• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Rengasspektaakkeli" Peruttu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Viimeiseen asti tässä saa jännätä. On se kakka homma jos ukkoskuuro osuu paikalle just kun ollaan pitkällä lossimatkalla! Kunnon tuulenpuuska ja kaikki pyörät mukkelismakkelis aluksella...

Jos lähtö päätös menee huomen aamuna viime minuuteille asti niin kuten aiemmin jo pyytelin, anna päätös viimeistään klo 05.15, koska olen silloin jo mahdollisesti lähtökuopissa kamat päällä lähdössä (jos nyt ei sada kaatamalla)

Edit: joo, luin edellisen viestin linkin, eikä hyvältä näytä. On tää yhtä........

Aika paljon paremmalta sen pitää näyttää aamulla (aikaisin) että GO-päätös tulee. Liian monta tekijää voi mennä pieleen jos sataa (esim. myöhästyminen lautoilta!!). Mutta kattellaan sitten aamulla viiden jälkeen...

Viimeksi muokattu:
Olen kiinnostunut, mutta survival-meininki rankkasateessa ei innosta.

Multa "ääni", että reissu siirretään keleiltään paremmalle päivälle. Reitti kuullostaa kivalta ja olisi mukavampi nauttia siitä kunnon säässä kuin kärvistellä se väkisin läpi.

Seuraan tilannetta.

Tällä hetkellä ennuste tonne saaristoon aika hyvä! Kannattaa herätä aamulla tsekkaamaan kuinka lähdön käy!

Ylen uutisissa näyttivät sade-ennusteita huomiselle. Aamupäivän sää näyttää oikeen hyvältä. Iltapäivästä tulis enemmänkin vettä.

Kyl mä ainakin jonnekkin lähen kun kävin äsken mopon valmiiksi tankkaamassa:thumbup:

Katsoin Maikkarin sään äsken ja taidan avata toisen kaljan. Lounais-Suomi mainittiin ukkosten yhteydessä ainakin kolme kertaa.

Kappas, vasta heräsin ja vilkaistuani kelloa ja ulkona vallitsevaa auringonpaistetta rupesi välittömästi vituttamaan kun missasin rengaspektaakkelin. Mutten näköjään missannutkaan :|

Back