• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (RoundAbout) 12.06.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäisköhän se tulla ensimmäistä kertaa mukaan sunnuntai TouRinkille. Kuulostaa mukavalta ajelulta, kun lukee noita aikasempia TouRinki ketjuja. Eli siellä nähdään JOS ilta ei venähdä pitkäksi.

Ei pääse. Meni perjantaina kaasuvaijeri...
sad_orig.gif

Jos paasis. Hakemus vetamssa. Suurena vaarana, et anomuksen myontaja pukkaa kyytiin. Katotaan. Voin tuttuun tapaan perapukamoida, jos oon paikalla. Sorry, mul on tassa lapparissa jenkkinappis paalla.
062802jumpie_prv.gif

No nyt olis ainakin hereillä, katotaan ehtiskö paikallekkin ajoissa.

E: No niin, nyt kun on oikeasti herätty niin tarkemmin ajatellen ei kiinnosta pätkääkään jäädä keräämään letkaa kasaan tai merkkaamaan risteystä tuossa kelissä joten se siitä ja ihan omille mutkille
062802moto_prv.gif

Tattis ajoseurasta Vihtijärvelle saakka. Opin tänään että
- tää helle on tappavaa
- ajokengät auki EI kannata ajaa
- jos kuitenkin ajaa kengät auki, tulee olla sikanopee ja notkee että saa sen nilkan sieltä pyörän alta irti
- Tourinki on vaarallista
tounge.gif

No, siinä puolisen tuntia jäädytin nilkkaa Syökerin tuvalla, kiitos Anulle ja Tatulle kotia saatosta. Ja JGolle sorry että Alastaron keikka meni v*tuiks.

Kotia kun pääsin, istuin puol tuntii Pirkan peruna-sipulisekotuspussi nilkan ympärillä kunnes hiffasin että v*ttu, nythän mun pitää sit tehä ruokaakin kun kerran pakasteetki sulatan... Ei menny ihan putkeen mulla tänään tää homma
thumbs-up.gif
Lekuriinki saattas joutuu menee. Blaah...

Damaget: pari satkua maalarille, suuri v*tutus + siihen liittyvän kännin kustannus, yhet Sennheiserit (jotka Tatu korjaa) sekä mahdollinen lääkärikeikka. Ei paha
062802jumpie_prv.gif

Tänk juu, seuraavan kerran kun haluun jonku osan uusiks tulen taas Touringille
idea3.gif
tounge.gif
tounge.gif

Oli hyvää settiä tuttuja ja tuntemattomia pätkiä. Kiitokset kaikille. Toivottavasti Anun nilkka ei mennyt ihan romuksi.

Kiitoksia veturille ja perämiehelle ja kaikille siltä väliltä.Hyvät mutkat oli taas kerran
062802jumpie_prv.gif

Kiitoksia kaikille asianosaisille! Oli upee reissu, vaikka bensiksen löytymisen kanssa olikin vähän haasteita ;)

Loistavat mutkat siihen asti kun mukana oltiin  
062802jumpie_prv.gif

Tullaan heinäkuun puolella uudestaan mukaan  
smile_org.gif

Ja Go-Zalle hyvää loman alkua
033102beer_1_prv.gif

Tänk juu veri mats hyvistä mutkista. Olipa taas uutta ja hienoa pätkää näin lähiympäristöstä. Ja hyvin kyllä tarkeni ajella. Lämpötila pyöri koko reissun ajan 28 ja 30 asteen välillä.
thumbs-up.gif

Viimeinen nelikko kävi vielä Mutterilla vetää loppu pehmikset. Tais olla reitin viilein paikka. Vain 24 astetta.
smile_org.gif

Olipa se taas  
inlove.gif
inlove.gif
. Mittariin kerty 428km sisältäen uimareissun letkan jälkeen..
Olikste, vai ettekste ollu Kehä I:llä tossa iltasella? Mulle jäi jotenni semmone kutina et oisin ohittanu teijät Lepuskin kohilla, oikeeta kaistaa
lookaround_orig.gif
Olin viemässä Orkkuu keulan laittoon kelvottomaan huoltoon. Ihan ajokunnossa on sekä mopo että akka.

kiitos taas veturille ja perämiehelle oli hyvät mutkat taas
062802moto_prv.gif
kyllä jäde maistu hyvältä mutterilla
tounge.gif

Himpan yli 370 kilsaa mulle mittariin.
Ja se 22.5. ostettu rengas on nyt sitte loppu!

Kiitos kaikille mukana olleille, ja sikivikille spesiaalikumarrus peräpukamana olosta, helppoa tais olla tänään.

Veturi vähän töppäili kun unohti että joidenkin pitää tankata, hups! No onneks se Hornet kulki myös pyhällä hengellä...

Reitti oli tämmönen.
Ja muutama foto tässä.

Back