• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Täältä Ikuisuuteen" su 14.5. klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Äitienpäivänä ajetaan taas, tervetuloa miellyttävälle reissulle!
PERUTTU!

Äitienpävä, valitettavasti tänne en nyt sit pääse messiin. Katotaan sit jatkot, josko pääsis paremmin messiin.

Pitäisköhän lähtee ruosteenpoistoon, vaikka kovin on dramaattinen teema ajolenkille (kunhan vaan ei toteudu sanan varsinaisessa merkityksessä...) :blink:
Kotiin sitten pesukadun kautta, niin kuin joskus ennenkin Gossen letkoilta palattaessa :doh:
Saas nähdä meneekö anomus läpi?

Toivottavasti illan aikana tulee ilmoittautujia lisää! Tässä vähän innokkuus näiden järjestämiselle hiipuu kun niin vähän porukkaa...

Go-Za sanoi:
... Tässä vähän innokkuus näiden järjestämiselle hiipuu kun niin vähän porukkaa...

Älä ny lusikkaa nurkkaan heitä, on sentään äitienpäivä huomenna, mikä varmaan vähentää osallistumista. Mä lähtisin mukaan, jos tykkäisin runtata mutkiin. Mut oon köröttelevämpää sorttia.

Terhis sanoi:
Älä ny lusikkaa nurkkaan heitä, on sentään äitienpäivä huomenna
N. 7 vuoden kokemuksella äitienpäivä on ollut suosituimpia päiviä letka-ajelussa...

Kerran olen ollut mukana....olisikohan se herran ego joka rajoittaa osallistujien määrää?....Toista kertaa en mukaan lähde....

suzuki03 sanoi:
Kerran olen ollut mukana....olisikohan se herran ego joka rajoittaa osallistujien määrää?....Toista kertaa en mukaan lähde....
Toki voi olla semmonenkin syy. Mutta letka-ajelujen osallistujamäärät ovat olleet rankasti laskussa muutenkin. PK-ajeluissa oli 5 vuotta sitten 40-50 pyörää helposti eikä niihinkään enää oikein porukkaa lähde mukaan. Toki PK-veturitkin on tällä hetkellä aika vähissä (1).
Tourinki-letkoissa oli ekan parin vuoden aikana yleensä parikymmentä pyörää mutta vähitellen kävijämäärä hiipui. Uskoisin että kyse on yleisestä trendistä ja/ tai siitä ettei veturit ole osanneet muuntautua/ muuttua tarpeiden mukaan. Olen ainakin itse yrittänyt miettiä miten letkaan saataisiin enemmän jengiä. TUntuu että ainoa joka vetää porukkaa on Tikkari- ja Hesan Hitaat, joista jälkimmäinen ajaa siis suunnilleen samaa vauhtia kuin TouRinki. Mutta ei noidenkaan osallistujamäärät ole mitenkään kasvussa olleet.

Go-Za sanoi:
Toki voi olla semmonenkin syy. Mutta letka-ajelujen osallistujamäärät ovat olleet rankasti laskussa muutenkin. PK-ajeluissa oli 5 vuotta sitten 40-50 pyörää helposti eikä niihinkään enää oikein porukkaa lähde mukaan. Toki PK-veturitkin on tällä hetkellä aika vähissä (1).
Tourinki-letkoissa oli ekan parin vuoden aikana yleensä parikymmentä pyörää mutta vähitellen kävijämäärä hiipui. Uskoisin että kyse on yleisestä trendistä ja/ tai siitä ettei veturit ole osanneet muuntautua/ muuttua tarpeiden mukaan. Olen ainakin itse yrittänyt miettiä miten letkaan saataisiin enemmän jengiä. TUntuu että ainoa joka vetää porukkaa on Tikkari- ja Hesan Hitaat, joista jälkimmäinen ajaa siis suunnilleen samaa vauhtia kuin TouRinki. Mutta ei noidenkaan osallistujamäärät ole mitenkään kasvussa olleet.

Ainahan joku kitisee, tai pärstä ei miellytä, sellasta se vaan on et ihmiset on erilaisia tässä maailmassa. Kaikkien kanssa on kuitenkin elettävä. Prätkähenkeen semmoinen marina istuu mun mielestä enemmän kun huonosti. Letkojen vetäjille multa iso kiitos että sellasta viittii jengi puuhailla ja vaikka kärkenä ajaa joskus vähän reippaamminkin, hattua nostan.

Osallistujien väheneminen voi tietty liittyä vaikka siihen et nuoremmat ei pidä org.-sivuja päällä vaan FB tai joku muu tsydeemi on kommunikoinnin välineenä? Onks nää letkakutsut FB'ssä?
Itelle huomenna ei harmi kyllä sovi, pitää just viedä tytärten äiti syömään ja sora ei kesäpyörälle oikein istu....

Go-Za sanoi:
Toivottavasti illan aikana tulee ilmoittautujia lisää! Tässä vähän innokkuus näiden järjestämiselle hiipuu kun niin vähän porukkaa...

Taitaa olla nykymallia ettei enää letkoihin tule mahdottomasti porukkaa, kyllä Turun nurkissakin on osallistujat vähentyneet hiljalleen.
Tietysti kun tutussa porukassa mennään niin letkat menee aika sujuvasti, toki uutta verta aina kaivataan hyvään harrastukseen.

Go-Za sanoi:

Kannattaa reilusti ja rehellisesti etukäteen kertoa missä letka ruokailee, millä nopeudella veturi ajelee ja mihin ajelu päättyy ja itse sitoutua ilmoituksiinsa niin letkailun kannattajakunta kasvaa kummasti.
Epärehellisin tai vajavaisin argumentein väki vaan vähenee entisestäänkin.

suzuki03 sanoi:

Sama vähän näkyi orgin aiemman bike pokerin ja siitä muuntuneen hullunkuristen perheiden korttiajelussa, valitettavasti.
Moni protestoi persoonaan ja egoon vedoten.

Letkat on kivoja:jippikaijee: mutta osallistun vain niihin joihin omat taidot riittää, tosin SUURIN syy osallitumattomuuteeni on V-mäiset työvuoro-osumat just letkapäiviin:pissed:

stana... anomus läpi, harvoin natsaa sunnuntait ja nyt pikku myrsky vesilasissa kaataa koko (ego)tripin... :right:
Jos joku on kerran ollut mukana ja tilittää täällä, vois sen sijaan katsella peiliin, sieltä löytyy se tekosyy miksi ei tule joidenkin asioiden ja/tai ihmisten kanssa toimeen... :grin:
No, mulla on jo ajosaappaat jalassa, lähden mutkittelemaan, amen.

Back