• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (sport) goes .ORG! Summermeeting 16.8.14 klo 07.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
TouRinki letkailua kesäpäivään tarjolla, sporttimeiningillä.
Lähtö: ST1 Mankki lauantaina 16.8. klo 07.10
Ajetaan himpun alle 200km Alastaroon.
Tarvittaessa myös paluuletka Alastarosta klo n. 18.00

Ilmoittautumiset pakollisia tähän ketjuun!
Sääpäivitys: GO!

Viimeksi muokattu:
Toiveena olisi tulla tässä seurassa alastarolle ja illalla kotio, perjantaina tullaan laivalta niin saas kattoo :blink:

Mitenköhän tuo jäsenkortin esittäminen paikanpäällä, kun ei ollut sellaista tullut postissa ainakaan viimeperjantaina vielä...

JesseR sanoi:
Toiveena olisi tulla tässä seurassa alastarolle ja illalla kotio, perjantaina tullaan laivalta niin saas kattoo :blink:

Mitenköhän tuo jäsenkortin esittäminen paikanpäällä, kun ei ollut sellaista tullut postissa ainakaan viimeperjantaina vielä...

Ota maksukuitti mukaan.

Mä lähden aikaisemmin takas, joten kiitos tarjouksesta. Tourinki vauhti olis kyllä ollut sopiva kotiinpäin kun päivän ensin verryttelee. See U :thumbup:

ps. ehkä vetäsen "Vantaa hitaat" kotio?

Mä voisin tulla tässä letkassa. Koukkaan lopussa Oripään Shellin kautta, mutta sehän on melkeen Alastaron portilla.

Bolt sanoi:
Mä voisin tulla tässä letkassa. Koukkaan lopussa Oripään Shellin kautta, mutta sehän on melkeen Alastaron portilla.

Oliko sisäpiirin tietoa ettei toi mee sitä kautta? Eikä muuten Loimaan Shell ole paljon kauempana jos sulla ei muuta sutinaa Orinapäässä :bye:

Ei mitään tankkausta kummempaa. Mä en tiedä onko se vaan luulotautia, mut toi mun mopo tuntuu jotenkin tukkoselta vääränmerkkisillä bensoilla.

Mitens toi kun meillä liputtajilla ohjeistus/kokous 8.30 olevan toimitsijakokouksen perään. Ei taida letka tällä lähtöajalla onnistua.

Mä olen messissä.

Mutta meinaatteko että 2h riittää Alastarolle pääsemiseen? ku 09:30 on eka driver briefing.

Back