• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Rengasspektaakkeli" Peruttu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Nyt vietetään ihan koko päivä moottoripyörällä ajaen ja ihan pikkasen lautan kyydissä!
Lähtö klo su 8.7. klo 07.50 Lohjan Roution ABC (Peruttu!)
Odotteluun eli myöhästymisiin ei ole tuolla aikaa!
Ensin ajetaan 30 kilsaa motaria, sitten hyvää mutkapätkää 40 kilsaa... jne.
Ja 10.30 alkaen sitten ollaan itse asian ytimessä: Nautitaan merimatkailusta ja välillä mielettömistä saarten mutkaisista pikkuteistä.
Yhdelle lauttapätkälle pitää varata rahaa. Hinta MP: 10 euroa, aikuinen 7 euroa.
Takaisin mantereella ollaan joskus neljän jälkeen iltapäivällä, ja sitten vastaa alkaa oikea mutkapätkäily. N. 250 km loistavaa mutkaa takaisin pk-seudulle. Siinä välissä käydään myös syömässä.
Yhteensä kilometrejä tulee yli 450! Sateella ei ajeta.
Takaisin arvion mukaan illalla 20-21 aikoihin. Huh, tuli hiki jo tätä kirjoittaessa!
---Tässä menee siis ihan oikeesti koko päivä!---

ja ilmoitathan lähdöstäsi tähän ketjuun!

Viimeksi muokattu:
Kuullostaa hyvältä loman lopetus reissulta, siis mukan jos vaan sää hyvä ja pystyy noin aikaiseen herätykeen.

Jaa, mulle tuli hiki jo Gozan kirjoituksen lukemisesta.

Mukana:jpstyle:

....en uskalla edes ajatella tuon päivän tulevaa kilometrimäärää:no:

Tonnijammu sanoi:
Jaa, mulle tuli hiki jo Gozan kirjoituksen lukemisesta.

Mukana:jpstyle:

....en uskalla edes ajatella tuon päivän tulevaa kilometrimäärää:no:

Mutta mitäs niistä? Etkös vasta hommanu geeli:hanuria:.

Pitääpä muistaa palauttaa kokovartalokondom...

Suzu-ukko sanoi:
Mutta mitäs niistä? Etkös vasta hommanu geeli:hanuria:.

Pitääpä muistaa palauttaa kokovartalokondom...

Juu, geelit persuuksiin.......täytyy lähteä tästä vaihtamaan TAAS öljyt koneeseen. Vastahan mä ne 2 viikkoo sitten vaihdoin (n.6 000km). 21 tkm jo rikki tänä kautena! Pakko brassata:WAZAAP:

Pakkohan se on osallistua, olen miettinyt tuota lenkkiä jo useamman vuoden :thumbup:
Tarviiko passia ja kruunuja mukaan...?

Kyllähän se niin on, että tähän on aivan pakko osallistua, ei tällasta settiä voi missata! Eli mukana myös.

Pitäisköhän tulla morjenstamaan ekalle lossille,seilaamistahan tuossa tais tulla 8 kertaa mikäli oikein muistan viime kerrasta.

Edittiä: Itse matkailuun en siis osallistu.
Voi olla että 7 oli oikea määrä, varmaan menny lasut sekaisin jossain vaiheessa :p ja pitäähän sitä tulla katsomaan moniko pääsee aamusta reissuun..

Viimeksi muokattu:
Vai että morjenstamaan?? Eli niinku vilkuttamaan rannalle??:bye:

Huom!! Lähtöaikaa muutettu, oli vähän pakko kun näytti että voi tulla kiire!
Ekalla lossilla pitää olla viimeistään 10.15 - 10.20!
(Ja mun mielestä niitä Lossimatkoja on 7?)

Nyt kyllä kuulostaa niin makealta reitiltä, että pitää tulla mukaan!

Back