• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "PuumaTrolli" su 21.7. klo 10.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Matkalla liikaa hiekkaa, muuten aivan mahtava :) Kiitoksii taas Goza kun jaksoit vetää.

Bensa loppu Veikkolan nesteen ympyrän jälkeen eli sekin meni ihan nappiin :grin:

Joo kiitosta vaan taas, vaikka siellä hiekka/sorapätkällä (ei Trollshovdassa) meinas pyörä pari kertaa melkein kipata ja peräki luisteli vaikka hissutellen körötteli varoovasti siellä hiekalla. Ei toi Duke kyllä sovellu (etenkään paljon ajetuilla renkailla) hiekkateille ollenkaan. :grin:

468km koti-TouRinki-koti ja naama näyttää :grin:. Kivvoo kivvoo kivvoo.

Kiitoksia veturille ja peräpukamalle.

Tattis ja pokkaus myös spetziaali hurjimuksille Tonnijammu jajuntun ja LauantaiMaggara! Kovat jätkät ajaa vähä pitempii siivui :WAZAAP:.

Eli meikä tykkäs ku hullu puurosta ja tämmösiä tööttejä on mukava tööttäillä!

Kiitokset mutkista. Huippusettiä taas. Sateetkin onnistuttiin hienosti välttämään. Hiekkaakin oli silleen sopivasti :thumbup:

Veturi kiittää!!! Hyvin ton jakso (ja jaksaa edelleen...) mua ei hiekat haitannu vaikka tais sitä olla vähän enemmän kuin mitä oli luvattu.

Viimeksi muokattu:
Ei tainnut tulla kuin 750km kotoa kotiin, ja niistä 300 motarin jurruutusta. Kiitokset veturille, pukamalle ja koko köörille!!

Romi johdatti meidän kolmen eksyneen letkan lopulta sille Lohjan Shell:lle josta oli puhe, tulipahan joku mutkapätkä kierros siihen väliinkin. :thumbup:

[Edit: siis minä siinä ainoa eksyksissä oleva olin tietenkin.. :p ]

Viimeksi muokattu:
Kiitokset seurasta kaikille. Hyvät mutkat ja niitä oli paljon. Luulin että se heitto taukopaikalla, että trollitien jälkeen on niin hyvä hiekkatie ett siel voi ajaa 120. oli vitsi, Mutta ei ollu:grin:

:respect: & iso käsi täältä myös! Koko jengille - erityisesti kapellimestarille, pukamalle, pitkämatkalaisille ja bussikuskeille (tais jalkatapit maistaa asfalttia niissä >180* kanttailuissa? :grin:). Ens viikolla täytyy hankkia uusia ruuveja ja muttereita tänään menetettyjen tilalle... :smoking:

Kiitokset täältäkin, Goza koostaa kyllä loistomutkat kerta toisensa jälkeen. Köörikin pysyi mukavasti nipussa ja haavereitta.
:respect:

Seuraavaan kertaan!

Pukama kiittää ja kumartaa. Kaikki nähtävästi pääsivät onnellisesti kotiin kankaisista eturenkaista huolimatta. Mulla 462km koti-touri-koti. Kivaa oli. Ei kastuttu, ei ollu ku ihan pikkusen kosteeta ihan lopussa. Huippasin sieltä Veikkolan Nesteeltä pikaseen himaan, kun oli pippuripihvit sisäfileestä odottelemassa. Ei ku ens kertaan. Tosin ens su 27.7 mä oon Seinäjojella jossain kumman vauhtiajoissa, eli kännissä myös sunnuntaina.:jippikaijee::jippikaijee::respect::WAZAAP:

Itse otin vielä kostoks ihmiskunnalle semmosen 185km iltalenkkiä... Maistui niin pirun hyvältä.
Kiitos kaikille kun ajoitte niin hienosti samaa vauhtia!! Kiitos sikille peränpidosta... tais olla taas aika helppo jobi!
Reitti tais olla lopulta suurinpiirtein tämmönen!
Ja kuvia näkee täällä!

LaMasquerade sanoi:
Ei tainnut tulla kuin 750km kotoa kotiin, ja niistä 300 motarin jurruutusta. Kiitokset veturille, pukamalle ja koko köörille!!

Romi johdatti meidän kolmen eksyneen letkan lopulta sille Lohjan Shell:lle josta oli puhe, tulipahan joku mutkapätkä kierros siihen väliinkin. :thumbup:

[Edit: siis minä siinä ainoa eksyksissä oleva olin tietenkin.. :p ]

Kiitos myös kaikille omasta puolestani. Joo, ton 750 km se tuli matkaksi ja kotiin päästyäni painuin pehkuihin ja nukahdin heti.

Läksin vähän äkkinäisesti koukaten (tein päätöksen kääntymisestä viimetingassa) Lohjalla omille teilleni (tielle nro 25) Taisi takanani olleet hieman yllättyä. Nöyrä anteeksipyyntö siitä. (Ilmoitin kyllä Sikille poistumisesta, edellisellä tauolla :jpstyle:)
Kotimatkalla tuli pariin kertaan vettä niskaan huolella. Juuri ennen Mäntsälää ja välillä Myrskylä-Artjärvi.
Täytyy sanoa, että oliha hieman "erilainen" TouRinki, positiivisessa mielessä!

Kiitokset täältäkin eteen ja taakse ja siihen väliin. Taalintehtaalta piti poistua pelastamaan melkein Ferrari ja emäntä Tammisaaresta, joten lyhyeksi jäi ajot. Kiitokset Karkoville hyvästä väliveturoinnista ennen Taalintehdasta oli hyvä roikkua perässä, vauhti oli siinä mulle sopivaa :grin:

Back