mutkat, loistoporukka, eikä kukaan kitissyt tosta ja tästä.

Iso kiitos veturille ja perämiehelle oli tosi hyvät mutkat ja kiva hiekkapätkä...sit vielä piti ajaa ollin kanssa jätskille mutterille sielä olikin aika paljon pyöriä :)

pxu sanoi:
herrat ottaneet kovin henkilökohtaisesti joo.
---
Veturin, joka ensimmäisessä viestissä ilmoittaa "Varaudu hurttiin huumoriin ja nälvimiseen!" itsetunto ei selkeästikään kestänyt sitä, että tulin ilmaisseeksi sen, että tulisin mielelläni mukaan, mutta ikäväkseni en tykkää yhtään ajaa soralla.
Kyllä tää on ollut mun puolelta juurikin sitä hurttia huumoria koko ajan. Mutta hurteimmankin ja eniten osuvan kommentin takana piilee aina fakta siitä minkä muutama muu tuolla aikaisemmin jo sanoi. "Veturi vetää, muut vikisee..." Näin se vaan on ja tulee varmastikin aina olemaan. Kaikki saa laittaa kutsun letka-ajeluun jos haluaa itse lähteä vetämään jos ei olemassa olevat letkat kelpaa. Ja olemassaoleviakin on tällä hetkellä tarjolla melkolailla!
Palautetta otan erittäin mielelläni vastaan esim. YV:nä ja silloin viestitkin ovat varmasti paljon asiallisempia. Mutta täällä foorumilla sitä sanotaan nillittämiseksi ja mun mielestä se on samanlaista kuin mitä pikkulapsi tekee Prisman karkkiosaston käytävällä itkien, parkuen ja lattialla kierien... "Kun minä haluun niin minä haluun... ja lisäksi haluan siitä kertoa kaikille muillekin että minä haluun!! (Ja että mulle ei kelpaa se mitä mulle tarjotaan)"

Kiitos muuten kaikille mukanaolijoille!! 17 lähti ja 14 jaksoi loppuun asti. Ja olihan reitti... Meikäläisellä tais hymyillä persaukkokin sen 7 kilsan ennen ajamattoman pätkän jälkeen... oli se niin hieno!
Sikivikille spessu-kiitos pukamoinnista, tais olla taas vaihteeks aika helppo jobi!
Reitti oli tommonen!
Ja kuvia on tuolla!
Erityiskiitos muuten Jipsu69:lle joka vihaisi tästä ennen ajamattomasta pätkästä! Se täytyy kyllä käydä ajamassa vielä tänä vuonna vaikkapa edestakaisin... ettei tule sitä soraa. Pätkähän löytyy tuolta!

CJ sanoi:

Uusi Porvoontie?

olharius sanoi:
Pari videota:
S**TANALLINEN SORAPÄTKÄ
Se neitseellinen mutkapätkä soran jälkeen

Aika jeessit ajot. Oon vaa läsähtäny nii pahasti viime aikoina et kroppa huutaa hoosiannaa jo tommosen kohtuullisen ajorupeaman jälkeen. Pitää vissiin sitä pystypyörää ruveta kattelemaan :P

Ja Romille seuraavanlaiset terkut: senkin pomper!

No huh huh, onneksi "sain" olla töissä eikä tarvinnut ajaa tuollaista soratietä pitkin :thumbsup:

Olis kumminkin alkanu vi..uttamaan, töissä on ainakin lämmin ja mukava olla ja löpöökin säästyi :ohmy:

olharius sanoi:
Sinäputki pakkaa. Minä en.
Ok... SItten siinä käy niin että ton Contourin file on semmonen että JuuTuubi kun sen pakkaa niin kuva menee tollaseks. Mä pakkaan itse ensin vähän ennen kuin lataan sinäputkeen... Silloin se ei enää pakkaa sitä uudestaan.

Video: Pakaa - Niinikoski

Viimeksi muokattu:
Paikat kolotti eilisen Alastaron jälkeen, ettei jaksanut ilmestyä paikalle. Hienon näköinen tuo nyt jo ei neitseellinen tie. Ehkä Bike Pokerin jälkeinen sunnuntai, niin vois osallistuu syksyn viimeiseen (omalta osalta) Tourinkiin. Aurinkoa toivoessa.

Näin masentava reissu oli tänään!
405434_354533254623108_1712639412_n.jpg

(Kattokaapa Sikiviki ja uti vasemmassa reunassa...)

A. Rupes jälkikäteen harmittamaan, kun en ilmoittautunut tälle mukavalle reissulle, jossa olin mukana
ja etukäteen harmittamaan, kun en päässy uimaan.

B. Hävetkää aikuiset miehet!, huusi joku.

C. Kunhan venyttelin niskaa.

Ihan sama!, täällä ainakin revettiin nauruun.

mä en ainakaan ala ....(me oltiin hiljaa ja murjotettiin)..... eikä kukaan kitissyt tosta ja tästä.

Back