• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (T.K.T.L.P.K.) su 16.10. klo 12.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ei varmaan uskalla lähteä kuitenkaan, korva kolmatta viikkoa kipeänä ja ei ole kivaa. Tuntuu ettei antibioottikaan pure.
Hoksasin harmin omasta potasta. Kun laittaa kaikki tuuletusräppänät kiinni nii alkaa potan sisällä hemmetinmoinen viima ja suoraan korvii..ei kiva
033102ass_1_prv.gif

Parempi myöhään...
biggrin.gif
.

Ihme touhua toi vehkeiden talviunille taputtelu, kun
kelit vaan suorastaan paranee.

Shortseissa ei muutenkaan voi ajella.... ja kun [/B]ne kelit
alkaa olla förbii.... niin nythän on mukava ajella asiallisesti
pukeutuneenakin
biggrin.gif
.

Olihan tuossa... oliko 2008 vai 2009, kun oli pk-seudulla
hieno ajokeli Tapaninpäivänäkin.
Pääväylät kuivana, aurinkoa ja 7-8 plussaa.

Hieno sauma heittää hieman erilainen Tapaninpäiväajelu
biggrin.gif
.
Ei tosin tarvinnu paljoa morotella
biggrin.gif
.

Hitto, just vast heräsin kun hoitokoira on kipee ja herätti mua parin tunnin välein viime yönä. Ei kerkee millään. Ajakaa varovasti.

Kiitti kyydistä siihen asti kun olin mukana.
Poistuin kohti etelää omia polkujani
lookaround_orig.gif

Kiitokset alkumutkista.
Kyllä tuo moottoripyöräily on kesäpäivien hommaa. Pitää vissiin viedä Vincent talviunille.

veturille iso kiitos mutkista oli tosi hyvät kiitos myös perämiehelle ja muille mukana oleville karkasin porvoosta suoraan kotiin rengas kesti hienosti loppu matkan eikä vieläkään tullut kankaat kunnolla esiin...
smile_org.gif
ja tais olla mun ajot täsää tänä vuona suurkiitos kaikille keneen oon tutustunut tänä vuona ens keväänä taas mukana.
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

Kiitokset ykköselle hienoista maisemista ja kurveista, jälleen löytyi kotinurkilta uusia mutkia. Hyvää loppusyksyä kaikille muillekin.

Seuraavaan kertaan
Voi mennä aika pitkä aika??!! Nimittäin ainakin allekirjoittanut on poissa vetohommista seuraavat 2 sunnuntaita... Eli Marraskuussa?? Saas nähdä...
Onhan toi muutenkin tuolla kurapaakkujen, hiekotetun asfaltin, märän asfaltin ja vieläpä loppuvan valon seassa aika haastavaa hommaa... Harvaan jäivät ne mutkat joissa esim. meikäläinen pääsi tosissaan nautiskelemaan ja fiilistelemään!
Kiitokset kuitenkin mukana olleille, seurassa ei ollu mitään vikaa!

Ajettu reitti & kuvat tonne!

Back