Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja siitä voikin jo päätellä että kokonaisvaltainen mp:n käsittely taisi olla lähinnä tuurin varassa kuin havainnoinnin, harkinnan ja hallinnan varassa. Ongelmaahan ei sikäli ole että letka odottaa kyllä perää. JOS jokainen vaan malttaa mennä sitä omaa tahtia, niin homma on ok! Itse en malttanut...
Bing sanoi:Jjjaaaaa.....
Pitäskö munkin tulla hidastelemaan teitin letkaa. Siis kirkkaanvihreä kyllä jossei jotain odottamatonta tapahdu.

JMH sanoi:Oottakaas kun toi GoZan bimmeri vaihtuu turbobusaan.
Go-Za sanoi:Seuraava pyörä on erittäin todennäköisesti mallia "adventure"!
Itse vähän kummastelen väitettä vauhdin kasvamisesta, kun edelleen mennään reilusti sen alle ettei kortti keneltäkään lähtisi. Mitään muuta en ole koskaan väittänyt vauhdista...
Niin ja onhan tässä varmaan ajotaidot hieman lisääntyneet kun kolmatta kesää letkoja vetää.
Itse vähän kummastelen väitettä vauhdin kasvamisesta, kun edelleen mennään reilusti sen alle ettei kortti keneltäkään lähtisi. Mitään muuta en ole koskaan väittänyt vauhdista...
Niin ja onhan tässä varmaan ajotaidot hieman lisääntyneet kun kolmatta kesää letkoja vetää.

jipsu69 sanoi:TouRinki vauhti on ainakin itselle just sopivaa mukavaan etenemiseen.
marko.fzs sanoi:Pitääkö tämä nyt tulkita niin että sorateiden osuus kasvaa??
Oivoi.. Siinähän menis neitsyys!Salmon sanoi:Jos tähdet on oikeassa asennossa ja ensiyön superkuu ei vie viimeistäkin järjen pilkahdusta, voisin lähteä mukaan.
Tosin pitäis etsiä lämpimämmät hanskat, vähän vilpoista kesähanskoilla![]()
Go-Za sanoi:Oivoi.. Siinähän menis neitsyys!

Salmon sanoi:No sehän tässä jännittääkin, nyt on jo maha kuralla![]()