Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:... Tässä vähän innokkuus näiden järjestämiselle hiipuu kun niin vähän porukkaa...
N. 7 vuoden kokemuksella äitienpäivä on ollut suosituimpia päiviä letka-ajelussa...Terhis sanoi:Älä ny lusikkaa nurkkaan heitä, on sentään äitienpäivä huomenna
Go-Za sanoi:N. 7 vuoden kokemuksella äitienpäivä on ollut suosituimpia päiviä letka-ajelussa...
Toki voi olla semmonenkin syy. Mutta letka-ajelujen osallistujamäärät ovat olleet rankasti laskussa muutenkin. PK-ajeluissa oli 5 vuotta sitten 40-50 pyörää helposti eikä niihinkään enää oikein porukkaa lähde mukaan. Toki PK-veturitkin on tällä hetkellä aika vähissä (1).suzuki03 sanoi:Kerran olen ollut mukana....olisikohan se herran ego joka rajoittaa osallistujien määrää?....Toista kertaa en mukaan lähde....
suzuki03 sanoi:Kerran olen ollut mukana....olisikohan se herran ego joka rajoittaa osallistujien määrää?....Toista kertaa en mukaan lähde....
Go-Za sanoi:Toki voi olla semmonenkin syy. Mutta letka-ajelujen osallistujamäärät ovat olleet rankasti laskussa muutenkin. PK-ajeluissa oli 5 vuotta sitten 40-50 pyörää helposti eikä niihinkään enää oikein porukkaa lähde mukaan. Toki PK-veturitkin on tällä hetkellä aika vähissä (1).
Tourinki-letkoissa oli ekan parin vuoden aikana yleensä parikymmentä pyörää mutta vähitellen kävijämäärä hiipui. Uskoisin että kyse on yleisestä trendistä ja/ tai siitä ettei veturit ole osanneet muuntautua/ muuttua tarpeiden mukaan. Olen ainakin itse yrittänyt miettiä miten letkaan saataisiin enemmän jengiä. TUntuu että ainoa joka vetää porukkaa on Tikkari- ja Hesan Hitaat, joista jälkimmäinen ajaa siis suunnilleen samaa vauhtia kuin TouRinki. Mutta ei noidenkaan osallistujamäärät ole mitenkään kasvussa olleet.
Go-Za sanoi:Toivottavasti illan aikana tulee ilmoittautujia lisää! Tässä vähän innokkuus näiden järjestämiselle hiipuu kun niin vähän porukkaa...
Go-Za sanoi:Toki voi olla semmonenkin syy. Mutta letka-ajelujen osallistujamäärät ovat olleet rankasti laskussa muutenkin. PK-ajeluissa oli 5 vuotta sitten 40-50 pyörää helposti eikä niihinkään enää oikein porukkaa lähde mukaan. Toki PK-veturitkin on tällä hetkellä aika vähissä (1).
Tourinki-letkoissa oli ekan parin vuoden aikana yleensä parikymmentä pyörää mutta vähitellen kävijämäärä hiipui. Uskoisin että kyse on yleisestä trendistä ja/ tai siitä ettei veturit ole osanneet muuntautua/ muuttua tarpeiden mukaan. Olen ainakin itse yrittänyt miettiä miten letkaan saataisiin enemmän jengiä. TUntuu että ainoa joka vetää porukkaa on Tikkari- ja Hesan Hitaat, joista jälkimmäinen ajaa siis suunnilleen samaa vauhtia kuin TouRinki. Mutta ei noidenkaan osallistujamäärät ole mitenkään kasvussa olleet.
suzuki03 sanoi:Kerran olen ollut mukana....olisikohan se herran ego joka rajoittaa osallistujien määrää?....Toista kertaa en mukaan lähde....