• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "V4" su 31.8.2014 klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hieno päivä taas kerran!! Letka pysyy kasassa kuin liimattuna, ja etenee L-Uudenmaan hienoimpia mutkapätkiä...
Oikein mukavaa vetää tälläistä letkaa! Kiitos kaikille!
11 lähti, 7 ajoi maaliin. Kuvia törkkäsin tuonne.
Ja reitti oli tämmöinen!

Go-Za sanoi:
Ai vähän... Mä olin lopussa ihan jäässä!!!

Eikös tänään ollut lämpimämpi kuin eilen, vai? Eilen 700 km yksiosaisessa nahassa windstopper alla. Nippa nappa tarkeni.

Hitsin mukavaa oli pitkästä aikaa. Kiitos kaikille osallistujille.

JMH sanoi:
Eikös tänään ollut lämpimämpi kuin eilen, vai?
Joo päivällä oli suorastaan lämmin kun aurinko paistoi, linnut lauloi ja lapset nauroi...
Mutta jossain Fiskarsin kohdilla meni pilveen. Ne oli paksuja, pelottavia ja tummia pilviä. Lämpötila laski lähelle nollaa (tai siltä ainakin tuntui!!!)

Go-Za sanoi:
Joo päivällä oli suorastaan lämmin kun aurinko paistoi, linnut lauloi ja lapset nauroi...
Mutta jossain Fiskarsin kohdilla meni pilveen. Ne oli paksuja, pelottavia ja tummia pilviä. Lämpötila laski lähelle nollaa (tai siltä ainakin tuntui!!!)

Ihme vilukissoja. Mulla oli nahkatakin alla merinovillainen aluspaita ja sen päällä joku poolo. Ei tullu yhtään kylmä :häähää:

Todella mukavaa pätkää ja seuraa. Suomen Troll "mikä se nyt oli" stigen ja lossi maistuivat mulle eniten ja tietysti Kekkosentie ihan nimen perusteella. Iso käsi Gosalle hyvästä reitistä ja vetämisestä.

Back